کرمان موتور قهرمان لیگ برتر تعطیل شده تنیس شد

در پایان این مسابقات انوشا شاهقلی پابه سن گذاشته و کهنه کار به عنوان بهترین بازیکن لیگ و داود برزویی به عنوان بهترین مربی لیگ انتخاب شد.این مسابقات پس از 2 سال وقفه برگزارشد.
کد خبر: ۷۴۴۰۰۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۹ 04 November 2017
|
2595 بازدید
چهاردهمین دوره لیگ برتر تنیس مردان امروز با قهرمانی تیم کرمان موتور به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفتمین روز مسابقات تنیس جام خلیج فارس امروز(جمعه) به میزبانی شهر مقدس مشهد به پایان رسید. در پایان این رقابت‌ها تیم کرمان موتور مقام نخست را به دست آورد، لمیز کافی دوم شد و تیم تنیس بانک حکمت ایرانیان مقام سوم را کسب کرد.

در آخرین روز این پیکارها تیم تنیس لمیز کافی به مصاف تیم تنیس کرمان موتور رفت که در پایان کرمان موتور با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست داد. تیم تنیس بانک حکمت ایرانیان هم با تیم تاپیس مشهد مسابقه داد که این رویارویی سه بر صفر به نفع تیم بانک حکمت ایرانیان خاتمه یافت و تیم گچ رضا هم در رقابت با تیم  شهید همدانی همدان دو بر یک به پیروزی رسید.

تیم های کرمان موتور، لمیز کافی تهران، بانک حکمت ایرانیان، گچ رضای مشهد، شهید همدانی همدان، تاپیس مشهد و آریا گرانول قم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.در پایان این مسابقات انوشا شاهقلی به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب شد و داود برزویی به عنوان بهترین مربی لیگ انتخاب شد .

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مسیح صلاح، داور نشان سفید ایران است. دور رفت این رقابت ها در تهران برگزار شد و دور برگشت آن به میزبانی مشهد مقدس برپا گردید. این مسابقات پس از 2 سال وقفه برگزارشد.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات