بازدید 7826
۱

افزایش تصادفات همزمان با خاموشی چراغ‌های اتوبان‌ها

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران از افزایش میزان تصادفات پس از خاموشی چراغ معابر، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ 28 December 2020

به گزارش «تابناک»، جدی ثانی مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت خاموش بودن چراغ‌های اتوبان‌های شهر تهران، اظهار کرد: مسئول چراغ‌های موجود در معابر شهر تهران، شرکت توانیر است.

وی ادامه داد: خاموشی‌های این چند وقت اخیر ارتباطی به شهرداری تهران ندارد و خاموشی اکثر معابر بزرگراهی از جمله آزادگان و امام علی (ع) در ایام اخیر باعث به وجود آمدن مخاطراتی برای شهروندان تهرانی بوده است.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران افزود: با آغاز محدودیت‌های تردد از آذرماه امسال، با کاهش تعداد تصادفات مواجهه بودیم، اما پس از خاموشی چراغ‌ها در معابر بزرگراهی و علی الخصوص در هفته اول دی ماه تصادفات در این معابر افزایش داشته که از دلایل مهم این امر تاریکی معابر و عدم دید کافی رانندگان است.

جدی ثانی تصریح کرد: خاموشی‌های اخیر باعث کاهش دید دوربین‌های نصب شده در معابر شهری و کاهش کنترل خودرو‌های متخلف شده است و متاسفانه آمار سرقت تجهیزات هوشمند شهری هم پس از این خاموشی‌ها با افزایش چشمگیری مواجه بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
سلاااااام کره شمالی !
حداقل اگه بگن به خاطر بی پولی نیست و از عمد خاموش کردیم ! در این زمینه که از قبل نمی گن و بعدا هم توضیحی نمی دن باز هم میشه گفت سلاااام کره شمالی !
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات