بازدید 13051
۹

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۱ آبان/ ۱۶۰ تن دیگر بدرود حیات گفتند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۸۹ میلیون و ۲۵۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۸۱۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 02 November 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۳ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۸۳۷ دوز اول و ۳۶ میلیون و ۵۴ هزار و ۸۹۳ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۹۷ هزار و ۴۸۱ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۸۹ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۲۱۱ دوز واکسن در ایران که یک میلیون و ۱۸ هزار و ۶۵۹ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۱۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۱۳۴۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۵۹۹ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۶۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۶ هزار و ۶۱۶ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۵۳۴ هزار و ۶۶۷ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۸۱۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۵ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۲۹۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۱ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی تقریبا مشابه میانگین جهانی.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ظاهرا مجلس گزارش عملکرد روحانی در ستاد مبارزه با کرونا را به قوه قضایی فرستاده، درست که روحانی مقصر است خیلی هم مقصر است ولی کار را به روحانی خلاصه کردن وکاس کوزه را سر روحانی خراب کردن آدرس غلط دادن به مردم است!!! همه مردم تقریبا این یک سال شاهد همه چیز بوده آند و به خوبی از تمام ماجرا با خبر هستند!؟
چه جان‌ها که بی خود و بی جهت ستانده نشد تا واکسن ایرانی تولید شود و حالا مشخص شده موسسه برکت وارد کننده واکسن از چین است!؟
متاسفانه روزانه تعداد زیادی از هموطنان دارند از بین میروند و تعداد کشته ها سه رقمی است بعد صحبت از گذشتن از پیک و باز گشایی مدارس و..... است
پس تقصیر مردمه کشور هشت سال دستش بوده صبح بلند می شه از خواب می بینه بنزین گرون شده چیا مردم باید ببینن باید مجاکمه بشه البته جهانگیریم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
و البته هاله ی نوردیده،معجزه ی هزاره ی سوم
پس تقصیر مردمه کشور هشت سال دستش بوده صبح بلند می شه از خواب می بینه بنزین گرون شده چیا مردم باید ببینن باید مجاکمه بشه البته جهانگیریم هست
کی مدیریت کرونا علمی وجامع بوده است؟!
این که اینهمه انسان بی گناه فقط بخاطر بی مسئولیتی این وان از بین بروند قطعا نابخشودنی است
به دلیل عدم صداقت در بیان واقعیت عوارض مرگبار ویروس کرونا و قرنطینه نکردن اماکن آلوده به ویروس منحوس ، هزاران ایرانی مظلومانه جان باختند اما روش آزمایش و خطای تاثیر واکسنهای بی خاصیت کرونا ادامه دارد
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری