قرارداد17میلیونی که 100هزارتومان ثبت شد!

دختران والیبالیست این تیم که فصل پرحاشیه‌ای داشتند با وجود پایان لیگ این روزها در گیر و دار دریافت مطالباتشان هستند. اما برخلاف توافق طبق قرارداد داخلی تیم، قراردادهای رسمی و فدراسیونی آنها با مبالغی حدود ۲۰۰ هزار، ۵۰۰ هزار و نهایتاً یک میلیون تومان ثبت شده، مسأله‌ای که پیگیری این مطالبه از طرف فدراسیون والیبال را سخت کرده است.
کد خبر: ۸۸۱۳۹۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 26 February 2019
|
4059 بازدید

دستمزد قراردادهای بازیکنان تیم والیبال بانوان توپکا در پایان لیگ برتر پرداخت نشده و آنها پیگیر مطالبات خود هستند اما ثبت قراردادهایی با مبالغ پایین در فدراسیون باعث شده روند این پیگیری با مشکلاتی روبه رو شود.

به گزارش تابناک ورزشی، دختران والیبالیست تیم توپکا که فصل پرحاشیه‌ای داشتند با وجود پایان لیگ این روزها در گیر و دار دریافت مطالبات شان هستند. اما برخلاف توافق طبق قرارداد داخلی تیم، قراردادهای رسمی و فدراسیونی آنها با مبالغی حدود ۲۰۰ هزار، ۵۰۰ هزار و نهایتاً یک میلیون تومان ثبت شده، مسأله‌ای که پیگیری این مطالبه از طرف فدراسیون والیبال را سخت کرده است.

سحر جباری بازیکن تیم توپکا در این مورد گفت: «ما قراردادهای فدراسیونی را سفید امضا کردیم و گفتند ما خودمان ثبتش می‌کنیم. یکی از بازیکنان مبلغ قراردادش را خودش نوشت اما بعداً دیدیم که قراردادش ۱۰۰ تومان شده است به عبارتی در قرارداد دست برده شده است.»

به نظر می‌رسد در این زمینه اشتباه اول را بازیکنان تیم توپکا انجام دادند که به طرف مقابل اعتماد کرده و قراردادهای خود را سفید امضا کردند. اما طبق شواهد موجود نشان می‌دهد که تیم توپکا نیز اصول حرفه‌ای را رعایت نکرده است و مبالغی را که با بازیکنان توافق کرده بود را در قرارداد ننوشته است. البته صدیقه ذوالفقاری معتقد است مبلغ ۱۷ میلیون تومان در قراردادش ثبت کرده اما به ۱۰۰ هزار تومان تغییر داده شده. او در گفتگو با ایسنا مدعی شد: " قراردادهای داخلی‌مان را بسته بودیم. می‌خواستیم برای بازی با ذوب آهن به اصفهان برویم به همین دلیل قراردادهای فدراسیونی را به ترمینال آوردند. فقط موقع رفتن امضا کردیم. من یادم است بازیکنان امضا کردند. من گفتم قراردادم متمم ندارد و مبلغ می‌نویسم. به همین دلیل مبلغ ۱۷ میلیون را در قراردادم نوشتم. اما الان ۱۰۰ هزار تومان شده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟