پدال؛ آموزش پیانو به کودکان بدون نیاز به ارف

کد خبر: ۱۱۵۱۸۳۲
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲ 04 December 2022
|
3454 بازدید

 

بیشترین توان یادگیری در کودکی است! از مهارت های ورزشی تا آموزه‌های هنری و ...

از دست دادن این دوران طلایی، باعث می‌شود کودکان ما در آینده از والدین خود خرده بگیرند که چرا این روزهای طلایی را هدر دادند! یادگیری موسیقی، زبان خارجی و مهارت‌های حرکتی همگی ظرفیت ذهنی کودک را افزایش میدهد. آکادمی پیانو پدال سالهاست که به طور تخصصی بر روی آموزش پیانو به کودکان از سه سال به بالا می پردازد با متدها و شیوه‌های کاملاً تخصصی برای کودکان، در زمان کوتاهی از کودک با استعداد شما یک نوازنده می سازد.

پدال؛ آموزش پیانو به کودکان بدون نیاز به ارف

چرا پیانو برای کودکان ؟

در آکادمی پیانوی پدال برای یادگیری پیانو، نیازی نیست زمان کودک خود را درگیرِ یادگیری ارف کنید. در پدال (پیانو پدال) ما با بهره گیری از جدیدترین شیوه‌های آموزشی کودکان و با الهام از روشهای آموزشی روز دنیا، از همان ابتدا با کودکان بالای 3 سال پیانو را کار می‌کنیم.

پیانو، مادر سازهاست ! اگر فردی در همان کودکی پیانو را یاد بگیرد، در ادامه برای یادگیری سایر سازها، مسیر همواری را خواهد داشت. به علاوه هویتی که نوازندگی پیانو به کودک شما میدهد، در شکل‌گیری شخصیت او بسیار موثر است.

 

از پدال تا کلاویه

یادگیریِ ریشه‌ای و اصولی موسیقی، به کودک شما آرامش و تمرکز ذهنی می‌دهد. برخلاف آموزش‌های قدیمی که تنها فشار دادن کلاویه بدون درک مفهوم و عمق موسیقی است، در آکادمی پیانوی پدال، از پدال تا کلاویه را کودک یاد می‌گیرد و با درک عمیق از موسیقی، شما را در همان سن کودکی متحیر خواهد کرد.

از قطعات کلاسیک تا قطعات خاطره‌انگیز ایرانی

پیانو ظرفیتِ نواختنِ طیف گسترده‌ای از قطعات را به فرزند شما می‌دهد، این‌طور قطعات خاطره‌انگیز ایرانی مثل الهه ناز، ای ایران و نازنینِ مریم را کودک شما به راحتی برای شما می‌نوازد و برای نسل‌های بعدی هم قطعات کلاسیک، باخ، بتهوون و شوپن یا شوبرت را به سادگی می‌نوازد.

این ویدیو بسیاری از خاطرات شما را زنده میکند :

https://www.aparat.com/v/BGg4p

پیانو رولی رنگی، فرار از هزینه پیانو

نواختن با پیانوهای آکوستیک و حتی دیجیتال، مستلزم هزینه نسبتاً بالایی است که بسیاری از خانواده‌ها نگرانِ این هزینه هستند. در آکادمیِ پدال، با پیانوهای رولی بسیار ارزان، علاقه کودک شما به پیانو را می‌آزماییم و پس از اثبات استعداد و علاقه او، به سمت خرید پیانو حرکت می‌کنیم. بدین ترتیب در دورانی که با پیانو رولی رنگی تمرین میکند، کارِ آموزش هم به بهترین شکل انجام شده و زمان را از دست نداده‌ایم و هزینه را نیز مدیریت نموده‌ایم !

در پدال، برای همه چالش‌های شما راه حل وجود دارد !

هر کودکی یک بار در پدال، پیانو را رایگان تجربه می‌کند

فرقی نمی‌کند، کجا زندگی می‌کنید یا قصد شروع دوره‌های تخصصی پیانو برای کودکان را دارید یا نه ! به هر حال کودک شما یک بار مهمان ما در پدال است تا پیانو را تجربه کند. برای رزرو با شماره 02126111020  تماس بگیرید یا از سایت www.pedal-piano.com دیدن کنید.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟