راهکار مهم تغییر شیوه سنتی به نوین در طلا و جواهر

کد خبر: ۸۸۰۹۵۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 24 February 2019
|
3606 بازدید

طلا و جواهر سازی از قدمت و پیشینه بسیار طولانی در تاریخ ایران به ثبت رسیده است ، ازین رو بهترین طلا و جواهر سازان جهان و مدال آوران این رشته که در اکثر المپیادهای جهانی از ایران عزیزمان بوده است و کماکان هنوز هم حرف های بسیاری برای گفتن در عرصه های بین المللی دارد. مرجع تخصصی طلا و جواهر اینبار در منطقه آزاد کیش قصد دارد در این رشته و تخصص کامل و بروز سیستم نوینی را جایگزین بازار های سنتی راه اندازی نماید و به لطف پروردگار تا به امروز نیز توانسته مراحل زیادی را با داشتن تجربه بیش از 30 سال را در این مسیر طی نماید . لذا بازارهای سنتی نیز باید خود را با شرایط جدید و بروز وقف پیدا کرده و در این مسیر تلاش بسیار نماید.

به گزارش «تابناک»، همچنین ایرانیان عزیز در سرتاسر میهن اسلامی میتوانند از تمامی خدمات شرکت که متعاقبا اعلام خواهد شد استفاده نمایند و از گارانتی ، خدمات پس از فروش و تنوع مدل های بروز شده جهانی لذت خرید را احساس نمایند.

شرکت روبینا الماس کیش با توجه به اینکه زیر مجموعه شرکت های مختلف طلا و جواهر سازی است میتواند به همیاری شما سفارش دهندگان عزیز به قله های بزرگ موفقیت این رشته دست یابد و در اعضای خرید، شما عزیزان میتوانید از بهترین پکیج های تفریحی ، مسافرتی و... بهترین تخفیفات به همراه جوایز ویژه در جشنواره های مختلف منطقه آزاد نیز بهره مند شوید .

همچنین این سیستم در نظر دارد هرگونه مشاوره تخصصی به اعضای صنف و همکاران محترم را به صورت کلاس رایگان ارائه کند تا ضمن بهره مندی از خدمات فنی و مهندسی بتوانیم راه حل های مناسبی جهت گذر از شرایط فعلی با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال نیز جامعه عمل بپوشانیم .

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات