به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ اینالویی با اشاره به تفاوتهای نئوبانک فردا با سایر نئوبانکهای کشور گفت: نمیخواهیم فقط یک اینترنت یا موبایل بانک باشیم و میخواهیم سرویسهای ترکیبی به کاربران ارائه دهیم. هدف ما خدمات سفارشی و شخصیسازی شده برای کاربران صنایع مختلف است و همین موضوع که شرکت های وب به عنوان یکی از شرکت های فعال در صنعت ارتباطات به سمت ایجاد نئوبانک آمده است، خود مزیت رقابتی «فردا» را نشان میدهد.
مزیتهای رقابتی و سرویسهای ویژه نئوبانک فردا به زودی و به مرور در اختیار کاربران قرار میگیرد.
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین افزود: در کشور ما قواعد و قوانین نئوبانک ها کاملاً مشخص نشده است و بر همین اساس ما نیز با در اختیار داشتن سهام مدیریتی این نئوبانک تمامی مسوولیت آن را پذیرفتهایم.
اینالویی بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده به زودی شاهد خواهیم بود که نئوبانک فردا با شخصی سازی سرویسها برای مشترکان حوزه ارتباطات پیشنهاداتی را از جنس مدیریت مالی ارایه خواهد داد و عملا هوشمندی که باید در یک نئوبانک شاهد آن باشیم را در آیندهای نه چندان دور لمس خواهیم کرد.