«کافه بازار» برنده، در دوئل با «کرونا»

همزمان با شیوع ویروس کرونا و اعمال قرنطینه ، برخی از مشاغل آنلاین با مدیریت بهینه ، بهترین بهره برداری و ارائه خدمات را در این دوران از خود بروز دادند و برنده جدال با ویروس کرونا شدند.
کد خبر: ۹۷۴۱۵۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ 25 April 2020
|
5602 بازدید

همزمان با شیوع ویروس کرونا و اعمال قرنطینه ، برخی از مشاغل آنلاین با مدیریت بهینه ، بهترین بهره برداری و ارائه خدمات را در این دوران از خود بروز دادند و برنده جدال با ویروس کرونا شدند.

به گزارش تابناک اقتصادی، شیوع کرونا در دنیا، فرصتی برای ارائه پتانسیلهای نهفته، به ویژه برای کشورهایی بود که هنوز درک شفافی از قرار گرفتن در عصر دیجیتال و مارکتینگ آنلاین نداشتند.

کرونا، فرصتی برای تمرین مارکتینگ آنلاین

شاید شیوع ویروس کرونا در این کشورها که ایران نیز یکی از آنها به شمار می آید، فرصتی برای تمرین بهره‌ وری از پتانسیلهای نهفته و قرار گرفتن در دایره عصر نوین تکنولوژی و استفاده از ابزارهای نوین باشد.

اعمال قرنطینه و تعطیلی سینما ها و مراکز تفریحی و توصیه اکید به درخانه ماندن، باعث تغییر مسیر و رویه های پیشین به سوی کسب و کارهای اینترنتی در حوزه‌های مختلف و کسب درآمد و همچنین گذران اوقات فراغت در این میان بود

انجام مسئولیتهای اجتماعی و مبارزه با کرونا

کافه بازار فرصت دورکاری مردم در فرصت مواجهه با شیوع کرونا را با توسعه خدمات اینترنتی خود غنیمت دانست و ضمن توسعه کسب و کار خود ، در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی و قطع هر چه سریعتر و بیشتر زنجیره ویروس کرونا اقدام کرد.

رکورد شکنی نصب بازی

در فروردین سال ۹۸، اپلیکیشن بازار از مرز ۴۰ میلیون نصب فعال، یعنی بیش از نیمی از جمعیت ایران، گذشت. رقمی که بیانگر در نظر گرفتن سلایق و ذایقه ها و نیازهای مختلف در خدمات جامع  در این اپلیکیشن است.

سهم کافه بازار در «در خانه ماندن مخاطبین» با تولید محتوای آموزشی کرونایی

تولید محتوا متناسب با سلیقه مشتری در راستای عینیت بخشیدن به شعار در خانه ماندن ستاد مبارزه با کرونا، یکی از اقداماتی بود که کافه بازار طی این مدت با تولید ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دقیقه ویدئوی آموزشی مرتبط با کرونا برای مخاطبین خود انجام داده است.

مخاطبان سرگردان در کافه بازار ۶۵۰ هزار بار «من کرونا دارم » را جستجو کردند!

مردم در گروه‌های مختلف سنی، با ایمن تشخیص دادن سایت کافه بازار در جستجو برای ارتقاء سطح آگاهی و علم خود در حوزه مقابله با ویروس کرونا، ۶۵۰ هزار بار با کلید واژه های کرونا، نرم افزار کرونا ،‌بازی کرونا، تب سنج کرونا، کرونا سنج و ... در این سایت جستجو کرده و به نصب برنامه مورد نظر خود اقدام کردند.

بر اساس این گزارش. همزمان با شیوع ویروس کووید ۱۹، کافه بازار با انتشار اپلیکیشن« سامانه مقابله با کرونا» وزارت بهداشت بر روی پلتفرم سایت خود،‌ و دیگر برنامه های مرتبط با مقابله با ویروس کرونا، خود را در صف جدی مواجهه با کرونا قرار داد و به این ترتیب با رشد ۳۱۳ درصد دانلود و نصب برنامه های مرتبط با دارو و درمان در این برهه از زمان برخوردار بود.

رشد دانلود  اپ های درمان و دارو و موسیقی و ماجراجویی

این گزارش همچنان می افزاید، سایت کافه بازار با ۳۳ درصد رشد  دانلود و به روزرسانی اپلیکیشن های مختلف در حوزه های مختلف به ویژه دارو و درمان ، موسیقی و صدا و ماجرایی برخوردار بود.

البته لازم به ذکر است، اپلیکیشن های دیگر با موضوعات ؛ خانوادگی،‌خبر و نشریات، شبیه سازی ، ورزشی ، آب و هوا ،‌آموزشی اکشن و سیر و سفر نیز از نخستین روزهای اسفند سال گذشته تا کنون نسبت به مدت مشابه، از رشد قابل توجهی که بیانگر عملکرد مناسب کافه بازار به سلایق و نیازهای مردم  در این دوره است.

سرگرمی و بازی در بازار «کافه بازار»

تنوع و سرعت بخشیدن سایت کافه بازار به توسعه ارائه خدمات و اپلیکیشن های مرتبط و مورد نیاز دوران شیوع کرونا،‌ باعث شد مردم با مراجعه به مراجع  سالم و متنوعی چون «کافه بازار» اقدام به جستجو و نصب بازی ها و سرگرمی های خود در دوران قرنطینگی بحران کرونا و قطع زنجیره شیوع کنند.

در این میان می توان گفت کافه بازار با دانلود ۱۰۷ میلیون اپلیکیشن بازی از اول اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری به رکورد بی نظیر دست یابد که در مواجهه با زمستان سال گذشته قابل مقایسه نیست.

دو برابر شدن نرخ دانلود برنامه های کافه بازار فقط طی یک ماه

بر اساس آمار موجود سایت کافه بازار با واکنش سریع نسبت به نیاز مخاطبان، توانست رکورد  ۲۰۷ میلیون دانلود برنامه های مختلف از این سایت را از اول اسفند ماه سال گذشته همزمان با ورود این ویروس به کشور تا نیمه نخست فروردین ماه سال ۹۹ را ثبت کند و به این ترتیب از رشدی بیش از دو برابر در مدت کوتاه تقریباَ یک ماهه نسبت به فصل گذشته خود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ما ، بر اساس اطلاعات و آمار موجود، اپلیکیشن های حوزه پزشکی با رشد صد درصدی با رکورد سرعت یک مصب فعال در روز با برنامه هایی مانند؛ پزشکت، ماسک،‌گهواره،‌سفیران سلامتی  از اقبال بسیار خوبی بین مخاطبان برخوردار بود و توانست اطلاعات خوبی در حوزه درمان و به ویژه توصیه های بهداشتی وزارت بهداشت و درمان و ستاد مقابله با کرونا به مردم انتقال دهد.

کافه بازار و دورکاری قرنطینگی کرونا

پلتفرم «کافه بازار» همچنین با اعمال قرنطینه و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ، با سرعت به نیاز مخاطبین دراین بخش پاسخ گفت و با طراحی و انتشار برنامه مورد نیاز بر روی پلتفرم خود به اقدام به تولید محتوای مورد نظر پرداخت .

بر اساس این گزارش برنامه های این سایت با محتوای دورکاری نیز با برخورداری از رشد ۱۳ درصدی برخوردا بود که از بین آنها برنامه های اسکایپ، تمام کننده، Adobe connevt و  cloud zoom meetings با ۱۹ هزار نصب فعال ، از اقبال بیشتری بین دیگر برنامه ها برخوردار بود.

کدام بازی ها از رشد صد در صدی در دوران کرونایی برخوردار بودند

تیم تحلیل داده های کافه بازار با رصد مناسب بازار و جامعه ،‌ به سرعت نسبت به تولید محتوای مناسب در این دروه پرداختند و با مدیریت بهینه ارائه خدمات توانستند به رکورد نصب ۱۰۰ هزار نصب بازی در این دوران دست یابند و سهم خوبی در مواجهه و مبارزه با کرونا داشته باشند.

این گزارش حاکی است ؛ بازی های دریفت بینهایت ۲، ادابازی، Dog run و  Real flying car توانستند با رشد نسبی ۶۰ درصدی از اوقات مطلوبی از زمان در خانه ماندن را برای صف مبارزان و قطع کنندگان زنجیره کرونا در خانه ایجاد کنند.

به این ترتیب سایت کافه بازار با وجود بستر ۴۰ میلیون نفری کاربران خود و در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود  گام جدی در این مسیر و دوئل با ویروس کرونا برداشت و همچنان امیدوار است با انتشار اپلیکیشن های مورد نیاز مخاطبین قدم های موثری دراین حوزه بردارد.

«کافه بازار» برنده، در دوئل با «کرونا»

برای مشاهده گزارش کلیک کنید

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # انتخابات آمریکا # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات