خوانده می‌شوید؛

آیا انتشار تصاویر «آزاده نامداری» نقض حریم خصوصی بود یا خیر؟

چند روزی است، انتشار تصاویر آزاده نامداری در سوئیس، به موضوع اصلی بحث‌های عمومی در فضای مجازی تبدیل شده است و کاربران از چندین و چند جهت به این ماجرا پرداخته‌اند و بحث و جدل‌های فراوانی در خصوص آن در جریان است که هنوز هم دامنه آن فروکش نکرده است. آیا انتشار تصاویر آزاده نامداری را مصداق نقض حریم خصوصی می‌دانید؟
کد خبر: ۷۱۵۷۷۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 26 July 2017
|
56068 بازدید
|
چند روزی است، انتشار تصاویر آزاده نامداری در سوئیس، به موضوع اصلی بحث‌های عمومی در فضای مجازی تبدیل شده است و کاربران از چندین و چند جهت به این ماجرا پرداخته‌اند و بحث و جدل‌های فراوانی در خصوص آن در جریان است که هنوز هم دامنه آن فروکش نکرده است.

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که مردم و کاربران فضای مجازی از آن سخن می‌گویند، موضوع «نقض حریم خصوصی» است. این گروه بر این باورند که انتشار تصاویر خصوصی هر فردی با هر عقیده و نظری، بدون اجازه او غیراخلاقی و ناقض حقوقش است و در این زمینه هم فارغ از ماجرای «حجاب» یک فعل غیر اخلاقی بزرگتر رخ داده است.

در مقابل این دیدگاه عده‌ای بر این باور دارند که انتشار تصاویر شخصیت‌های معروف (سلبریتی یا پابلیک فیگور) امری عادی و معمولی است. همان گونه که یک چهره معروف با یک موضع‌گیری منشأ اثرهای بسیاری می‌شود، کسب درآمد کرده و یا افکار و نگاه‌های بخشی از جامعه را یه سمتی هدایت می‌کند، وقتی هم که دچار لغزش شد، باید این را بپذیرد که جامعه و رسانه‌ها هم بی‌رحمانه او را مورد نقد قرار دهند، چون او خودش این دامنه از توجهات را به خود جلب کرده است. این گروه همچنین ثبت تصاویر در یک مکان عمومی را هم دلیل دیگری برای اخلاقی بودن عمل خود شاهد می‌آوردند.


اکنون می‌خواهیم نظر شما را درباره جنجال‌های این چند روز انتشار تصاویر آزاده نامداری بدانیم؛

* آیا انتشار تصاویر آزاده نامداری را مصداق نقض حریم خصوصی می‌دانید؟

* اگر جز موافقان انتشار تصاویر هستید، آیا حواشی ایجاد شده برای او را اخلاقی می‌دانید؟

* اگر از مخالفان انتشار تصاویر هستید، به پرسش این بخش از جامعه که باید با ریا و ریاکاری مبارزه کرد، چه پاسخی می‌دهید؟
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۵۶۹
خالقی شیرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
خیلی جالب هست همه چیز رو تفسیر به رای می کنیم !!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ مسئله حیطه خصوصی این خانم نیست !! اولا ایشون و امثال ایشون که عکس خانوادگی و کتک کاری با شوهرش را عمومی چاپ می کند حریم خصوصی راجب این ها معنی ندارد !! دوما پارک عمومی بوده !! اما چرا توجه نمیکنید یا خودتان را به تجاهل می زنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ناراحتی مردم از این است که عده ای منافق هستند !!و نان دین را می خورند منافقانه در حالی که خودشان اعتقادی ندارند !! یک دختر مردم اگر 2 تار مویش بیرون باشد باید امر به معروف و نهی از منکر شود !! ولی کسی که در رسانه ملی هست جلوی دوربین برای مردم نقش بازی کند پشت دوربین هرجور خواست !!!!؟؟؟ و بعد به ریش مردم نمی خندند !! جالبه برخی از به اصطلاح اصلاح طلبان الان که دیدند این خانم طرفدار روحانی بوده دارند ماست مالی می کنند جریان را ؟؟؟؟؟ منافق منافق است چپ و راست ندارد که !! اگر کسی در اوایل انقلاب می گویند پونز در پیشانی دختر مردم می کرده ! همین منافقین بوده اند !! که تنها دلواپسی شان قدرت هست !! اگر نه مومن و اصول گرای واقعی رفتارش اینگونه نیست !! چون در سیره پیامبر ص و امامان حتی با یک یهودی اینطور رفتار نمی شود !!!!!!! تا کی می خواهیم چشمانمان را بر روی منافقی گری ببندیم !!!!! منافق بدترین صفتی است در قرآن کریم به کار رفته است !!!!!!!!!!!این منافقین هم در چپ هستند و هم در راست !! مگر خاوری از اصول گرایان دو آتشه چفیه به گردن در صف اول نبود !!!!!!!!!!!! چرا اصول گرای واقعی و اصلاح طلب واقعی دست به دست هم نمی دهند و ریشه منافق را در این مملکت نمی خشکانند !!!!!!! اصول گرای واقعی و اصلاح طلب واقعی هردو ریشه در انقلاب دارند و می توانند مانند دو بال کبوتر عمل کنند برای کشور !!!!!!
پاسخ ها
سحر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
هر چي ميخواستم بگم ديدم تو اين نظر هست. كاملن موافقم. ايشون حريم خصوصي ندارن وقتي عكس صورت كتك خورده اشون رو ميزارن. من عكس هر خانم چادري اي رو ميديدم تعجب نمي كردم چون ادعايي نداشت. ولي ايشون با اين همه مدعي بودن ميرن سوييس و كشف و حجاب و بعدم آب جو. اصن با پول كي اينها انقدر خوش ميگذرونن؟ همه چي براي مردم عادي بد و گناهه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
اينها همه به يكطرف، آن بطري....در دهان حاج خانم هم به يكطرف !! دورويي تا چه حد آخه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
مهمترین مشکل جوامع دورویی است .که این نظر به خوبی اون را منعکس کرده..مرگ بر نفاق.
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
درود بر این نظر جامع و کامل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
ضمن اینکه با نظر بالا کاملا موافقم اینم اضافه کنم که ایشون در یه پارک کاملا عمومی بوده و حضورشون در پارک حریم خصوصی محسوب نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
شاید هم میخواهد پناهندگی بگیرد ؟
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
چپ و راست اقلابی کدومه
این کشور نیاز به چپ و راست نداره چپش که از ژن برترشون صحبت میکنن راستشونم که میشه این سه تا دوست دست در دست هم که هشت سال کشورو نابود کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
یکی ازخانم های فامیل ما مجری صدا و سیما است.ایشان به شدت مراقب این حاشیه ها برای خودش است و ما شاهدیم که در مهمانی و سفر چه داخلی چه خارجی با یک رفتار عاقلانه متوجه این ملاحطات هست و تا حالا هم نقطه ضعف دست کسی نداده.به نظر من از ایشان ، با این حاشیه های مکرر ،باید در حاهای دیگر و نه جلوی دوربین استفاده شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
فقط اون بطری آبجو خیلی دیدن داشت! تازه این خانم میگه من جلو محارمم روسری برداشتم اصلا کو روسری یا چیزی که باهاش حجاب داشته باشه چه برسه به اینکه برداشته باشه!
خیلی منافق و ریاکاری خانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
دوستان تمام بدبختی های این ملت بخاطر این دورویان است و بس، یادمان نرفته که در جریان فساد رئیس جمهور کلینتون انتقاد اصلی مردم آمریکا فقط دروغ گویی و دورویی ایشان بوده و نه اصل عمل وی چرا که اصل عمل وی خصوصی بوده و چیزی که برای ایشان گران تمام شد دورویی و دروغ گویی وی بوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
ایشان نان به نرخ روز خور است. رفتارهای ایشان تا کنون نشان از تمایل به مطرح شدن دارد.
حتی ممکن است انتشار عکسهای نیز کار خود ایشان یا با هماهنگی ایشان جهت مطرح شدن باشد.
چون امروزه برای عده ای نان در همین است.
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
اینکه اون خانم ریاکار بوده یانه
حریم عمومی بوده یاخصوصی
اصلاح طلب بوده یا اصولگرا
طرفدار روحانی بوده یا یا مخالف وی
همه اینها بهانه است مهم این است که چه کسی در آن زمان و در آن مکان حضور داشته و با گرفتن عکس و انتشار آن باعث شده دوباره حواشی بسیاری پیش آید و مردم برای مدتی مطالبات خود را از دولت فراموش کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
من ابتدا به خودم و سپس به همه دوستانی که انتقاد کرده اند، توصیه میکنم در خودمان نگاه کنیم آیا ما نیز چنین هستیم؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
واعظان کین جلوه در محراب و منبر می کنند
چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
مشکلی دارم زدانشمند مجلس باز پرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند

حافظ
ناشناس
| Canada |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
حرفات خوب بود!
رسول
| Canada |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
باید تفکری که باعث میشه درویی و نفاق اینهمه رشد کنه در جامعه رو بررسی کرد...باید دید چه تفکر و دیدگاهی باعث میشه بسیاری از مردم نقاب بزنند و اونی نشون نشدند که .واقعا هستند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
عمل من دفاع از ایشان نیست. بلکه هویت اسلام است، و به اصلاحاتچیها مطلقا اعتقاد ندارم. اما هر طور که باشد ایشان مسلمان و یک زن مسلمه میباشد. و در اسلام حفاظت از جان و مال مسلمان بر ما واجب است نه مستحب. چه امثال ایشان رعایت کند و چه نکند. چه بداند و چه نداند. وظیفه ما نگهداشتن حرمت زن مسلمان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
چه ربطی به روحانی و اصلاح طلبان داره که فوری از آب گل آلود ماهی میگیری و ملت هم نخورده بهت مثبت دادن ما پسر عارف هم که اون چرندیات دو گفت ازش انتقاد کردیم فرق ما با شما افول گراها در همینه ...
ناشناس
| - |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
ریا و تزویر تو مملکت داره موج مکزیکی میره و این امر مختص یکی دو نفر نیست .اگه قراره گیر بدیم اونوقت پای خیلیها گیره پس لطفا خاموش
مو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
شما چی از زندگی پیامبرو امامان می دونید چرا همه ما هر جور دوست داریم زندگی بزرگان رو به نفع خودمون تفسیر می کنیم شما اصن می دونی منافق یعنی چی این بنده خدا رو منافق صدا میزنی زشت .
نیست .اصلا شرایط منافق رو خوندی در همان اسلامی که ازش دم می زنی .آره ایشون فیلم بازی کرد هستاد درصد مردم هم دارن بر خلاف عقیده اشان نو این کشور نمایش اجرا می کنند
نجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
چند نکته در این خصوص
اول: وقتی خود شخص اذعان می کند که حریم خصوصی بوده است باید از او بپذیرید
دوم: شما پوشیده ترین شخص و باتقوی ترین شخص هم که باشی بالاخره در خانه و مجالس خصوصی جلو محارم بی حجاب هستی و کافی است که یکی با شما دشمنی داشته باید و عکس هایتان را عمومی کند
سوم: متاسفانه این کار تابناک و سایر خبرگزاری ها در بسط این موضوع بسیار ناپسند است ایشان نتنها با آبروی مردم بازی می کنند بلکه با اشاعه این موضوعات باعث می شوند که کسانی که در دل مرض دارند به همین بهانه کشف حجاب کنند
چهارم: جالبست که ایشان یکی از طرفداران جبهه اصلاحات و دوم و خرداد و همچنین حسن روحانی بوده است. کافی بود ایشان طرفدار دکتر رییسی می بود آنگاه می دیدید که اصلاح طلبان چه غوغایی سر این موضوع راه می انداختند مثل تتلو
پنجم : از تابناک می خواهم این خبر را حذف کند و با آبروی افراد بازی نکند
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
وای از دست دورویان و منافقان . هر عقده ای که میخوای داشته باش ولی منافق و دو رو نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
منافق دیگه چه کلمه احمقانه ایه!!! به این کارش میگن ریاکاری، حالا حتما میخواین اعدامش هم بکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
بهتر نیست به جای اینکه هر روز سرمون تو کار یکی دیگه باشه وشروع به قضاوت واظهار نظر کنیم سرمون به کار خودمون گرم باشه
هممون عیب داریم وای از ان روزی که پرده ها کنار برود اینو اول به خودم میگم .
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
عالیییییییییی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
منافقین از کفار بدترند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
دوستان من با نظرتون موافقم ولی ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
الان چادر نامداری وبنیتا و اتنا از تحریم های وضع شده ی امریکا مهمتره خوب افکار مردم رو به سمتی که می خواین کج می کنید.....اره ما دلواپس چنین روزی بودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
اینها در مقابل کسایی مثل مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات که میرن توی
voa , bbc و ...
به همه چیز مردم بد و بی راه میگن هیچی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
فقط اعدام
داریو نهاریش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
به نظرم چون ایشون در انظار عمومی(صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی) خیلی‌ها رو به حجاب دعوت کرده و خودشو مبلغ حجاب جا زده اما خودش به این مسئله اعتقادی نداشته، فقط و فقط به خاطر احترام به حقوق آدم‌های باحجاب ایران باید همین برخورد و حتی بدتر از اون باهاش می‌شد تا همه بفهمن هزینه ریاکاری چقدر زیاده و دیگه ریاکاری نکنن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
به نظر نوعی جلب توجه میاد . این خانم خیلی هم مصداق حجاب نیست ادعا داره ولی خیلی ها ادعاهای جور وا جور دارن دلیل بر صحت رفتار و گفتار نیست . مردم ناراحت بزرگ نمایی های انجام شده اند والا دین جایگاه خودش رو داره و از سرنوشت افراد قطعأ جداست و این رو به حساب دین نباید گذاشت ولی به حساب گفتمان های غلط میشه گذاشت ...
کیهان منظور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
حجاب ایشان در سیما مصداق تبرج و خودنمایی بوده است وگرنه آن حجاب با آن لمپنیسم جمع نمیشود .ببخشید نفاق بدتر از کفر است و زن منافق فعلش از زن فاسد متجاهر هم بد تراست. اینها بعمد چهره دین حجاب و اسلام را لکه دار میکنند و امثالشان در اردوگاه لیبرلیسم زیادند . بنظرم مدعی العموم که خود مقصر الامور است با ید علیه این خانم اقدام کند و کمترین اقدام علیه ایشان اخراج از شغل فعلیشان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
مرگ بر منافق
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
چرا کارناوال راه می اندازند در خیابان ها تا جلوی بی حجابی را بگیرند خوب انها هم در حریم خصوصی دوست دارند کشف حجاب کنند.
رضایی فر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
قطعا نقض حریم خصوصی است
من بسیار به رفتارهای سلبربتی ها نقد دارم و به هیچ وجه سبک زندگی خودم مانند اکثر سلبریتی ها نیست اما انتشار عکسهای یک سلبریتی بدلیل اینکه معروف هست و خبرش سر و صدا بپا خواهد کرد مصداق بارز بی اخلاقی است
امیدوارم رسانه های ما اخلاق را سرلوحه کار حساسشان قرار دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
کاملا درسته من متأسفم که ما حاضریم با آب روی مردم بازی کنیم یادتون نره خدا ستار العیوب هست پس اگر ما خودمون رو انسان های خوبی میدونیم باید سعی کنیم تا حد ممکن ذره ای از صفات خداوندی رو در خودمون حفظ کنیم. کار بسیار زشتی راجب این خانم شده.
عمو فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
جناب رضایی فر،
باید دید این عکس ها کجا گرفته شده؟ اگه یه مهمونی خصوصی با محارم بوده قطعا کار اون عکاس را باید تقبیح کرد اما اونجوری از عکسا مشخصه یه محیط باز مثل پارک یا رستوران باید باشه. که کار خانم نامداری جای تعجب داره.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
کاملا مخالفم. بطور کلی نقض حریم خصوصی شامل انتشار عکس و فیلم از مجالس خصوصی و خاص افراد است ولی انتشار یک عکس و فیلم از فرد در یک مکان عمومی مثل پارک به هیچ وجه نقض حریم خصوصی به شمار نمی آید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
حریم خصوصی یک بحث انحرافی است جرم ایشان دروغگوئی و دو چهره بودن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
دراینصورت مردم چطور باید ریاکار را از ادم صادق تشخیص دهد . ؟ چطور میشه فهمید کسی که داره امر به معرف میکنه صادق هست یا نه ؟ و خودش اون چیزی رو که داره میگه قبول داره یا نه ؟ این خانم مگه در انظار عمومی نبوده ؟ چطور دیدن ایشون در انظار عمومی مردم سوییس اشکال نداره ولی اگه مردم ایران ایشون رو اونجور ببینند اشکال داره ؟ اگه یکی به شما تو خیابون بگه چرا اینجوری لباس پوشیدید و بعد خودش رو جای دیگه ای از اون چه خودشمابودید بد تر ببینید چه حسی به شما دست می دهد . ؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
واقعا متاسفم برای شما دوست عزیز و خانم نامداری متظاهر که خودتونو گول میزنید و مردم رو هم همچنین!! و فکر می کنید مردم نمی فهمند!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
ناشناس عزیز بحث ابروی مردم نیست بحث ریاکاریه
بحث هزاران دختره که به حرفهای این خانم حجاب برترو انتخاب کردن بهش علاقه داشتن دچار سرخوردگی شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
نه بابا منورالفکر !!!
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
وقتی خود شخص فیلم و عکس خودش را برای پز دادن به دیگران در فضای مجازی پخش می کنه دیگه حریم خوصوصی نیست و الا کی می تونه در مدت کمی فیلم و عکسی خودم گرفتم در شبکه پخش کنه
شاهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
اگر عکس های ایشان در منزل بود .حریم خصوصی محسوب می شد ولی ایشان در محل عمومی یی حجاب بوده . پس مسائل را قاطی نفرمائیدو ایشان را مبرا نفرمائید. و منافقانه برخورد نکنید.
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
جناب محمد
یعنی ما حق داریم یه دوربین بگیریم دستمون بیافتیم دنباله افراده مشهور و تویه کوچه و خیابون ازشون عکس بگیریم؟به این خانوم این انتقاد وارده که چرا تویه ایران یه چیزی رو تبلیغ میکنه و در خارج جوره دیگه است ولی کاره کسی که این عکسا رو گرفته بوده هم اشتباه بوده.حریم خصوصی ربطی به مکانه عمومی یا خصوصی نداره.افراد میتونن در مکانه عمومی حریمه خصوصی داشته باشن
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
چطور عکسهای خصوصی خانم مینو خالقی، نماینده ی اصفهان رو دستاویز سیاسی کاری قرار دادند؟ اما ایشون رو نه؟ این چه حریم خصوصی دلبخواهی ایه؟
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
یعنی می خواستین صداش را در نیاورند و دوباره برگرده بانوان را به حجابی که خودش اعتقاد نداره دعوت کنه !!!
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
دوست عزیز مشکل دورویی و نقاقه نه تصویر گرفته شده اگر ایشان مدعی نبودند الان هم مساله ای نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
اون دوستی که میگن خدا ستارالعیوب هست. بله هست. وقتی میری در خفا گناهی میکنی مخفی میکنه. اما اگه رفتی وسط خیابون کاری کردی که دیگه روت چادر نمیندازه بقیه نبینن.
ایشون اگه مثل بقیه در مجالس خصوصی کشف حجاب میکرد مطمنن مشکل نبود. مشکل اینه که رفته وسط پارک عمومی کشف حجاب کرده و بعد عکس با چادر از اروپاشو میزاره توی اینستاگرام که بگه من با چادر توی اروپا میگردم خوب این عین دور رویی هست.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
فضولی و ترویج گناه بود اما نه حریم خصوصی
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
گناه این نیست دوست عزیز... گناه، تظاهر به حجاب و چادر بوسیله یک متظاهر و عوام فریبه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
فاش ساختن ریا و نفاق کسانی که در حوزه فرهنگ موثر هستند به نظر من کار پسندیده‌ای است و عین صواب
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
برای کسی که نماد حجاب در صدا و سیما بوده و دائما تبلیغ حجاب خویش را می کرده، نمایش دورنگ بودن او واجب بوده است! ضمنا ایشان در پارک عمومی بوده و نقض حریم خصوصی به آن شکل در این مورد خاص، مشاهده نمی شود!
پاسخ ها
خطاب به امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
حرفی نیست انشاالله همین بلا در نوع خودش که در مورد عزیزانت به نمایش در اومد اونوقت حسرت می خوری که چرا تکثیر کنندگان نامرد رو مورد حمایت قرار دادی
میگم چرا نمی فهمی بحث بحث تکثیر عکس به صورت غیر قانونی هست
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
عكس ها در پارك گرفته شده پس در محل حريم خصوصي نبوده! مشگل حجاب نيست ، مشگل تظاهر است و دورويي است ....
از اينجا فساد و دروغ شروع مي شود.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
سلام .
نقض بوده بله کسی که اینکارو کرده به مراتب گناهش بیشتره گناه این بنده خدا هم این بوده که تو یه مکان بزرگ ـ حالا نشه گفت عمومی ـ حجابش رو رعایت نکرده اونم این خانم که همیشه از چادر تعریف کرده و افتخارش این بوده باید بیشتر دقت میکرده ولی در کل کار کسی که عکس انداخته و عکس رو منتشر کرده اصلا و به هیچوجه من الوجوه درست نبوده .ان شا الله خدا هممون رو هدایت کنه .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
بالاخره خود شما هم تکلیفت رو با خودت مشخص نکردی! اگه با عنایت به صحبت خودتان پارک یه مکان بزرگه ولی نمیشه بهش گفت عمومی!! میشه بفرمایید از نظر شما کجا مصداق مکان عمومی رو داره ؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
به منفی هاتون نگاه کنین... متوجه میشین نظرتون چقدر به واقعیت نزدیکه!!
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
بنده نمیدونستم الانم نمیدونم با یقین بگم که پارکه واسه همین تو حاشیه نوشتم «نشه گفت عمومی« به هر حال به نظر بنده عکس گرفتن و انتشارش درست نبوده ـ خداوند ستارالعیوب است ـ در ضمن بنده تو این نظر ایشون رو هم تایید نکردم گفتم که کسی که در رسانه هاست مخصوصا کسانی که ادعای حجاب میکنند یا نقشهای مثبت و چادری در حرفشون بازی میکنند باید بیشتر مراقب باشند حتی در مکان های خصوصی مثل حیاط منزلشون بلخره کسایی هستند که از اینها الگو میگیرند
کمیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
موافقم. یادمون باشه اشاعه ی منکر خود
منکری بزرگتراست .متاسفانه الان یه جوری شده اگر یه خانم چادری به هرشکل اشتباه بکنه وبدحجابی صورت
بگیره براحتی آبرویش را میبرند در حالیکه اگر همین اتفاق برای یک هنر پیشه بدحجاب و محبوب!! اتفاق بیفتد و
مثلا بدن برهنه او را علی رغم میلش در فضای مجازی انتشار دهند همه ملت برای او دلسوزی و از انتشار دهنده ابراز انزجار میکنند. فراموش کرده ایم که بردن آبروی هر انسانی که متجاهر به فسق و گناه نباشد از گناهان کبیره و باعث دین است.
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
ما ایرانی ها دوزیست و بعضا چند زیست شدیم این موضوعی است که تمام جامعه دچار آن شده اند .محدودیتها ، قوانین دست و پا گیر، عرف و ... باعث شده تا برای پیشبرد زندگی یا گذراز مشکلات مدام درحال تغییر ظاهر ، رفتار ،گفتار و حتی اعتقاداتمون باشیم.اما آنچه که بیش از همه در این بوقلمون صفتی و رنگ به رنگ شدن بیشتر به چشم میاد تظاهر و ریا کاری است .به مرحله ای از این صفت منزجر کننده رسیده ایم که به فاصله یک صبح تا شب گویی انسانی دیگری پا به این دنیا گذاشته .
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
ضمن تایید حرف این دوستمون و کسانیکه بدلیل تظاهر این خانم موافق انتشار هستند میخوام یه موضوعی رو باز کنم اونم اینکه حق باشماست دوستان عزیز این شخص بدلیل تبلیغ حجاب نمیتونه در منظر عمومی بیاد و بی حجاب باشه و بعدم بگه به کسی چه ربطی داره ولی اینم یادتون باشه این کار تجسسه ما شیعه هستیم و بزرگانمون بهمون یاد دادن در کار مردم تجسس نکنیم یا اگر دیدیم منتشر نکنیم مگر نه اینکه بین دیدن شما و گفتن اون گناه به دیگران ممکن است طرف توبه کرده و خدا هم پذیرفته باشد پس شما که منتشر میکنی گناهکاری
البته در کنار این موضوع صدا و سیما و استفادش از آدمهای دورو برای تبلیغ مطرح میشه که خوب اون دوستان خودشون باید نظارتشون رو بیشتر کنند تا امثال این خانم برای شهرت یا کسب درآمد با دین مردم بازی نکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
واقعا یه تحلیل درسته میدونی من از کی یاد گرفتم دو رو باشم وقتی که بیش از 20 سال پیش ما ماهواره داشتیم و من یه طفل دبستانی بودم و یک شبکه کارتون بسیار عالی داشت که واقعا نسبت به صدا و سیمای اون موقع من رو شیفته خودش می کرد بعد که تو مدرسه میخواستم راجب فلان کارتون حرف یزنم به دروغ می گفتم خونه داییم دیدم حالا این قضیه رو مسولان ما باید جواب بدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
حسن گرامی
تجسس به حریم خصوصی افراد مربوط می‌شود. نه کشف حجاب در میان بیگانگان در یک جای عمومی
امير
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
به نظر بنده اولين نظر و پاسخ هاي داده شده بسيار كامل و درست بود به جز اون پاسخي كه طرف چپ و راست و اين حزب و اون حزب را هدف قرار داده بود
عكس و فيلم گرفتن از سلبريتي ها و چهره ها و مجريان و بازيگران و سياسيون و ... يكي از پيش پا افتاده ترين كارهاي خبرنگاري و روزنامه نگاري و ژورناليستي است پس چه اين اتفاق در ايران مي افتاد و چه در سوئيس هيچ كس كار خارج از عرف انجام نداده دوم سركار خانم مگر شما نبوديد كه با پخش عكس خودتان با صورت كتك خورده جنجال ژورناليستي به راه انداختيد . هر روز بسياري از زنان كتك مي خورند چرا صدايشان به جايي نمي رسد چون آنها مانند شما از ابزار رسانه استفاده نمي كنند و چون شما چهره نيستند
یه نفر دیگه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
بله متاسفانه هر انسانی حتی تو یه نفر در رسومات زندگین متظاهری مگه خلافش ثابت بشه
پس نامداری رو خوار و حقیر نکن ممکنه خودت هم در زندگیت ریاکار باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
ایشون ادعای چادری بودن سرسخت رو داشتن و این برای نشون دادن اینکه فقط حرف میزنن و عمل درکار نیست بدک نبود ... ترمز بعضی ها فقط با این کارها کشیده میشه
ناشناس
|
Australia
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
آتش زهد و ریا خرمن دین خواهد سوخت
حافظ این خرقه پشمینه بینداز و برو
پاسخ ها
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
عالی و بجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
احسنت . مرحبا .
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # انتخابات آمریکا # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟