نامه رسمی استقلال: تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی مال خودمان است

کد خبر: ۱۰۸۳۲۶۲
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ 20 October 2021
|
4772 بازدید

پس از رونمایی از قرارداد جدید کارگزار باشگاه استقلال و تعیین میزان درآمد حاصل از تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی، مدیرعامل این باشگاه در مکاتبه با سازمان لیگ ضمن معرفی شرکت طرف قرارداد از این سازمان درخواست کرد برای اجرای تبلیغات محیطی با شرکت کارگزار باشگاه استقلال در زمینه اجرای تبلیغات در بازی‌های خانگی این باشگاه همکاری شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در بخشی از نامه مصطفی آجورلو خطاب به حیدر بهاروند آمده است: «مقتضی است ضمن ارج نهادن به حقوق باشگاه استقلال به عوامل برگزاری مسابقات دستورات لازم را برای همکاری با کارگزار این باشگاه شرکت ایده پروران تبلیغ جهت اجرای تبلیغات محیطی ابلاغ فرمایید.

بر این اساس باشگاه استقلال در فصل جدید از امتیاز تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی خودش استفاده خواهد کرد و این بستر درآمدزایی را به سازمان لیگ واگذار نمی‌کند. همچنین در قرارداد کارگزار جدید باشگاه استقلال که 500 میلیارد تومان کف مبلغ تعهد پیش بینی شده 150 میلیارد تومان به استفاده از تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی اختصاص یافته که افزایش چشمگیر و بی‌سابقه درآمدهای این باشگاه را در فصل جدید نشان می‌دهد و می‌تواند یکی از اتفاقات بی‌سابقه در حوزه اقتصادی فوتبال کشور محسوب شود.

این در حالی است که سهم باشگاه‌ها از محل تبلیغات دور زمین در سال‌های گذشته بسیار ناچیز بوده و عملا درآمدی قابل توجهی متناسب با ظرفیت موجود در این بخش پرداخت نشده است، اما رویکرد متفاوت باشگاه استقلال در موضوع پرونده تبلیغات محیطی در این فصل می‌تواند اتفاق متفاوت و بی سابقه‌ای را در این حوزه رقم بزند.»

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟