بازدید 9124

عوارض میکرونیدلینگ صورت چیست؟

کد خبر: ۱۰۹۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ 18 December 2021

میکرونیدلینگ چیست ؟

انجام میکرونیدلینگ روشی غیر تهاجمی برای درمان لکه ها و مشکلات پوستی می باشد . در این روش از دستگاهی به نام درماپن استفاده می شود . در قسمت بالای دستگاه میکرونیدلینگ سوزن های مخصوص قرار میگیرد . سپس دستگاه با چرخش سریع خود به آرامی روی پوست خراش هایی ایجاد میکند . این کار باعث باز شدن منافذ پوست میشود و کمک میکند تا آلودگی های درون پوست به سادگی بیرون بیایند . در هنگام انجام عمل میکرونیدلینگ شما نیاز به کوکتل های مخصوص دارید . اینکه شما از چه سرم درمانی ای استفاده میکنید میتواند بسیار بسیار در نتیجه کار تاثیر بگذارد . یکی از کوکتل های پیشنهادی سرم های ویژه ی ادریلان است . این سرم ها در شیشه های 5 میلی در بازار عرضه شده اند و محصول کشور کره جنوبی هستند .

سرم HA ادریلان یکی از بهترین سرم های پوستی است که از خواص آن میتوان به روشن کنندگی ، جوانسازی ، ضد آکنه و ضد جوش بودن آن اشاره کرد .

یکی دیگر از سرم های مناسبی که میتوانید در هنگام میکرونیدلینگ از آن استفاده کنید سرم های آلمانی کلاریس هستند . این سرم ها در پک های 8 میلی ساخته شده اند و هر کدام خواص خاص خود را دارند که شما میتوانید بسته به نیاز پوست خود آنها را خریداری کنید . دقت داشته باشید که یکی از مهمترین نکته ها این است که شما این مواد را از فروشگاه معتبر تهیه کنید . یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش سرم های مناسب میکرونیدلینگ فروشگاه استار بیوتی می باشد .

عوارض میکرونیدلینگ صورت چیست؟

دستگاه میکرونیدلینگ :

دستگاه میکرونیدلینگ یا همان درماپن انواع و اقسام مختلفی دارد اما معروف ترین آنها برند دکترپن است که برندی آمریکایی و بسیار پرکاربرد و خوب است . دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن هم در چندین مدل در بازار عرضه شده که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند . 

نوع ساده ی دستگاه میکرونیدلینگ مدل خانگی آن است که به آن درمارولر گفته میشود . درمارولر دستگاهی است که بر روی قسمت بالایی آن سوزن هایی بر روی غلطکی تعبیه شده است . با چرخاندن غلطک بر روی صورت این سوزن ها به آرامی روی پوست را خراش میدهند و پوست را آماده ورود مواد و کوکتل به پوست میکنند . اگر شما وقت کافی برای مراجعه به سالن ها و کلینیک های زیبایی را ندارید میتوانید یک عدد درمارولر برای خود تهیه و از آن استفاده کنید . مزیت خوب درمارولر ها قیمت بسیار مناسب آنها می باشد . برای خرید دستگاه میکرونیدلینگ خانگی با بهترین قیمت میتوانید به فروشگاه استار بیوتی مراجعه کنید.

نوع دیگر دستگاه میکرونیدلینگ دستگاه دکترپن A1W ، دستگاه دکترپن A6 ، دستگاه دکترپن A1C و دستگاه دکترپن A7 می باشد .

اگر شما به یک دستگاه پر قدرت نیاز دارید دستگاه میکرونیدلینگ A7 گزینه مناسبی برای شما میباشد . این دستگاه عمدتا در کلینیک ها استفاده میشود . استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ A1W و A6 در سالن های زیبایی بسیار رواج دارد . سوزن های این دستگاه ها ارزان قیمت هستند و به وفور در بازار یافت میشوند به همین علت توانسته اند طرفداران زیادی را به خود جذب کنند . برای آشنایی با این دستگاه ها و طریقه کارشان میتوانید به فروشگاه استار بیوتی مراجعه کنید .

عوارض میکرونیدلینگ :

باید بدانید که استفاده نادرست و انجام ندادن مراقبت های لازم پس از انجام عمل میکرونیدلینگ میتواند مشکلاتی را برای شما به همراه داشته باشد . اما به طور کلی عوارضی جانبی پس از میکرودرم اتفاق می افتد که اجتناب ناپذیر است ولی میزان آن می تواند در هر شخص کم و یا زیاد باشد . در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد .

قرمزی پوست

در هنگام انجام میکرونیدلینگ سوزن هایی وارد پوست میشوند و در نتیجه ایجاد قرمزی کاملا عادی است . اما بسته به پوست شما بهبود این تورم می تواند بین چند ساعت تا چند روز طول بکشد .

استفاده از گوی یخی و یا ماسک های خنک کننده میتواند در تسریع بهبود آن کاملا موثر باشد .

خشکی پوست

خشکی پوست پس از انجام میکرونیدلینگ به دلیل استفاده از سوزن نادرست می تواند اتفاق بیفتد . اما شما با استفاده از سرم های آبرسان میتوانید به خوبی این خشکی را کنترل و رفع کنید .

التهاب و حساسیت پوستی

عوارض میکرونیدلینگ صورت چیست؟

پوست انسان به طور طبیعی در مقابل ورود جسم خارجی به خود واکنش نشان میدهد و ماده ای به نام هیستامین تولید میکند. همچنین علت تولید هیستامین می تواند فشار زیادی که سوزن میکرونیدلینگ به پوست وارد میکند نیز باشد . نتیجه تولید هیستامین ایجاد التهاب در پوست است . برای بهبود آن میتوانید از کرم ها و سرم های بازسازی کننده استفاده کنید .

حساسیت به نور خورشید

بهتر است که تا سه روز پس از انجام میکرونیدلینگ در مقابل نور خورشید قرار نگیرید . پس از آن هم برای بیرون رفتن از منزل حتما از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید زیرا پس از انجام میکرونیدلینگ پوست به شدت حساس است .

عفونت

اگر سوزن مورد استفاده برای انجام میکرونیدلینگ تمیز و بهداشتی نباشد و یا صورت قبل از انجام میکرونیدلینگ کاملا تمیز شسته نشده باشد باعث ایجاد عفونت در پوست میشود . پس یکی از مهمترین موارد برای انجام میکرونیدلینگ انتخاب اپراتور مناسب برای انجام این کار می باشد .

ایجاد لک

اگر در زمان انجام میکرونیدلینگ روی سطح پوست شما جوش های فعال وجود داشته باشند عمل میکرونیدلینگ نه تنها باعث از بین رفتن آنها نمی شود بلکه باعث پخش شدن آلودگی آنها روی سطح پوست میشود و میتواند تمام سطح پوست را به خود آغشته کند .

اثر آکنه های به وجود آمده میتواند تا مدت ها زیبایی شما را تحت تاثیر قرار بدهد .

خراشیدگی پوست

عوارض میکرونیدلینگ صورت چیست؟

با فرورفتن سوزن ها به پوست ممکن است خراش های ریزی روی سطح پوست ایجاد شود که درمان آنها نیازمند گذشت زمان است . انتخاب سوزن مناسب و آشنایی با میزان فشار دستگاه میتواند در کمتر شدن این عارضه کمک کند .

سخن پایانی

انجام میکرونیدلینگ نیازمند آموزش و همچنین مراقبت های بسیار زیادی می باشد . همچنین شخص انجام دهنده باید اطلاعات کافی در خصوص دستگاه و نحوه استفاده از آن را به خوبی آموزش دیده باشد . همچنین در هنگام خرید دستگاه و کوکتل باید دقت کافی را به عمل بیاورد . برای این کار به شما پیشنهاد میکنیم که حتما با مشاورین استاربیوتی تماس بگیرید تا شما را برای خرید دستگاه مناسب راهنمایی کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری