واکنش‌های گسترده به پیروزی بایدن: وقتی رهبران جهان برای تبریک از یکدیگر سبقت می‌گیرند!

پیروزی بایدن در رقابت تاریخی با دونالد ترامپ با واکنش‌های زیادی روبه رو بوده و باید منتظر واکنش ها، پیام‌های تبریک رهبران کشور‌ها و ناظران بین المللی بود. در این میان، پیام تبریک گسترده رهبران کشور‌های مختلف و به ویژه برخی از متحدان ترامپ جالب توجه بوده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۱۷
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱ 07 November 2020
|
193552 بازدید
|

واکنش ها به پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

بین الملل تابناک: پیروزی بایدن در رقابت تاریخی با دونالد ترامپ با واکنش‌های زیادی روبه رو بوده و باید منتظر واکنش ها، پیام‌های تبریک رهبران کشور‌ها و ناظران بین المللی بود. در این میان، پیام تبریک گسترده رهبران کشور‌های مختلف و به ویژه برخی از متحدان ترامپ جالب توجه بوده است.

در حالی که «دونالد ترامپ» هنوز پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست‌جمهوری را نپذیرفته و از اقدام حقوقی خبر داده، چهره‌های سیاسی مختلف از جمله «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه، «آنگلا مرکل» صدراعظم و «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر و «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس، «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا، «اورسولا ون‌درلین» رئیس کمیسیون اروپا، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه اسبق این کشور به بایدن و هریس بابت پیروزی در انتخابات تبریک گفتند.

دولت صنعا: میلیاردها دلار پول عربستان و امارات برای پیروزی ترامپ نابود شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۲:۳۴

مدیر دفتر نخست وزیر دولت صنعا که مورد حمایت انصارالله یمن است، شنبه شب در خصوص شکست "دونالد ترامپ" و پیروزی "جو بایدن" در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ملیاردها دلار پولی که حکومت‌های عربستان و امارات برای شکست بایدن خرج کرده بودند، از بین رفت.

به گزارش ایرنا از المیادین، "احمد حامد افزود: سخن ما از شکست ترامپ و نابودی میلیاردها دلار پولی که ریاض برای پیروزی ترامپ هزینه کرد، به معنای تکیه کردن و دلخوش بودن به دولت بایدن نیست.

"علی القحوم" عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز در خصوص پیروزی بایدن گفت: تغییر افراد در دولت آمریکا هرگز سیاست استعماری ایالات متحده را تغییر نخواهد داد.

وی افزود: لابی صهیونیستی است که کنترل سیاست دولت آمریکا را بر عهده دارد و آن را در راستای طرح‌های ویرانگر خود در منطقه هدایت می‌کند.

کدام مقامات اروپایی پیروزی بایدن را تبریک گفتند؟
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۲:۲۶

جرمی کوربین رهبر سابق دومین حزب سیاسی انگلیس

رهبر سابق دومین حزب سیاسی انگلیس (حزب کارگر) پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را خبر خوبی برای ترقی‌خواهان در سراسر جهان خواند.

کوربین عصر شنبه با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود با بیان این مطلب ابراز امیدواری کرد که با حضور رئیس جمهوری جدید آمریکا بتوان جهانی بهتر، عادلانه‌تر و مسالمت آمیز ایجاد کرد.

هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان

وزیر امور خارجه آلمان با استقبال از مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا در پیامی توییتری نوشت: «خوب است که بالاخره ارقام روشنی وجود دارد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با دولت بعدی ایالات متحده هستیم. ما می خواهیم در همکاری های خود برای آغاز مناسبات جدید دو سوی آتلانتیک و یک معامله جدید سرمایه گذاری کنیم.»

امید نوری پور نماینده پارلمان آلمان

نوری پور نماینده پارلمان آلمان از حزب سبزهای این کشور در پیامی کوتاه در صفحه توییتر خود نوشت: «یک برنده داریم». این عبارت که یادآور جمله معروف انتخاب پاپ جدید پس از درگذشت یا کناره گیری رهبر پیشین کاتولیک های جهان است، اشاره به طولانی شدن روند شمارش آرا و نگرانی ها از طولانی شدن این روند دارد.

کی‌یر استارمر رهبر حزب کارگر انگلیس

رهبر حزب مخالف دولت انگلیس، پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت و تصریح کرد که این پیروزی امیدبخش و غلبه اتحاد بر نفاق و فریبکاری است.

استارمر روز شنبه با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود افزود: بایدن مدافع ارزش‌هایی همچون نجابت، صداقت، محبت و قدرت است که ما در انگلیس به آن احترام می‌گذاریم.

دونالد توسک رهبر حزب مردم اروپا

دونالد توسک رهبر بزرگترین حزب سیاسی پارلمان اروپا شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را پایانی بر جولان پوپولیسم و اندیشه‌های راست افراطی دانست.

توسک که پیشتر ریاست شورای اروپا را بر عهده داشت، روز شنبه در صفحه توئیتری خود از پیروزی جو بایدن نامزد حزب دمکرات آمریکا برای تسهیل چنین دستاوردی تقدیر کرد.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس

نخست وزیر انگلیس روز شنبه با صدور بیانیه‌ای پیروزی جو بایدن، نامزد حزب دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت و برای همکاری نزدیک دو کشور اعلام آمادگی کرد.

جانسون آمریکا را مهم‌ترین شریک کشورش خواند و افزود: بی صبرانه منتظرم تا در خصوص اولویت‌های مشترکمان، از تغییرات آب و هوایی تا مسائل تجاری و امنیتی همکاری کنم.

دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس

وزیر امور خارجه انگلیس، با صدور بیانیه‌ای پیروزی بایدن را تبریک گفت و عنوان کرد: در حالی که هنوز روند شمارش آراء (انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) جریان دارد، روشن است که بایدن پیروز است.

دومینیک راب افزود: رقابت تنگاتنگی بود و دونالد ترامپ سخت جنگید. اینک بی صبرانه منتظرم تا با دولت جدید آمریکا همکاری کنم. 

شارل میشل رئیس شورای اروپا 

رئیس شورای اروپا روز شنبه در بیانیه‌ای پیروزی جو بایدن، نامزد حزب دمکرات انتخابات ریاست جمهوری امریکا را تبریک گفت و برای توسعه همکاری‌های فرا اتلانتیک ابراز آمادگی کرد.

شارل میشل با انتشار پیامی در صفحه‌ توئیتری خود یادآور شد که بحران کرونا، چندجانبه‌گرایی، تغییرات اقلیمی و تجارت بین‌المللی برخی از چالش هایی است که اروپا مایل است در این زمینه‌ها با آمریکا همکاری کند.

اورسولا فون درلاین رئیس کمیسیون اروپا

رئیس کمیسیون اروپا با صدور بیانیه‌ای که در تارنمای اتحادیه اروپا منتشر شد، اتحادیه و ایالات متحده را دو دوست و متحد نامید که همکاری‌های دو طرف ریشه در تاریخ و ارزش‌های مشترک دارد.

اورسولا فون درلاین با اشاره به چالش‌ها و تحولات بین المللی در زمینه مسائل امنیتی، تغییرات آب و هوایی، بحران کرونا و پیامدهای اجتماعی و اقتصادی آن، همکاری‌های دو طرف را بااهمیت توصیف کرد.

لودریان وزیر امور خارجه فرانسه

لودریان وزیر امور خارجه فرانسه در توئیتی نوشت: ما در این ارتباط بازتعدیل شده و پایدار کارهای زیادی برای انجام دادن با یکدیگر خواهیم داشت. امنیت گروهی، مبارزه با تروریسم، بهداشت عمومی، اقلیم، تجارت، نظارت دیجیتالی. 

وی افزود: من به جو بایدن و کاملا هریس که پس از یک بسیج بزرگ دمکراتیک توسط مردم انتخاب شدند صمیمانه تبریک می‌گویم. ما با یکدیگر با یک اروپای تقویت شده برای پایه‌گذاری ارتباط جدید فراآتلانتیکی و مواجهه با چالش‌های جهانی تلاش خواهیم کرد.

لوئیجی دی مایو وزیر خارجه ایتالیا

وزیر خارجه ایتالیا پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت و بر همکاری رم با رئیس جمهوری منتخب ایالات متحده و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

لوئیجی دی مایو شنبه شب در پیامی توئیتری نوشت: به رئیس جمهوری منتخب آمریکا، جو بایدن تبریک می‌گویم. دوستی میان ایتالیا و آمریکا ریشه‌های عمیق و تاریخی دارد.

وی افزود: آماده‌ایم تا همکاری و روابط‌ در دفاع از صلح و آزادی را مستحکم‌تر کنیم.

ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین

ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین با تبریک پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که روابط اوکراین و آمریکا مستحکم تر خواهد شد.

زلنسکی روز شنبه در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: به  جو بایدن و کامالا هریس تبریک می گوییم. اوکراین با خوش بینی به آینده مشارکت راهبردی با آمریکا می نگرد.  

وی افزود: دوستی بین اوکراین و آمریکا تقویت خواهد شد.   

 آندره یرماک رئیس دفتر رئیس جمهوری اوکراین

رئیس دفتر رئیس جمهوری اوکراین در مطلبی فیس بوکی، پیروزی بایدن را به وی تبریک گفت و از وی برای سفر به اوکراین دعوت کرد.  

یونان: بایدن دوست واقعی ماست
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۱:۱۹

میتسوتاکیس شنبه شب در توئیتی نوشت: به جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا تبریک می‌گویم. بایدن دوست واقعی یونان بوده و یقین دارم که در دوره ریاست جمهوری وی روابط دو کشور حتی مستحکم‌تر خواهد شد.

علاوه بر میتسوتاکیس بسیاری دیگر از اروپایی‌ها از جمله رهبران آلمان، فرانسه و ایتالیا پیروزی بایدن را تبریک گفتند.

رهبران عربی که به بایدن تبریک گفتند
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۰:۱۹

امیر قطر

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر با تبریک به بایدن و کاملا هریس معاون رییس جمهوری منتخب آمریکا گفت: ما به دنبال همکاری و تحکیم بیشتر دوستی بین دو کشور هستیم.

برهم صالح

«برهم صالح» رئیس جمهور عراق شنبه شب در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی تویتر نوشت: به جو بایدن رئیس جمهور منتخب، دوست و شریک مورد اعتماد در زمینه ساختن عراقی بهتر، صمیمانه تبریک می گویم.

وی افزود: به تلاش برای تحقق اهداف مشترکمان و تقویت صلح و ثبات در سراسر خاورمیانه چشم دوخته ایم.

رییس جمهوری لبنان

"میشل عون" رییس جمهوری لبنان ضمن تبریک به بایدن گفت: امیدوارم در دوران بایدن، توازن در روابط لبنان و آمریکا بازگردد.

 سلطان‌ عمان

"هیثم بن  طارق" سلطان عمان شنبه شب ضمن تبریک به بایدن برای افزایش توسعه روابط دوجانبه میان مسقط و واشنگتن ابراز امیدواری کرد.

رییس دولت وفاق ملی لیبی

"فائز السراج" رییس دولت وفاق ملی لیبی نیز با تبریک به بایدن و هریس افزود: امیدواریم با همکاری بایدن و هریس، یک حکومت دمکرات غیر نظامی در لیبی تشکیل شود.

رییس کمیسیون آفریقا

"موسی فکی" رییس کمیسیون آفریقا نیز با تبریک به رییس جمهوری منتخب آمریکا اعلام کرد، به روابط آمریکا و آفریقا مبتنی بر احترام متقابل امیدوار هستیم.

 نخست وزیر اتیوپی

نخست وزیر اتیوپی نیز پیروزی بایدن را تبریک گفت و افزود که امیدوار به همکاری نزدیک به رییس جمهوری منتخب آمریکاست.

رییس جمهوری مصر

"عبدالفتاح السیسی" رییس جمهوری مصر نیز نخستین رهبر عربی بود که پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت.

وی نسبت به همکاری مشترک برای توسعه روابط دوجانبه و راهبردی میان مصر و آمریکا ابراز امیدواری کرد.

شاه اردن
"عبدالله دوم" شاه اردن نیز ضمن تبریک به بایدن و هریس افزود: امیدوارم که بتوانیم با شما [دولت جدید آمریکا] مشارکت تاریخی مستحکم و در راستای اهداف مشترک ما که صلح و ثبات و شکوفایی را تقویت کنیم.

امیر و ولیعهد کویت
شیخ "نواف الاحمد الجابر الصباح" امیر و شیخ "مشعل الأحمد الجابر الصباح" ولیعهد کویت، با ارسال پیامی، پیرزوی بایدن و انتخاب وی به عنوان چهل و ششمین رییس جمهوری آمریکا را تبریک گفتند.

میت رامنی، اولین چهره سرشناس جمهوریخواه که پیروزی بایدن را تبریک گفت
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۳:۲۵

میت رامنی، سناتور ایالت یوتا و نامزد پیشین حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در صفحه توئیتر خود پیروزی جو بایدن و کامالا هریس را تبریک گفت. این چهره سرشناس حزب جمهوریخواه که رابطه پرتلاطمی با دونالد ترامپ داشت در پیام خود شخصیت جو بایدن و کامالا هریس را ستایش کرد.

نخست وزیران ایتالیا و کانادا پیروزی بایدن را تبریک گفتند
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۳:۲۴

جوزپه کنته، نخست‌وزیر ایتالیا در پیامی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را تبریک گفت. وی انتخاب جو بایدن را نشان «سرزندگی دموکراسی» در آمریکا دانست. جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا نیز یکی از اولین رهبران جهان بود که پیروزی جو بایدن و کامالا هریس را تبریک گفت. او گفته است که «بی‌صبرانه» منتظر همکاری با جو بایدن و کامالا هریس است.

نخست‌وزیر هند پیروزی بایدن و هریس را تبریک گفت
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۳:۲۳
نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند در پیامی پیروزی جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا و معاونش را تبریک گفت. کاملا هریس، معاون جو بایدن اصالت هندی دارد. نخست‌وزیر هند از جمله رهبرانی بود که رابطه خوبی با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری کنونی ایالات متحده داشت.
تبریک نخستین رهبر آمریکای لاتین به بایدن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۳:۱۵

«آلبرتو فرناندز» رئیس‌جمهوری آرژانتین نخستین رهبر آمریکای لاتین است که دقایقی پیش در پیامی توییتری، پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت.  

 با گذشت کمتر از یک هفته از برگزاری انتخابات آمریکا و سکوت و تامل رهبران آمریکای لاتین تا اعلام نتیجه نهایی این رویداد سیاسی، بویژه از سوی آن دسته دولت های منطقه که متحدان واشنگتن به شمار می‌روند، «آلبرتو فرناندز» رئیس‌جمهوری آرژانتین نخستین رهبر آمریکای لاتین است که دقایقی پیش پیروزی جو بایدن و کامالا هریس را به آن ها تبریک گفت.

در متن پیام فرناندز آمده است: به مردم آمریکا به دلیل این مشارکت بالا که بازتاب اراده جامعه است، تبریک می‌گویم.

روابط بوئنوس آیرس و واشنگتن در یک سال اخیر به دلیل بروز برخی اختلافات به تیرگی گراییده بود.

سوئد پیروزی بایدن را تبریک گفت؛ تاکید بر تقویت روابط استکهلم-واشنگتن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۳:۱۳

خانم آن کریستین لینده، وزیر امورخارجه سوئد، شنبه شب ضمن تبریک پیروزی جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، خواستار تقویت روابط میان استکهلم و واشنگتن شد.

 وزیر امورخارجه سوئد در پیام توییتری این پیروزی را به خانم کاملا هریس معاون بایدن نیز تبریک گفت.

رئیس دستگاه دیپلماسی سوئد در پیامش نوشت: ما کارهای زیادی می توانیم با هم انجام دهیم؛ در زمینه دموکراسی، برابری جنسیتی، مقابله با تغییرات آب و هوایی، امنیت اروپا و چندجانبه گرایی، چیزی که امروز به آن نیاز داریم.

بورل پیروزی بایدن را روزی نیک برای اروپا و آمریکا خواند
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۳:۰۹

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را روزی نیک برای اروپا و آمریکا خواند.

 «جوسپ بورل» روز شنبه با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود افزود: بی صبرانه منتظر کار با دولت جدید آمریکا برای بازسازی همکاری‌های دو طرف است.

مکرون خطاب به بایدن: بیایید با هم کار کنیم

«امانوئل مکرون»، رئیس جمهوری فرانسه نیز بسرعت به جمع مقامات کشورهایی پیوست که پیروزی بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت.

وی در صفحه توییتر خود نوشت: «آمریکایی ها رئیس جمهوری خود را انتخاب کرده اند. تبریک به جو بایدن و کامالا هریس.»
مکرون در بخش دیگری از توییت خود افزود: «ما برای غلبه بر چالش های امروز باید کارهای زیادی انجام دهیم. بیایید با هم کار کنیم.»

واکنش ها به پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

تبریک اوباما به بایدن و هریس

باراک اوباما رییس جمهوری اسبق آمریکا و هم‌حزبی جوبایدن، پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده ریاست جمهوری آمریکا را به او و "کاملا هریس" معاون اش تبریک گفت.

 وی نوشت: بایدن به وظیفه خود در راستای منافع همه آمریکایی‌ها عمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: من به کاملا هریس و پیروزی تاریخی و قاطع وی به عنوان معاون ریاست جمهوری آمریکا افتخار می‌کنم.

واکنش ها به پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

صدراعظم آلمان پیروزی بایدن را تبریک گفت

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در پیامی پیروزی جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا را تبریک گفت. صدراعظم آلمان که رابطه سردی با دونالد ترامپ داشت، در پیام خود برای جو بایدن «شانس و موفقیت» آرزو کرده است. آنگلا مرکل همچنین «اتحاد دو سوی اقیانوس اطلس» (اروپا و آمریکا) را برای رویارویی با چالش‌های کنونی جهان «غیرقابل جایگزین» دانست. 

واکنش ها به پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

تبریک نخستین رهبر عرب به بایدن

"عبدالفتاح السیسی" رییس جمهوری مصر به عنوان نخستین رهبر عرب و در سایه سکوت رهبران دیگر کشورهای عربی، پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت.

واکنش ها به پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

نانسی پلوسی: پیروزی بایدن بر ترامپ تاریخی بود

 «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به پیروزی بایدن گفت که امروز طلوع امید جدید برای آمریکاست. پلوسی برتری آرای بایدن بر ترامپ را «یک پیروزی تاریخی» خواند.

نانسی پلوسی گفت که بایدن اینک دارای اختیار عمل است. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که جو بایدن رئیس جمهور منتخب و «کاملا هریس» معاون رئیس جمهوری حمایت اکثریت قاطع  دموکرات‌های مجلس را  به همراه خواهند داشت.

هنیه: ترامپ رفت و قدس برای همیشه می‌ماند

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز شنبه گفت، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که به دنبال نابودی مساله فلسطین بود، رفت و ناپدید شد، در حالی که قدس می‌ماند و هرگز ناپدید نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، هنیه این سخنان را طی نطق خود در اولین کنفرانس آنلاین «پیشگامان بیت المقدس» ایراد کرد، که به مدت دو روز با شعار «بیت المقدس یک امانت است ... عادی سازی خیانت است» توسط «ائتلاف جهانی حمایت از قدس و فلسطین» و مرکز «روابط ترکیه و جهان اسلام» (مستقر در استانبول) به طور مجازی با مشارکت شخصیت‌های ۷۰ کشور در حال برگزاری است.

هنیه طی یک سخنرانی ویدئویی گفت: «این کنفرانس همزمان با ارزیابی‌ها و خبرها از احتمال ناپدید شدن دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از صحنه سیاسی جهان برگزار می‌شود.»

وی افزود: «این مرد (ترامپ) که می خواست مساله فلسطین را منحل کند، ناپدید شد در حالی که قدس هرگز ناپدید نخواهد شد.»

سانچز: اسپانیا، آماده همکاری با بایدن برای مقابله با چالش‌هاست

«پدرو سانچز» نخست وزیر اسپانیا با تبریک پیروزی «جو بایدن» در انتخابات آمریکا، علاقه‌مندی خود را به منظور همکاری با وی برای مقابله با چالش ها اعلام کرد.

سانچز شنبه شب در توئیتی نوشت: آمریکایی‌ها چهل و ششمین رئیس جمهوری خود را انتخاب کردند. به جو بایدن کاملا هریس تبریک می‌گویم.

وی خطاب به بایدن و هریس افزود: برای شما آرزوی موفقیت و بهترین‌ها را دارم. منتظر همکاری با شما برای مقابله با چالش‌های پیش‌ رویمان هستم.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۰۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
هیچکس الان مثل روحانی خوشحال نیست
پاشو حسن آقا پاشو بر طبل شادانه بکوب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اتفاقا این تبریکات در این مقطع یعنی دنیا نفس راحتی کشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عربستان واسرائل وبحرین وامارات رفتند کما
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
جالبتر از اخبار شما، سیل طرفداران ترامپ در نظر دهتدگان تابناک است! ملت ما مثل همیشه، جو گیر و کوته بین، راه نجات از بدبختیهای خود را در ترامپ و..میبینند، جالبه که عاقبت سوریه و عراق هم برای آنها درس نشد
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
کاش که مسئولان ما


از دیگر کشورها سبقت میگرفتن
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
هشتگ
وحانی پاشو تبریک بگو


از فردا در سراسر ایران
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بفرمائیدچه ایرادی دارد نهال دوستی نشاندن ودرخت دشمنی برکندن چقدرعمرمیکنیم که تمام آنرادشمن باشیم کجای دین وآئین ما ازمحاسن زیاددوشمنی اینهمه صحبت شده وپیروانش به دشمنی ترغیب شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بد اخلاقی ترامپ ناشی از روح نا ارام و بی تدبیری او بود او به کشورهای دنیا توهین می کرد /کاشکی روزی می رسید کسی که کشور و مردم و اعتقادات دیگران توهین نمی کرد. ترامپ یک پوپولیست بود و تمامی پوپولیستها به ملتهای دنیا بی ملاحظه توهین می کنند.
ترامپ ارامش مردم دنیا را بهم ریخت . دولت روحانی موفق بود تا اینکه ترامپ امد.
ترامپ می خواست ملی گرایی و فرقه گرایی را گسترش دهد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار 4 هزار تومان پایین آمد ولی میلگرد 800 تومان بالا رقت از این سیاست آدم شوکه میشه !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یک تبریکی هم بگیم به بورس ایران که کاری نداره کی رئیس جمهور "امریکا " میشه کلاً میریزه!!!!!!! فقط میریزه!!!!! داره میریزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حالا باید با دیپلماسی ظریف جلوی تشکیل اجماع و جبهه متحد اروپایی آمریکایی گرفته شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بقیه شونم خوشحالن منتهی به روی خودشون نمیارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
ترامپ صدشرف داره به این روباههای اروپائی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
گر چه دشمن سرسخت ما بود ولی صداقتش مثال زدنی بود.
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حالا دیگه بگو جو بایدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
برای دلال های ارز و سکه و خودرو،که شیره ی مردم فهیم و نجیب وطن عزیزتر از جانم ایران را توی این چهار سال مکیدند،پیروزی بایدن،خبر ناگواریست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
!بار دیگر شرف را هجی کن
ناشناس
|
France
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
این از رفتن ترامپ.ببینم بازم این مسئولین بی کفایت بهانه ای برای کم کاری و بی عرضگی هاشون دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یکی دیگه پیدا میکنن تقصیرا رو میندازن گردنش
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
احسنت


و لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هر چه کرد آن آشنا کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
غمگینم مثل بورس بازی که یک ماه منتظر نتیجه انتخابات امریکا مونده که بورس بره بالا دیشب هم کلی سور داده ولی صبح دیده بورس 14 هزار تا ریخته تا اینجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اون وعده هایی که دادم مال زمانی بود که ایران تو جنگ نبود. الان ایران تو جنگه.
زنبورک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
مکرون دغلکار، تو خودت چالش بزرگ امروزی!
پاسخ ها
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
تو انگار با خودتم سر ناسازش داری
ناشناس
|
Spain
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
میگن جواد ظریف اینقدر بشکن زده انگشت وسطی اش کج شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خخخخ دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بی نمک لوس
ناشناس
| Hungary |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ولی باز فردا میاد میگه واسه دولت ایران فرقی نداره کی رئیس جمهور امریکا باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یو اس آ جایو
بایدن جایو
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
جواد


گوگولیموگلی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خنده ام گرفت . دمت گرم هم وطن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خخخخخخخخ ظریفه دیگه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
از همین لحظات اولیه پیدا است که بایدن بالقوه و بالفعل قادر به ایجاد یک ائتلاف جهانی گسترده تری از ترامپ خواهد بود و دوباره رهبری و نفوذ استراتژیک امریکا را در جهان بسیار راحت تر عملی خواهد کرد. بهتر است از همین ابتدا دست همکاری به سوی او و این ائتلاف دراز کنیم تا کشور و مردم ما از فواید این فرصت و فضای جدید ایجاد شده بی نصیب نمانند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خیلی عجیبه که این کامنت تایید شده. البته با نشر شما موافقم ولی کم نیستند کسانی که سودشون در دشمنی با امریکاست و الان حسابی ناراحتن از شرایط پیش اومده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ما دست دراز کنیم؟
دولت اعتدال انقد دست ما رو پیش این غربیا دراز کرد که دیگه شده عین دست زرافه.
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بخاطر رو کم کنی ترامپ هم شده

باید بهش تبریک بگیم

تا ترامپ از سوزش بسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یعنی تسلیم خواسته های نا مشروع آمریکا و غرب بشیم ! خیر دوست گرامی ایران باید قوی بشود قوی و قدرتمند در همه عرصه ها نظامی تا اقتصادی و ... تسلیم شدن هیچ ارمغانی برای ما ایرانیان نداشته و نخواهد داشت ... تاریخ بخوانید تاریخ ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بایدن یا ترامپ هیچ فرقی نمی کنه.آمریکا در حال افول هست. یه عده مثل ولیعهد عربستان خودشون رو به ترامپ گره زدند ترامپ سقط شد اونا هم پشت سر هستند بعد از این هم نوبت کسانی است که خودشون رو به بایدن گره می زنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
سياست آمريكا در مقابل ايران در تمام ادوار يكسان بوده و با تغيير روساي جمهور اين كشور فرقي نمي كند، همه به دنبال نابودي نظام كشور و بازگشت به دوران استعماري هستند حال يكي با مشت آهنين و ديگري با دستهاي چدني پوشيده شده در دستمال مخملين!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
لعنت به ترامپ قمارباز رذل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
تمام اقدامات ترامپ مورد پسند مردم ایران بوده و هست
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یادش بخیر


ترامپ هم اومد و رفت


حیف شد حداقل باهاش گلف بازی نکردیم
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
کی گفته قماربازنبودبسازبفروش بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
من نیز بعنوان اولین ایرانی انتخاب جو بایدن را برای ریاست جمهوری امریکا به مسولین کشور علیالخصوص ریس جمهور بظاهر محترم تبریک عرض میکنم خب دیگه تکلیف روشن شدش دو روزه میخام شیلنگ توالت بخرم نمیفروشن میگن بزار تکلیف دلار روشن شه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اقا نفرمایید ما کشور مستقلی هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
فعلا داریم. از مزایا و. میوه ها و گلابی برجام استفاده و سود می‌بریم کفایت می‌کند .. آزموده را آزمودن خطاست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خیلی بانمکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
امیدوار بودم ترامپ رئیس جمهور بشه کار رو یک سره کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ترامپ قاتل تروریست و تحریم کننده ملت ایران به زباله دان رفت. از فردا همون میاد که گفتید متقلب
انتخاباتی است و کلی مثبت و تایید بر تقلب و دغلکاری اش زدید و از فردا مدح و ثنای همین دغلکار شروع خواهد شد.
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ایشااله


وقت گل نی
m@n
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خواب دیدی خیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
کار ت چیه دقیقا که میخوای یکسره کنه
مرادف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
؟کدوم کار یک سره کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
زهي خيال باطل! آمريكا در مقابل ونزوئلاي كنار گوش خود كه قابل مقايسه با ايران هم نيست هيچ غلطي نتونست بكنه حال انتظار داشتي در مقابل ايران بتونه موفق بشه!
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
انتخابات امریکا از انتخابات خودمان برای ما مهمتره! نمیدونم چرا آقایان میگن مهم نیست،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
انتخابات امریکا مهم هست
خودمون 25 سال دیگه میریم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
برای اینکه شما نمی دونی نود درصد مشکلات به خاطر ضعف مدیران داخلیه نه تحریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
این هم یکی از دسته گلای این دولته
حتماً حالا باید تو انتخابات بعدی هم به دکتر ظریف رای بدیم تا سناریوی پیوستن به ایالات متحده تکمیل بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
قرار نیست هر چه می گویند و می شنویم ، باور کنیم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
براي شما مهمه براي ما نه، سگ زرد برادر شغاله
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟