ترامپ از سینما هم حذف می‌شود؟

پس از تعلیق دائمی دونالد ترامپ از توییتر و فیس بوک، درخواست‌های زیادی برای حذف وی از فیلم «تنها در خانه ۲» مطرح شده است.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۰۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 10 January 2021
|
12593 بازدید
|
۲

به گزارش تابناک، پس از تعلیق دائمی دونالد ترامپ از توییتر و فیس بوک، درخواست‌های زیادی برای حذف وی از فیلم «تنها در خانه ۲» مطرح شده است.

بعد از تعلیق رسمی دونالد ترامپ از توییتر، عده زیادی درخواست حذف دیجیتالی او از فیلم سینمایی «تنها در خانه ۲» را داده اند. ترامپ پیش از آنکه رئیس جمهور شود در تعدادی از برنامه ها و فیلم‌های تلویزیونی حاضر شده که یکی آن‌ها فیلم تنها در خانه با بازی مکال کالکین بوده است.

در سکانسی کوتاه از این فیلم که در هتل پلازا فیلمبرداری می‌شود، شخصیت کوین گمشده و به دنبال لابی هتل می‌گردد که با دونالد ترامپ روبرو می‌شود و در پیدا کردن لابی از او کمک می‌گیرد. این در حالی است که چند وقت پیش کارگردان فیلم اعلام کرد که ترامپ خودش را برای بازی در فیلم تحمیل کرده و در ابتدا قرار نبود او در فیلم بازی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دلیل این همه ترس از ترامپ چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه شبکه های اجتماعی ترامپ رو دارن حذف می کنند گوگل فیسبوک توییتر و همه به مافیای چپ جهانی وصل هستند و مشخصه که ترامپ بدجوری منافعشون رو تهدید کرده
مریخ
|
United States of America
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ترامپ واقع بین ترین ریس جمهور تاریخ امریکا و داراای ریشه المانی است او بسیار با هوش و یک ریس جمهور مقتدر برای امریکا بود فیس بوک و تویتر در واقع به ریشه خودشان تیشه زدند بایدن خوابالود هرگز نمیتواند مانند ترامپ شهرت جهانی دارد و احتمالا رسانه خودش را تاسیس خواهد کرد
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات