به گزارش تابناک، اگر مشتری بانک آینده باشید حتما طی روزهای گذشته با این پیام مواجه شده اید " پاسخی از سمت سرور دریافت نشد"
درصورتی که نیاز فوری به انجام خدمات بانکی داشته باشید حتما با پشتیبانی این بانک تماس خواهید گرفت و با این پیام ضبط شده مواجه می شوید " درحال حاضر کلیه سرویس های بانک آینده دچار اختلال است از صبر و شکیبایی شما سپاس گذاریم"
این جمله نهایت اطلاع رسانی مدیران بانک آینده به مشتریان این بانک است.
در این میان سوالاتی مطرح می شود که جا دارد مدیران این بانک در این خصوص پاسخگو باشند
آیا سرویس های اینترنتی بانک آینده مورد حمله هکری قرار گرفته است؟
آیا مدیران این بانک حجم تراکنش های پایانی سال را پیش بینی نمی کردند؟
و در ادامه این انتظار از بانک آینده می رود که در صورت بروز اختلال در سیستم از طریق پیامک یا سایر ابزارهای ارتباطی بروز اختلال و مدت زمان آن را به مشتریان خود اعلام کنند تا باعث سردگمی و ایجاد مشکلات برای مشتریان نشود