رویداد ایران موبایل سامیت برای اولین بار به منظور تمرکز بر محتوا و مشکلات حوزه موبایل طراحی و برنامهریزی شده است.
به گزارش «تابناک»، در برگزاریهای اکوسیستم استارتاپی ایران، معدود همایش یا کنفرانسی با رویکرد و نگاه اختصاصی موبایل برگزار میشود؛ به همین دلیل بر آن شدیم رویدادی همردیف رویدادهای حوزه موبایل برگزار شود. با توجه به اینکه برگزاری این رویداد برای دور اول در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ صورت میگیرد با ظرفیت ۸۰۰ نفر در هر روز، در سالن کتابخانه ملی برگزار میشود.
این رویداد علاوه بر پنلهای تخصصی و سخنرانیها، کارگاههای مفید و نمایشگاه جانبی در حوزههای مختلف موبایل نیز دارد که علاقهمندان و فعالان هر حوزه میتوانند از آن بهره ببرند.
در دور اول رویداد، موضوعات و محورهای زیر در سخنرانیها و پنلهای گفتگو به عنوان محور اصلی مورد توجه و بررسی قرار میگیرند:
این رویداد در تاریخ ۳۰ خرداد در سالن کتابخانه ملی برگزار میشود. افتتاحیه رویداد ساعت 9:30 صبح خواهد بود. سخنرانیهای روز اول رویداد با موضوعات نقش و اهمیت طراحی صحیح و سیستماتیک اپلیکیشنهای موبایل، پرداخت و اپلیکیشنهای آن و همچنین در خصوص نحوه طراحی، امنیت و دستاوردهای حوزه موبایل ارائه خواهد شد. روشهای تبلیغاتی بر بستر جستجو (SEARCH AD) و تبلیغات بر بستر موبایل موضوعات دیگر سخنرانی هستند.
همچنین در خصوص سرمایهگذاری در حوزه موبایل و نقش آن در توسعه اقتصادی، پنلی با حضور سرمایهگذاران برگزار میشود. در این زمینه سرمایهگذاران خطر پذیر حوزه استارتاپی که تجربه سرمایهگذاری روی اپلیکیشنهای موبایل را دارند، نظرات خود را بیان خواهند کرد.
در ادامه رویداد، پنل پلتفرمهای ویدیویی بر بستر موبایل با حضور توسعهدهندگان این سیستمها برگزار و نقش این بسترها در تولید محتوای مناسب بررسی میشود.
پنل بررسی سوپر اپها، پنل با موضوع پیامرسانهای داخلی با حضور توسعهدهندگان و سخنرانی در خصوص اپلیکیشنهای توانیابی از دیگر برنامه های روز اول هستند.
روز دوم رویداد با تمرکز روی برند سازی صحیح، نقش و حساسیت آن برای اپلیکیشنها و کسبوکارهای مبتنی بر اپلیکیشنهای موبایل، تبلیغات و جذب کاربر و روشهای موثر در این حوزه و همچنین حوزه امنیت موبایل برگزار میشود.
بررسی مشکل اپلیکیشنهای ایرانی بر سیستم عامل IOS و راهکارهای قابل ارائه برای مقابله با آن، پرداخت خرد و اپلیکیشنهای پرداخت خرد از موضوعات مورد بررسی در روز دوم هستند.
در کنار این محتوا در سالنهای دیگر، محتوای بازیهای موبایلی، انتشار بازیهای موبایلی ایرانی در داخل و خارج، نقش و توسعه رسانهها در انتشار و معرفی بازیها و توسعه صنعت بازیسازی، طراحی بازیهای برتر و هک رشد در حوزه بازیها بررسی میشود.
کارگاههای مختلفی نیز با موضوعات هک رشد اپلیکیشنها، گیمیفیکیشن، اتریبیوشن موبایل، اینستاگرام مارکتینگ و تبلیغات آنلاین نیتیو در سالنهای جانبی برگزار خواهند شد.
اختتامیه این رویداد در ساعت ۱۸ روز ۳۱ خرداد خواهد بود. تپسل و ایرانسل، حامیان مالی این رویداد هستند و امیدوارند که ایجاد شبکههای ارتباطی مثبت و انتقال دانش و تجربیات بین فعالان حوزه از جمله دستاوردهای این رویداد باشد.
کد تخفیف ۴۰ درصدی : FastClick40
ثبت نام در لینک زیر :