۸میلیارد از پول اسپانسر داوران وصول شد، یک ریال بخودشان نرسید!

فدراسیون نیمی از قرارداد 16میلیاردی حامی داوران را تا امروز وصول کرده اما حتی این هشت میلیارد تومان هم در جایی غیر از دستمزد داوران خرج شده است و خزانه فدراسیون برای تسویه حساب حق الزحمه داوران خالی است.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۸۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 20 February 2021
|
4693 بازدید

فوتبال ایران در بخش داوری به شدت درگیر نیازهای ابتدایی مثل تامین بودجه برای پرداخت دستمزد داوران است اما طی سالهای اخیر ادعای اجرای VAR در فوتبال ایران بدون هیچ برنامه مالی در راس فدراسیون مطرح می شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دوره جاری فدراسیون فوتبال کمتر از 10روز دیگر تمام می شود و از بین وعده‌های بیشمار اصفهانیان سرانجام هیچ یک پیاده نشد و همان امکانات اولیه داوری مثل سیستم رادیویی یا هندزفری داوران هم به زحمت بسیار و ناقض در دسترس قضات لیگ برتر و لیگ دسته اول قرار داده شد. حتی درباره نحوه تامین این ابزار هم حرف و حدیث بسیار است و حتی گفته می‌شود بودجه آن از محل تفاوت نرخ ارز دستمزد داوران بین المللی تامین شده که نیاز به بررسی و راستی آزمایی دارد.

ثبت نام فله‌ای داوران در انتخابات فدراسیون برای دفاع از حقوق خود در حالی رواج یافته که در دوره جاری هیات رییسه، داوران با دو نماینده به چنین هدفی نرسیدند و اکنون با گذشت نیمی از فصل باشگاهی لیگ برتر فوتبال ایران، ریالی بابت دستمزد قضاوت به حساب داوران فعال و شاغل واریز نشده است! یعنی پیش‌پا افتاده‌ترین حق داوران نیز توسط نمایندگان آن‌ها پیگیری و وصول نشده و حضور دو داور قدیمی کمکی به تحقق مطالبات این جامعه زحمتکش نکرده است.

در این میان گفته می شود که فدراسیون نیمی از قرارداد 16میلیاردی حامی داوران را تا امروز وصول کرده اما حتی این هشت میلیارد تومان هم در جایی غیر از دستمزد داوران خرج شده است و خزانه فدراسیون برای تسویه حساب حق الزحمه داوران خالی است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟