رفتن به محتوای اصلی
آخرین خبرتصاویر ملاقات‌های خاص کوروش زارعی
4بازدید
۰

حداقل حقوق سربازان اعلام شد

رییس مجلس شورای اسلامی گفت که بر اساس مصوبه مجلس در بودجه ۱۴۰۱، عموم سربازان حداقل ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان و سربازان متاهل حداقل ۵ میلیون تومان حقوق خواهند گرفت.

حداقل حقوق سربازان اعلام شد
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «وضعیت معیشتی سربازان و دریافتی‌های ناچیزی که حتی کفاف رفت‌وآمد و حداقلی‌ترین هزینه‌های آن‌ها را نمی‌داد، سال‌ها بی‌تغییر مانده بود و تحول جدی و کوتاه‌مدت در آن وضعیت، دور از دسترس به نظر می‌رسید. مجلس یازدهم از دو سال گذشته تا کنون حقوق سربازان را بیش از ۸ برابر افزایش داده است.

بر اساس مصوبه مجلس در بودجه۱۴۰۱، عموم سربازان حداقل ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان و سربازان متاهل حداقل ۵ میلیون تومان (برابر با حداقل حقوق کارمندی با احتساب کسورات) حقوق خواهند گرفت.»

قالیباف در این توییت از هشتگ «گزارش بودجه» استفاده کرده است.
Googleافزودن تابناک به منابع ترجیحی گوگل

تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اشتراک گذاری

گزارش خطای خبر

اگر اشتباهی در این خبر دیدید، به تحریریه اطلاع دهید.

نظرات بینندگان

انتشار یافته:
۰
در انتظار بررسی:
۰
غیرقابل انتشار:
۰

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تابناک در صفحهٔ اصلی گوشی

با افزودن تابناک به صفحهٔ اصلی، همین نسخهٔ سایت را با یک لمس باز کنید.

  1. در مرورگر، دکمهٔ اشتراک‌گذاری را بزنید. این دکمه ممکن است داخل منوی مرورگر باشد.
  2. گزینهٔ افزودن به صفحهٔ اصلی (Add to Home Screen) را انتخاب کنید.
  3. اگر گزینهٔ Open as Web App نمایش داده شد، آن را روشن نگه دارید و افزودن (Add) را بزنید.

اگر این گزینه را نمی‌بینید، صفحه را در مرورگر Safari باز کنید.