با آغاز مسابقات هفته دوم و به خصوص در حاشیه دیدار تیم های همنام استقلال خوزستان و استقلال تهران در استادیوم غدیر اهواز مشخص شد که شرکتی که طی دو سال گذشته عهدار پیمانکاری تبلیغات محیطی بود، امسال این مسوولیت را برعهده ندارد.
به گزارش تابناک ورزشی، شرکت فناپ به عنوان دارنده حق پخش و امتیاز انحصاری تبلیغات محیطی، یکی از شرکت های زیرمجموعه خود به نام پردازش را برای نظارت و اجرای تبلیغات محیطی امسال به کار گمارده و برخلاف زمزمه های قبلی ، کانون ایران نوین که میلیاردها تومان از تعهد خود را به فوتبال ایران ادا نکرده و هم اکنون هم بدهکار است، دیگر نقش مستقیم در این موضوع ایفا نخواهد کرد.
البته شنیده می شود شرکت فناپ درهای همکاری با کلیه آژانس های معتبر تبلیغاتی را باز گذاشته و برخلاف چند سال گذشته در صورت تمام شرکت ها و مشتریان جدید برای همکاری و حضور در تبلیغات محیطی فوتبال ایران، هیچ مانعی در این زمینه وجود نخواهد داشت.