بازدید 5093

تب و لرز عجیب تکواندوکار المپیکی ایران در آستانه تورنمنت بلغارستان

کد خبر: ۱۰۳۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹ 07 March 2021

سرمربی تیم ملی تکواندو از غیبت چهره المپیکی ایران در تورنمنت بلغارستان به دلیل تب و لرز خبر داد و گفت: صلاح ندانستیم میرهاشم حسینی با این شرایط به میدان برود.

به گزارش تابناک ورزشی، فریبرز عسکری با اعلام این خبر اظهار کرد: میرهاشم حسینی به دلیل سرماخوردگی و داشتن تب و لرز امکان حضور در این تورنمنت یک روزه را ندارد و کادر فنی تیم ملی صلاح ندید وی با این شرایط به مصاف رقبا برود.

سرمربی تیم ملی تکواندو، درباره پاسخ تست کرونای میرهاشم حسینی، گفت: خوشبختانه تست کرونای میرهاشم حسینی و همه اعضای تیم منفی اعلام شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد. مشکل حسینی فقط سرماخوردگی و تب و لرز ناشی از آن است.

وی درباره نحوه برگزاری مسابقات و محدودیت های میزبان در شرایط شیوع کرونا، گفت: همه اعضای تیم ها در محوطه هتل قرنطینه هستند و کسی حق خروج از هتل را ندارد، در صورتی که فردی از هتل خارج شود مبلغ ۵۰ یورو جریمه می شود و باید تست کرونا بدهد تا بتواند به هتل بازگردد. همه موطفند در اتاق هایشان تمرین کنند و فقط برای مسابقه تنها با مربی خود و بدون همراه دیگر یا تماشاگر به یک سالن بسته و جمع و جور می روند. نوع جدیدی از برگزاری مسابقات را شاهد هستیم که هیچکس تجربه آن را نداشته است. امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود.

عسکری درباره سطح مسابقات نیز خاطرنشان کرد: خدا را شکر بچه ها حالشان خوب است. خیلی از المپیکی ها در این مسابقات شرکت کرده اند و مسابقات از حالت تورنمنت خارج شده و تبدیل به گرندپری شده است. در دو وزن سروش احمدی و مهران برخورداری قرعه سختی داریم و مسابقات در یک روز برگزار می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل