بازدید 3414

صعود بارسا و یوونتوس، حذف لستر در جام حذفی

تاتنهام هم در خانه لستر سیتی با 2 گل پیروز شد و راهی مرحله بعد جام حذفی شد تا شگفتی ساز لیگ برتر انگلیس در جام حذفی از این جلوتر نرود.
کد خبر: ۵۶۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 21 January 2016

مسابقات جام حذفی در کشورهای مختلف اروپایی دیشب پیگیری شد و در مهمترین مسابقات یوونتوس در ایتالیا و بارسلونا در اسپانیا با شکست حریفان شان درمجموع دو بازی، به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، یوونتوس در رم میهمان لاتزیو بود و با یک گل پیروز شد. تک گل این بازی را لیشتشتاینر در دقیقه 66 به ثمر رساند. بانوی پیر ایتالیا با این برد راهی نیمه نهایی کوپا ایتالیا شد و در این مرحله باید به مصاف اینتر و شاگردان مانچینی برود که ناپولی را حذف کرده اند.

صعود بارسا و یوونتوس، حذف لستر در جام حذفی

از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا دل ری هم بارسلونا در سن مامس خانه اتلتیک بیلبائو به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک پیروز شد. در این بازی لیونل مسی به دلیل مصدومیت و سوارز به دلیل محرومیت غایب بودند. گل های بازی را منیر الحدادی در دقیقه 18 و نیمار 24 برای بارسا و آداریز 89 برای بیلبائو به ثمر رساندند. دردیگر بازی اتلتیکو مادرید درخانه سلتاویگو به تساوی بدون گل رسید و صعود کرد.

در جام حذفی انگلیس نیز لیورپول در آنفیلد میزبان اکسترسیتی بود و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. دیدار رفت با تساوی به پایان رسیده بود و شاگردان کلوپ با این برد جواز حضور در مرحله بعد را کسب کردند. تاتنهام هم در خانه لستر سیتی با 2 گل پیروز شد و راهی مرحله بعد جام حذفی شد تا شگفتی ساز لیگ در جام حذفی از این جلوتر نرود.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم