بازدید 1469

فرخزادي: استقلال مانعي براي موفقيت پرسپوليس در دربي نيست!

در بازي مقابل پيكان به داوري باختيم. از انصاري فرد خواستم اين موضوع را از طريق كميته داوران پيگيري كند. چون صحنه باعث شد نتيجه بازي تغيير كند. فرخزادي درباره كرانچار گفت: فكر مي‌كنم ايشان در جابه جايي مهره‌ها زياد خوب عمل نمي‌كند. ما در بازي مقابل پيكان دو مهره تاثيرگذار داشتيم كه مي‌توانستند زودتر به ميدان بيايند و نتيجه را عوض كنند.
کد خبر: ۶۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۸۸ - ۲۲:۳۵ 26 September 2009
سخنگوي هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: براي برخي از نشريات متاسفم كه از قولم دروغ نوشته‌اند چون من درباره برادران انصاري‌فرد حرفي نزدم.

مجيد فرخزادي در گفت و گو با فارس در خصوص اظهارات امروزش در يكي از روزنامه‌ها در خصوص مشكلات مالي عباس و محمدحسن انصاري فرد اظهار داشت: واقعا براي اين خبر كذب متاسفم و تعجب مي‌كنم. من درباره برادران انصاري فرد حرفي نزدم.

وي افزود: از رسانه‌ها مي‌خواهم در قبال حرف‌هاي من منصفانه عمل كنند. براي من جاي تعجب دارد در اين شرايط حساس چرا برخي‌ها مي‌خواهند به پرسپوليس لطمه بزنند و مصاحبه هاي كذب منتشر مي‌كنند.

فرخزادي ادامه داد: بعد از بازي روز گذشته در مورد بازي حرف زدم اما در خصوص مسائل مالي برادران انصاري فرد حرفي نزدم. با محمد حسن انصاري فرد رابطه بسيار خوبي دارم. به همين دليل در مرحله اول اميدوارم اين خبر كه در يكي از رسانه‌ها منتشر شده و بنا بر لطف مسئولان اين رسانه 2 بار نيز از قول من در يك صفحه نوشته هر چه سريع‌تر تكذيب شود. در غير اين صورت از مراجع قانوني پيگيري خواهم كرد.

فرخزادي خاطرنشان كرد: باز هم برخي از پروژه هاي مشكوك عليه پرسپوليس دست به كار شده است تا از اين شرايط سوء استفاده شود كه براي آبروي يك رسانه خوب نيست.

فرخزادي در خصوص هواداران گفت: باز هم از هواداران مي‌خواهم آستانه صبر خود را بالا ببرند. مسئولان سازمان تربيت بدني و مديران باشگاه دلشان براي پرسپوليس مي‌سوزد و علي رغم احترامي كه براي استقلال قائلم بعيد مي‌دانم آنها مانع بزرگي براي موفقيت ما در دربي باشند.

سخنگوي هيات مديره باشگاه پرسپوليس يادآور شد: در بازي مقابل پيكان به داوري باختيم. از انصاري فرد خواستم اين موضوع را از طريق كميته داوران پيگيري كند. چون صحنه باعث شد نتيجه بازي تغيير كند. فرخزادي درباره كرانچار گفت: فكر مي‌كنم ايشان در جابه جايي مهره‌ها زياد خوب عمل نمي‌كند. ما در بازي مقابل پيكان دو مهره تاثيرگذار داشتيم كه مي‌توانستند زودتر به ميدان بيايند و نتيجه را عوض كنند.

وي افزود: اميدوارم در جلسه امروز با تذكر مشكلات پرسپوليس حل شود و از انصاري فرد مي‌خواهم كه با بزرگواري سعي كنند اين ماجرا را با تذكر به پايان برسانند.

فرخزادي خاطرنشان كرد: از هواداران مي‌خواهم در تمرينات پرسپوليس قبل از دربي حضور پيدا كنند تا با كمك همه و سازمان تربيت بدني و مخصوصا سعيدلو كه دلش براي پرسپوليس مي‌سوزد هر چه زودتر خواسته‌هاي دولت محترم دهم را اجابت كنيم و اجازه ندهيم پرسپوليس وضعيت بدتري پيدا كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم