راز موفقیت بارسا؛باربکیو و کباب!+عکس

هر دو ماه یک بار پس از تمرین دور هم جمع می شویم تا غذا بخوریم، داستان تعریف کنیم و بخندیم. از تمرینات واقعا لذت می بریم. همبازیانم واقعا بامزه هستند
کد خبر: ۵۵۳۸۱۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱ 14 December 2015
|
4251 بازدید

فوق ستاره برزیلی بارسلونا در تازه ترین مصاحبه اش درباره دلایل موفقیت این تیم رویایی صحبت کرده است و از رسمی گفته که چندین سال است در بارسا اجرا می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، نیمار که با ۱۴ گل زده در صدر جدول گلزنان این فصل لالیگا قرار گرفته به گلوبو اسپورت گفته است:« تیم ما دوست دارد که موفقیت هایش را با باربیکیو جشن بگیرد. هر دو ماه یک بار پس از تمرین دور هم جمع می شویم تا غذا بخوریم، داستان تعریف کنیم و بخندیم. از تمرینات واقعا لذت می بریم. همبازیانم واقعا بامزه هستند و داستان های جالبی تعریف می کنند.نکته خوب راجع به بارسا این است که همه پیروزی را دوست دارند و می خواهند دائما ببرند و پیشرفت کنند. به چیزی جز پیروزی راضی نمی شویم. با اینکه در اکثر بازی ها خوب بازی می کنیم اما همیشه می خواهیم که در بازی بعد عملکرد بهتری ارائه دهیم.»

راز موفقیت بارسا؛باربکیو و کباب!+عکس

راز موفقیت بارسا؛باربکیو و کباب!+عکس

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟