بازدید 23845

ماجرای پیدا شدن انگشتر رهبر انقلاب در خانه یک سارق

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از پیدا شدن یک انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری در خانه یکی از سارقان سابقه دار تهرانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ 08 December 2020

به گزارش تابناک، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از پیدا شدن یک انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری در خانه یکی از سارقان سابقه دار تهرانی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چندی پیش در شمال تهران ماشین یکی از مسئولان دولتی به سرقت می‌رود و بعد از تشکیل پرونده در پلیس این پرونده هم همانند دیگر پرونده‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: باند ۱۱ نفره سارق خودرو که خودروهای ماکسیما، پرشیا و… سرقت می‌کردند و تمامی این افراد سابقه دار هم بودند توسط مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر می‌شوند و ماشین همان فرد مسئول هم در کشفیات محل اختفای این باند ۱۱ نفره پیدا می‌شود.

ماجرای پیدا شدن انگشتر رهبر انقلاب در خانه یک سارق

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: طبق وظیفه، پلیس با آن فرد تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند که خودروی سرقتی اش پیدا شده و برای تحویل به پایگاه پلیس آگاهی مراجعه کند.

سرهنگ شریفی ادامه داد: آن مسئول بعد از مراجعه برای دریافت خودرو می‌گوید که در داشبورد خودرو، انگشتری که مقام معظم رهبری به وی هدیه داده بود هم وجود داشته که اکنون نیست.

وی بیان کرد: با توجه به اصرار آن فرد و با توجه به ارزش معنوی این انگشتر بازجویی سارقان در دستور کار قرار می‌گیرد و سارق در اعترافات خود می‌گوید که در داشبورد ماشین این انگشتر وجود داشته که آن را برای مادرم بردم و الان این انگشتر در خانه نزد مادرم است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت به خانه آن سارق مراجعه می‌کنند و انگشتر را در آن خانه پیدا می‌کنند و به آن مسئول تحویل می‌دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۳
اگراین مسئول واقعا اسلامی وانگشتر هدیه رهبری برای وی جنبه معنوی داشته من جای ان مسئول بودم اولاوقتی این پسر سارق وقتی انگشتردرداخل داشبورددیده وانرا برای مادرش هدیه میبرد یعنی هنوز تدین واسلامیت واعتقاد به معنویات دردل این جوان سوسو میزند وخانواده این سارق به احتمال زیاد اهل تدین ونماز واعتقادات مذهبی هستند که انگشتررابریا مادرش هدیه برد پس من جای ان مسئول بودم این انگشتررا به همان مادر سارق هدیه میدادم چه بسا باهمین کارشاید از سرقتهای احتمالی این سارق جلوگیری میشد وقتی مسئولان ما تااین حد به ظرافت کار وراهنمایی وارشاد افراد بزه فکر نمیکنند خوب قطعا انتقام بعدی هم برای مسئولان دیگر هم هست پس اقای مسئولی که انگشتر رهبری را تبرک میدانید بیا برای دل ان مادر وتنبیه این سارق ان انگشتررا به مادرش هدیه کن چه بسا رهبری بخاطر همین کارت نه تنها یک انگشتر دیگری هدیه میدهد بلکه نزد خداوند وخانواده این سارق ومردم عزیز ایران به محبوبیت معنوی میرسید باشد که انشالله بتوانیم ازبزرگترین وباارزش ترین کالا وهدایا برای دلخوش کردن وتنبیه کردن کسی بگذریم
چرا به انگشت مسئول نبوده؟
چقدر مهم بود این خبر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
اتفاقا به نظر من مهم بود نکته های جالب توجه زیادی داشت
چطور این مسئول دلش آمد انگشتر را از آن مادر بگیره؟
آن مسئول محترم چقدر زیبا بود که آن انگشتر را به مادر همان دزد می داد.
دلم برای بعضی مادرها میسوزه
اصلا برای همه مادرها باید دل سوزوند
بیچاره مادری که فکر کرده پسرش براش ارزش قائل بوده و براش انگشتر خریده
بیچاره مادر ...
عجب ماجرای هیجان انگیز و تکان دهنده ای ولی از این ماجرا تکان دهنده تر این است که الان 5 سال است که سارقین منزل بنده را خالی کردند و پس از سالها پیگیری هنوز که هنوزه هیچگونه رسیدگی به پرونده اینجانب در آگاهی زنجان شمالی نشده است.(البته شما فکر نکنید که چون ایشون مسئول بوده و در سطحی بوده که انگشتر از رهبر هدیه گرفته نیروی انتظامی فورا" خودرو ایشون را پیدا کرده ها )
نکته اش این بود: مسئولین بالاشهر نشین
فکر کنم به ما هم از اون انگشترها بدن زندگیمون برکت پیدا کنه بتونیم بریم اون پایین شهر اقلا یه خونه بخریم
باند ۱۱ نفره سارق خودرو که خودروهای ماکسیما، پرشیا و… سرقت می‌کردند...
تابناک خیانت کار که نظرات مفید من رو منتشر نمی کنی ، چرا ننوشتی ماشین اون مسئول چی بوده؟
به جناب سروان بگید ناخن هاشو کوتاه کنه. زشته!
پاسخ ها
نرگس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
فکر کنم دست یک خانم باشه
خونه ما رو دزد خالی کرد، توی مراجعات آگاهی از بس متلک شنیدیم که طرف دنبال جنازه نمیاد تو دنبال اثاث خونتی ... دیگه بیخیال قضیه شدیم. بعد از چند وقت توی کوچه ازمون با قمه زورگیری شد و باز باران متلک و همون داستان ... اینجاست که فرق مسئول و غیرمسئول نزد قانون معلوم میشه. همه نزد قانون مساویند، اما خوب بعضیا عزیز دلن و توی حلقه خودیا جا دارن که متأسفانه ما رو روی این محیط این حلقه هم راه نمیدن.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات