سوژه

مظلومی، اطرافیانش و علامت سوال در ذهن طرفداران استقلال

منطق فوتبال می گوید هر کس که سرمربی استقلال و حتی پرسپولیس می شود به طور اتوماتیک وار قول قهرمانی داده است چرا که هواداران این تیم به کمتر از قهرمانی راضی نمی شوند مثل هواداران بارسلونا و رئال مادرید.
کد خبر: ۵۷۶۰۴۵
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 21 March 2016
|
5078 بازدید
پرویز مظلومی این روزها با اظهاراتش علامت سوال بزرگی را دز ذهن طرفداران این تیم به وجود آورده است.
به گزارش تابناک ورزشی، پرویز مظلومی و همه نزدیکانش این روزها اصرار دارند که بگویند پرویز مظلومی هیچ گاه قول قهرمانی نداده است. او چند بار در برنامه های تلویزینی شب عید این جملات را تکرار کرد و چند روز پیش هم رحمتی در نامه ای نوروزی به طرفداران استقلال عنوان کرد که تیم جوان شده و باید به آن فرصت داد.
معنی این حرف می تواند این باشد که اگر استقلال امسال قهرمان هم نشد چون در برنامه سه ساله این تیم پیش بینی نشده است مهم نیست و کسی حق ندارد سرمربی تیم را سرزنش کند غافل از این که این اظهارات اصلا با قاعده فوتبال همخوانی ندارد.
منطق فوتبال می گوید هر کس که سرمربی استقلال می شود به طور اتوماتیک وار قول قهرمانی داده است چرا که هواداران این تیم به کمتر از قهرمانی راضی نمی شوند مثل هواداران بارسلونا و رئال مادرید.آیا مثلا اگر مورینیو سرمربی رئال شده بود مرتب عنوان می کرد که من قول قهرمانی رئال را نداده ام؟!
این اظهارات مظلومی، رحمتی و اطرافیان سرمربی استقلال ناشی از این است که اگر استقلال قهرمان نشد اتفاق خاصی رخ نداده و اگر شد مظلومی واقعا معجزه کرده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟