بازدید 6953
دادستان عمومی و انقلاب گرمی خبرداد:

کشف جسد دختر غرق شده در "سلاله چایی" گرمی

دادستان عمومی و انقلاب گرمی گفت: بعد از چهار روز تفحص و جست‌وجو جنازه دختر ۹ ساله غرق شده در سلاله چایی گرمی کشف شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ 03 April 2022
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فیروز فرهانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بعد از چهار روز تفحص و جستجوی تیم‌های امدادی و مردمی، امروز ساعت ۱۶:۵۰، جنازه دختر ۹ ساله غرق شده در سلاله چایی روستای آزادلو شهرستان گرمی کشف شد، خاطرنشان کرد: دادستانی بالافاصله در محل کشف جنازه حاضر شد و بعد از انجام مراحل لازم قانونی در اسرع وقت، جنازه برای دفن تحویل خانواده معزا می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی تصریح کرد: عملیات تفحص و جستجو توسط تیم‌های امدادی تا کشف جنازه پسر ۵ ساله غرق شده ادامه دارد.

به گفته وی عوامل امدادی اعم از تیم‌های امدادی بسیج، مرزبانی، هلال احمر و اورژانس در شهرستان گرمی همچنان در حال فعالیت هستند.

فرهانی ادامه داد: از یازدهم فرودین ماه سالجاری دستور قضایی لازم برای بسیج همه ظرفیت‌های شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان‌های همجوار صادر شده است و با نظارت دادستانی عملیات تفحص ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، ۱۱ فروردین ماه دختر ۱۰ ساله و پسر ۵ ساله در سلاله چایی روستای آزادلو شهرستان گرمی غرق شده بود که جستجو‌ها برای یافتن آن‌ها ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری