به گزارش روابط عمومی بانک ملت، سیدمرتضی بختیاری در این نامه خطاب به دکتر محمد بیگدلی، با بیان این نکته که رسیدگی به خانواده های نیازمند از وظایف و تکالیف اصلی کمیته امداد است، اظهار داشت: همکاری و همیاری سایر ارکان نظام در عمل به این تکلیف می تواند آثار موثری را برای نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد به ارمغان بیاورد.
وی با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی، سبد غذایی، لوازم ضروری منزل و لوازم التحریر بین ساکنان مناطق سیل زده استان هرمزگان با تلاش ها و حمایت های مادی و معنوی دست اندرکاران بانک ملت، افزود: بانک ملت با این اقدام خداپسندانه که ظهور نتایج انسجام و وحدت نظام و ملت محسوب می شود، گام موثری را در کاهش آلام مردم شریف و سلحشور این خطه و در عین حال رفع یکی از مهم ترین دغدغه های آنان برداشته است.
بختیاری در ادامه نامه، توفیق روزافزون مدیران و کارکنان بانک ملت را در خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستار شده است.
براساس این گزارش بانک ملت از روزهای نخست وقوع سیل در استان هرمزگان در سال گذشته، با ارسال کمک های مختلف از جمله اقلام بهداشتی و خوراکی، به یاری مردم آسیب دیده در استان مذکور شتافت.
این گزارش می افزاید، بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی، در سال ۹۸، بسته های لوازم ضروری زندگی مانند یخچال، سماور، پنکه و ... به مردم سیل زده و بسته های لوازم تحریر به دانش آموزان مناطق کم برخوردار در چند استان کشور اهدا کرد.