بازدید 12443

قصاص قاتلان شهید سلیمانی ناکافی، اما عادلانه است

نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر چند کفش سردار سلیمانی به اندازه سر ترامپ ارزش دارد، اما بر اساس حکم خدا، عقل و خرد جمعی بشر، قصاص قاتلان حکمی عادلانه است.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴ 02 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام تویسرکانی ظهر امروز در نخستین سالگرد سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: قرآن مجید کتاب تبیین است و تمام حقایق هستی را تبیین و روشن می‌کند و ما انسان‌ها برای گره‌گشایی از ذهن و فکر و اندیشه چاره‌ای جز مراجعه به قرآن نداریم، در مورد گذشته و آینده و دوست و دشمن، و تمام نیاز‌های فکری و گرایشی و عملی ما پاسخ داده است.

نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر ما باشیم و شخصیت‌هایی که جامعه بشری آن شخصیت‌ها را به خود دیده است در تبیین شخصیت این انسان‌های تأثیرگذار و نقش آفرین قطعأ متحیر می‌شویم، اما قرآن مشکل را حل کرده است و ما امروز به یاد سردار سلیمانی و ابومهدی و شهدای همراه این دو بزرگوار دور هم جمع شدیم.

تویسرکانی با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن نتیجه جهاد سردار سلیمانی شهادت بود، گفت: مهمترین ویژگی مجاهدین فی سبیل الله این است که از درون محکم و قوی و احساس قدرت می‌کنند و در کلام و نگاهشان تجلی دارد؛ سردار سلیمانی یک لحظه احساس سستی و بیچارگی نکرد چه در دروان دفاع مقدس و چه در حلب و دمشق و سوریه قوی بود.

وی افزود: قرآن راه کسب قدرت را نشان ما داده است همان گونه که سردار سلیمانی به آن عمل کرد، اگر قوی باشیم زمینه ایستادگی در برابر مستکبرین را خلق خواهیم کرد، ما باید قدرتمند باشیم که تنها راه ترساندن دشمن قوی شدن است، در برابر دشمنان نباید لبخند زد، چون دشمن وحشی و بی‌رحم است.

نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: تا قیامت مردم منطقه به سردار سلیمانی مدیون هستند، زیرا داعش با پرچم مقدس اسلام به جنگ با توحید آمده بود، اما سردار سلیمانی داعش را نابود و منکوب کرد و اقتدار امت اسلام را ثابت کرد.

تویسرکانی تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی در نیمه شب دلیل بر عزت سردار سلیمانی است، کشتن انسان هنر نیست و عزت برای دشمن نمی‌آورد بلکه ذلت می‌آورد و هر روز بر ذلت دشمن افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی مصداق آیات جهاد قرآن است و او انسانی عاشق قرآن بود، گفت: سردار سلیمانی نماد قهرمان ملت ایران است، چون فرهنگ انسان‌دوستی و ایثار و فداکاری و رشد و پیشرفت در وجود سردار سلیمانی دیده می‌شد و از مهمترین تکنولوژی روز دنیا علیه دشمن استفاده می‌کرد.

نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سردار سلیمانی نماد امت اسلامی و رمز مقاومت ملت‌های مسلمان بر علیه ظلم و ستم بود، افزود: سردار سلیمانی با وجود اینکه شیعه بود، تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نمی‌شد و معتقد بود سنی‌ها نیز عاشق اهل بیت هستند و به آن‌ها کمک می‌کرد تا اینکه آن‌ها را شیفته و دلبسته خودش کرده بود.

تویسرکانی با اشاره به اینکه امروز به اتحاد، وحدت و همدلی احتیاج داریم و این امر مهم از راه عزت و وحدت و علم و دانایی عبور می‌کند، افزود: سردار سلیمانی به شدت دنبال وحدت آفرینی بود و از اختلاف و درگیری‌های سیاسی بیزار بود، نه اصلاح طلب و نه اصولگرا بود و خطش ولایت فقیه بود؛ انقلابی گری خط قرمزش بود و عاملی برای وحدت در جهان اسلام بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی عاشق خدمت به محرومان بود و اگر صدایی از محرومان می‌شنید تا به آن‍‌ها کمک نمی‌کرد آرام نمی‌گرفت، گفت: از فرهنگ و مکتب سردار سلیمانی باید درس گرفت و براساس این فرهنگ باید حرکت کرد، در مسیر این حرکت به نتیجه قطعی می‌رسیم؛ این جریان منتهی به طلوع خورشید ولایت مهدی موعود (عج) می‌شود و فقط باید مواظب باشیم زمزه‌های شوم دشمنان دل ما را تضعیف نکند، چون دشمنان به دنبال جنگ روانی هستند.

نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: امروز وحشت وجود آمریکایی‌ها را فرا گرفته است که در حال اعزام ناو و هواپیما به منطقه هستند، اما جریان مقاومت تا انتقام خون سردار سلیمانی را نگیرد راحت نمی‌نشیند، هر چند کفش سردار سلیمانی به اندازه سر ترامپ ارزش دارد، اما بر اساس حکم خدا، عقل و خرد جمعی بشر، قصاص قاتلان حکمی عادلانه است؛ به زودی شاهد فرار آمریکایی‌ها و نابودی صهیونیست‌ها و هرگونه فسق و فسادی در منطقه خواهیم بود و این وعده قطعی خدا است.

نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به رحلت آیت الله مصباح یزدی گفت: این عالم بزرگ عمار ولایت بود و بیش از ۱۰۰ اثر علمی در فلسفه و فقه و تاریخ دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات