بازدید 5655
۱

انهدام باند سارقان مغازه و اماکن مسکونی در پایتخت

کد خبر: ۱۰۴۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹ 15 April 2021

سرهنگ کنجوریان از انهدام باند ۴ نفره سارقان مغازه و اماکن مسکونی در محدوده افسریه و مسعودیه پایتخت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با اشاره به انهدام باند سارقان مغازه و اماکن مسکونی در پایتخت اظهار کرد: پرونده‌هایی از کلانتری‌های ۱۵۶ افسریه و ۱۵۷ مسعودیه برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع و تیم مبارزه با سرقت اماکن و مغازه پایگاه ششم این پلیس بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او با اشاره به اینکه کارآگاهان در تحقیقات پلیسی موفق شدند، ۲ تن از سارقان منزل را که یک دستگاه دوچرخه از پارکینگ ساختمان سرقت کرده بودندف شناسایی و دستگیر کنند، گفت: از مخفیگاه متهمان یک دستگاه دوچرخه و ابزار الات جرم کشف و متهم برای کشف سایر جرائم احتمالی و تحقیقات تکمیلی به پایگاه ششم انتقال یافت.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: متهمان پس از انتقال به پایگاه ششم به سرقت از منازل و مغازه‌ها با همکاری ۲ تن از همدستان دیگرشان معترف و هر دو متهم در عملیات مستقل دیگری دستگیر و در بازرسی از مخفگیاهشان تعدادی اموال سرقتی چون ۲ دستگاه دوچرخه، یک دستگاه چرخ گوشت، یک دستگاه ترازوی دیجیتال آشپزخانه و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه پالس، کشف شد.

او با بیان اینکه در این رابطه ۳ مرد و یک زن دستگیر شده اند، افزود: متهمان تا کنون به ۷ فقره مغازه‌های میوه فروشی، خیاطی، قصابی، سوپرمارکت، سیگار و تنباکو فروشی مغازه در محدوده افسریه و مسعودیه معترف و با شناسایی محل‌های سرقت مال باختگان شناسایی و اموال کشف شده طی صورتجلسه به آنان تحویل شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر ۴ متهم به دادسرا معرفی و طی قرار‌های مناسب روانه زندان شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعیت اینه که اصلا مهم نیست پلیس بتونه سارقین را دستگیر کنه چون مشکلات روحی، روانی و مالی ناشی از ورود سارقین هرگز قابل جبران نخواهد بود، پس به جای ناله و نفرین و مقصر دونستن همه غیر از خودتون، قبل از اینکه دزد بیاد سراغتون، قفل ضد دیلم روی درب و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجرها نصب کنید که نه تنها وقتی منزل نیستید بلکه حتی وقتی در حال استراحت، تماشای تلویزیون یا استحمام هم هستید، هیچ دزدی بدون هیچ اما و اگری نتونه وارد بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر