به گزارش «تابناک»، وحید رجبلو توان یاب در توییتر نوشت: از خدمات و کارمندان فرودگاه مهرآباد راهی برای شکایت هست؟ خدماتش کیفیت که نداره هیچ امروز انقدر اذیتم کردن و عذابم دادن اشکم و درآوردن تو بازرسی فرودگاه یک تایم خیلی طولانی من و گشتن میگفت تمام جاهاشو بگرد به اینا باید بیشتر شک کرد آخرسر با سختی از رو ویلچرم بلندم کرد زیرمم گشت.
- جلوتر هرچی خواهش کردم اجازه بدید برای سوار شدن هواپیما دو نفر همراهم کنارم باشن کمکم کنن اجازه ندادن.
- قبلترش هرچی خواهش کردم اگر صندلی خالی نزدیک درب هواپیما هست بهم بدید ولی توجه نکردن.
- از همه بدتر زمان بازرسی بود که ۶ بار من و گشت آخر گفت نه نمیشه از رو ویلچر بلندش کنید.