واکنش نفتالی بنت به اظهارات لاوروف درباره یهودیان

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات وزیر خارجه روسیه درباره اینکه هیلتر ریشه یهودی دارد، واکنش نشان داد و گفت که مطرح کردن چنین اظهاراتی «بسیار خطرناک» است.
کد خبر: ۱۱۱۶۸۸۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵ 03 May 2022
|
14929 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، نفتالی بنت در بیانیه‌ای که از سوی دفتر نخست‌وزیر رژیم اسرائیل منتشر شده است، مدعی شد که سخنان وزیر امور خارجه روسیه در مورد یهودیان بسیار خطرناک است و بیانگیر واقعیت نیست، لذا غیر قابل قبول است.

وی خاطرنشان کرد: «نباید از هولوکاست به عنوان ابزاری برای درگیری و کشمکش سیاسی استفاده نشود».

«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز اظهارات «سرگئی لاوروف» در مقایسه «ولودیمر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین با «آدولف هیتلر» دیکتاتور آلمان نازی را یک « اشتباه تاریخی وحشتناک» خواند.

سفیر روسیه در اسرائیل پس از اظهارات ضدیهودی «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه که گفته بود «هیتلر خون یهودی داشته است»، به وزارت خارجه اسرائیل احضار شد.

پیش از این نیز وزارت امور خارجه روسیه «الکس بن زوی» سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو را به دلیل سخنان اخیر «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم در محکومیت حمله روسیه به اوکراین، احضار کرده بود.

روابط مسکو و تل آویو بعد از شروع عملیات نظامی روسیه در اوکراین و مواضع ضدروسی رژیم صهیونیستی به تیرگی گراییده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟