مرگ گلناره دختر کریمف تکذیب شد

کد خبر: ۶۴۳۵۰۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 25 November 2016
|
7492 بازدید
 خبر انتشار یافته و پر بازتاب کشته شدن گلناره دختر اسلام کریمف رئیس جمهوری فقید ازبکستان بر اثر مسمومیت و سپس دفن پنهانی وی تکذیب و اعلام شد که همچنان در بازداشت خانگی به سر می برد.

به گزارش ایرنا، روزنامه پرشمارگان روسی نوویه ایزوستیا روز جمعه نوشت: اسلام کریمف فرزند گلناره اعلام کرد که اخبار مرگ مادر من شایعه ای بیش نیست و حقیقت ندارد.
 
وی در گفت‌وگو با بخش اخبار ازبکی بی بی سی افزود: مادر 44 ساله من از سال 2014 تاکنون در بازداشت خانگی بسر می برد، اما ایمان خواهرم آزاد شده است ولی حق خروج از ازبکستان را ندارد.
 
روزنامه ماسکوفسکی کامسامولتس روز چهارشنبه نوشت که گلناره دختر اسلام کریمف رئیس جمهوری فقید ازبکستان بطور پنهانی مسموم و به خاک سپرده شده است.
 
این رسانه منبع خود را اظهارات یک مقام امنیتی معتبر بدون ذکز نام اعلام کرده اند که گفته بود در مراسم دفن دختر اسلام کریمف حضور داشته است.
 
همزمان یک منبع مسئول امنیتی در ازبکستان به خبرگزاری اینترفکس گفت که این خبر نادرست است، ولی تاکنون هیچ تکذیبیه رسمی یا دولتی در این زمینه انتشار نیافته است.
 
از گلناره که به عنوان یک خواننده معروف پاپ در ازبکستان فعالیت می کرد و از سال 2014 به سبب پرونده های فساد مالی تحت بازداشت خانگی بسر می برد به عنوان یکی از مدعیان جانشینی اسلام کریمف نام برده می شد که حدود سه ماه پیش در گذشت.
 
اکنون شوکت میرزایف نخست وزیر ازبکستان به عنوان سرپرست ریاست جمهوری فعالیت می کند و برای شرکت در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری این کشور نیز اعلام آمادگی کرده است.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات