انتقاد یک توان یاب از کارکنان و خدمات فرودگاه مهرآباد

قبلترش هرچی خواهش کردم اگر صندلی خالی نزدیک درب هواپیما هست بهم بدید ولی توجه نکردن.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۶۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶ 29 June 2022
|
14608 بازدید

به گزارش «تابناک»، وحید رجبلو توان یاب در توییتر نوشت: از خدمات و کارمندان فرودگاه مهرآباد راهی برای شکایت هست؟ خدماتش کیفیت که نداره هیچ امروز انقدر اذیتم کردن و عذابم دادن اشکم و درآوردن تو بازرسی فرودگاه یک تایم خیلی طولانی من و گشتن می‌گفت تمام جاهاشو بگرد به اینا باید بیشتر شک کرد آخرسر با سختی از رو ویلچرم بلندم کرد زیرمم گشت.

- جلوتر هرچی خواهش کردم اجازه بدید برای سوار شدن هواپیما دو نفر همراهم کنارم باشن کمکم کنن اجازه ندادن.

- قبلترش هرچی خواهش کردم اگر صندلی خالی نزدیک درب هواپیما هست بهم بدید ولی توجه نکردن.

- از همه بدتر زمان بازرسی بود که ۶ بار من و گشت آخر گفت نه نمیشه از رو ویلچر بلندش کنید.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

برچسب منتخب
# قیمت دلار # فیلترینگ # قاضی مقیسه # علی رازینی # ترور # ترامپ
الی گشت
نظرسنجی
ترامپ به ایران پیشنهاد رسمی مذاکره مستقیم خواهد داد؟