مارکو جامپائولو از آث میلان اخراج شد

کد خبر: ۹۲۸۷۶۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 09 October 2019
|
3587 بازدید

سرانجام اتفاقی که همگان آن را پیش بینی می‌کردند رخ داد و باشگاه میلان مارکو جامپائولو سرمربی ۵۲ ساله خود را بعد از تنها ۷ مسابقه از کار برکنار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در بیانیه باشگاه میلان در این خصوص آمده است: « باشگاه آث میلان آقای مارکو جامپائولو را از مسئولیت خود به عنوان سرمربی تیم نخست کنار گذاشته است. باشگاه از مارکو بابت کار‌هایی که انجام داده متشکر است و برای او در ادامه مسیر حرفه ایش بهترین‌ها را آرزو دارد.»

جامپائولو با سابقه هدایت کالیاری، سیه‌نا، کاتانیا و برشا بعد از ۳ فصل حضور در سمپدوریا در تابستان امسال با قراردادی ۲ساله (با قابلیت تمدید برای سال سوم) هدایت میلان را به دست گرفت و در این سمت جانشین جنارو گتوزو شد.

Image result for ‫جامپائولو‬‎

با این وجود اوضاع از همان ابتدا بحرانی پیش رفت. میلان در نخستین مسابقه فصل مغلوب اودینزه شد و بعد از دو پیروزی ۱-۰ مقابل برشا و بولونیا در ۳ دیدار متوالی شکست خورد. آخرین حضور جامپائولو روی نیمکت میلان، در پیروزی ۲-۱ این تیم در خانه جنوا رقم خورد. اکنون جامپائولو در شرایطی میلان را ترک می‌کند که این تیم با ۳ برد و ۴ شکست، از ۷ بازی تنها ۹ امتیاز اندوخته و در رده سیزدهم جدول حضور دارد. تیم او در این ۷ بازی تنها ۶ گل به ثمر رساند و ۹ گل هم دریافت کرد.

اکنون و بدون در نظر گرفتن سرمربیان موقت، مارکو جامپائولو با ۱۱۱ روز حضور در میلان کم دوام‌ترین سرمربی تاریخ این باشگاه پرافتخار لقب می‌گیرد. میلان امیدوار بود تا لوچیانو اسپالتی را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کند، اما پابرجا ماندن قرارداد او با اینتر میلان، محدودیت‌هایی را برای کادر مدیریتی روسونری ایجاد کرد تا اکنون استفانو پیولی به جدی‌ترین گزینه هدایت میلان تبدیل شده باشد.

سرمربی ۵۳ ساله البته در همین آغاز و پیش از معرفی به عنوان سرمربی جدید میلان، واکنش خوبی از هواداران دریافت نکرده و طرفداران میلان با هشتگ PioliOut نارضایتی خود را نسبت به تصمیم احتمالی مدیران تیمشان ابراز کرده اند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟