واکنش گسترده مسلمانان جهان به اقدام شنیع توهین به قرآن در سوئد/ درخواست سید حسن نصرالله و علی لاریجانی برای اخراج سفرای سوئد در کشورهای مسلمان/ تجمع دانشجویان و مردم در مقابل سفارت سوئد در تهران+ تصاویر

این روزها سوئد به محل اقدامات و تحرکات شنیع علیه مقدسات مسلمان و مشخصا قرآن کریم تبدیل شده است. در همین راستا، پلیس سوئد، روز چهارشنبه گذشته، در اقدامی تحریک آمیز، بار دیگر مجوز آتش زدن قرآن در مقابل سفارت عراق در استکهلم برای همان فردی که پیشتر مرتکب این عمل شنیع و ضد اسلامی شده بود، صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۲۵۶
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ 21 July 2023
|
6869 بازدید
|

واکنش گسترده مسلمانان جهان به اقدام شنیع توهین به قرآن در سوئد/ درخواست سید حسن نصرالله و علی لاریجانی برای اخراج سفرای سوئد در کشورهای مسلمان/ ادامه اعتراضات در عراق، ایران و سایر جوامع اسلامی

بین الملل تابناک: این روزها سوئد به محل اقدامات و تحرکات شنیع علیه مقدسات مسلمان و مشخصا قرآن کریم تبدیل شده است. در همین راستا، پلیس سوئد، روز چهارشنبه گذشته، در اقدامی تحریک آمیز، بار دیگر مجوز آتش زدن قرآن در مقابل سفارت عراق در استکهلم برای همان فردی که پیشتر مرتکب این عمل شنیع و ضد اسلامی شده بود، صادر کرد.

روز گذشته سلوان مومیکا، بار دیگر در حرکتی موهن و اسلام ستیزانه، اقدام به پاره و لگد کردن این کتاب آسمانی و پرچم عراق در مقابل سفارت عراق در استکهلم کرد.

اردن کاردار سفارت سوئد را احضار کرد
۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۹:۴۰

 وزارت خارجه اردن در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: هتک حرمت قرآن و تحریک احساسات حدود دو میلیارد مسلمان که به هیچ وجه در چارچوب آزادی بیان قابل توجیه نیست را محکوم می‌کنیم.

این وزارتخانه همچنین بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم توسط دولت سوئد برای جلوگیری از تکرار این اعمال که مصداق نقض ارزش‌های مشترک انسانی، تجسم خطرناک فرهنگ نفرت و نژادپرستی و محرک خشونت و مظهر اسلام هراسی است، تاکید کرد.

تجمع دانشجویان و مردم در مقابل سفارت سوئد در تهران
۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۸:۵۳

جمعی از دانشجویان و مردم عصر امروز (جمعه، 30 تیر 1402) در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام تجمع کردند.

دانشجویان در این تجمع که مقابل سفارت سوئد در تهران برگزار شد، با سر دادن شعارهایی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن، خواستار اخراج سفیر سوئد از ایران شدند.

روز پنجشنبه و برای دومین بار ظرف چند هفته اخیر «سلوان مومیکا» شهروند عراقی ـ سوئدی با حمایت پلیس سوئد اقدام به اهانت به قرآن کریم کرد.

در همین ارتباط و در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، شامگاه روز (پنجشنبه ۲۹ تیر)، سفیر سوئد در تهران توسط ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به این اقدام موهن به وی ابلاغ شد.

پلیس سوئد روز چهارشنبه (۲۸ تیر ماه) از صدور مجوز برای برگزاری تجمع اعتراضی در بیرون سفارت عراق در استکهلم خبر داد و برخی رسانه‌ها اعلام کردند که سازمان‌دهندگان این تجمع اعتراضی قصد سوزاندن مجدد کتاب مقدس مسلمانان را دارند. این اقدام برای دومین بار توسط این شهروند عراقی - سوئدی امروز صورت گرفت. پس از آن دولت عراق ضمن برگزاری نشست اضطراری در خصوص هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد، کاردار خود را از استکهلم فراخواند و از سفیر سوئد خواست که بغداد را ترک کند.

در ادامه اهانت به مقدسات مسلمانان در سوئد به بهانه آزادی بیان، پلیس این کشور اعلام کرد مجوز برگزاری اعتراضی را صادر کرده که سازمان‌دهنده آن قصد دارد روز چهارشنبه هفتم تیر ماه و در آغاز تعطیلات سه روزه عید قربان، در بیرون از مسجد اصلی استکهلم به قرآن کریم اهانت کرده و آن را بسوزاند.

پس از آن بود که عصر روز چهارشنبه یک سوئدی عراقی‌الاصل به نام «سلوان مومیکا» (۳۷ ساله) در استکهلم و در نخستین روز تعطیلات عید قربان، یک نسخه از قرآن را پاره کرد و آن را در مسجد مرکزی این شهر به آتش کشید. این اقدام با واکنش تند کشورهای مسلمان روبرو شد. بسیاری از کشورها اقدام به احضار سفرای سوئد و اعتراض به این اقدام اهانت‌آمیز کردند و راهپیمایی‌ و تجمعات اعتراضی در مقابل سفارتخانه‌های سوئد در کشورهای مسلمان و از جمله جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. 

دستگاه قضایی عراق بعد از آن حکم جلب این شهروند سوئدی عراقی تبار را صادر کرد و وزارت خارجه عراق از دولت سوئد خواست تا فرد هتاک را برای محاکمه به این کشور تحویل دهد. 

 

هتک حرمت قرآن کریم در سوئد همچنین کاردار سفارت سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور را به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران کشاند و این دپیلمات سوئدی توسط مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه به این وزارتخانه احضار و ضمن محکومیت این اقدام، از سکوت و رفتار منفعلانه دولت این کشور انتقاد شد.

علاوه بر این جمهوری اسلامی ایران اعزام سفیر جدید خود به استکلهم را نیز در اعتراض به این اقدام متوقف کرد.

استقرار ارتش لبنان در ورودی سفارت سوئد در بیروت
۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۸:۴۳

ضمن تشدید اقدامات اطراف منزل سفیر سوئد در بیروت، گروهی از نیروهای امنیت داخلی لبنان در ورودی این سفارتخانه مستقر شد.

 شبکه lbci از استقرار گروهی از هنگ تکاور در ورودی این سفارتخانه و تشدید اقدامات اطراف منزل سفیر سوئد در بیروت خبر داد.

این شبکه کمی پیش اعلام کرده بود، صبح امروز جمعه اطراف سفارت سوئد در لبنان آرامش حاکم است؛ اما پیش بینی می‌شود بعد از نماز ظهر به دلیل تجمع مردمی در  محکومیت اهانت به قرآن کریم در سوئد، تدابیر امنیتی شدیدتری اطراف این سفارتخانه اتخاذ شود.

تجمعات اعتراضی در لبنان علیه اهانت به قرآن در سوئد
۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۸:۳۶

مردم لبنان در مناطق مختلف این کشور در محکومیت هتک حرمت قرآن در سوئد تجمع اعتراضی ترتیب دادند.

به گزارش سایت خبری النشره، در پاسخ به فراخوان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، مردم در مناطق مختلف این کشور در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم که برای دومین بار در مقابل سفارت عراق در استکهلم رخ داد، تظاهرات کردند.

در ضاحیه جنوبی بیروت مردم در مقابل مساجد و مجتمع‌ها تجمع کردند.  

در جنوب لبنان در شهر صیدا مردم دست به تظاهرات زدند و تظاهرات در دیگر مناطق جنوب این کشور نیز ادامه داشت.

 

درخواست پارلمان اردن برای محاکمه بین‌المللی سوئد
۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۸:۳۲

به دنبال تکرار اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد، نمایندگان پارلمان اردن خواستار محاکمه بین‌المللی این کشور و توقف توافقنامه‌های امضا شده با آن شدند.

 ۶۴ نماینده پارلمان اردن با امضای یادداشتی پارلمانی از دولت کشورشان خواستند که از سوئد در دادگاه کیفری بین‌المللی و شورای امنیت شکایت کند.

 در این یادداشت آمده است که صدور مجوز سوزاندن قرآن کریم، طبق منشور سازمان ملل، صلح و امنیت جهانی را نقض می‌کند.

در این یادداشت از دولت اردن خواسته شده است که تمامی معاهدات و توافقات با دولت سوئد را متوقف کند و تا زمانی که این کشور رسما عذرخواهی نکرده و توقف هرگونه توهین به دین اسلام و قوانین الهی را اعلام نکند، محصولات و کالاهای آن را تحریم کند.

علی لاریجانی: سفرای سوئد از کشورهای اسلامی اخراج شوند
۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۸:۳۰

مشاور رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با اعلام موافقت خود با پیشنهاد سیدحسن نصرالله برای اخراج سفرای سوئد از کشورهای اسلامی، به اهانت مجدد به قرآن واکنش نشان داد.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

«این دومین بار است که در چند هفتهٔ اخیر، در کشور سوئد به کتاب مقدس و آسمانی قرآن جسارت می‌شود. این اقدام زشت، حتی با معیارهای فعلی غرب و دمکراسی لیبرال سازگاری ندارد، مگر اینکه در پشت صحنهٔ آن هدف دیگری تعقیب شود.

آزادی در مکتب آنان این‌گونه توصیف می‌شود که فرد تا آنجا در انجام امور آزاد است که صدمه‌ای به دیگران نرسانَد. جدای از نارس‌بودن این نظریه، که بسیاری از متفکران آن را نقد کرده‌اند، وقتی عملی صدمهٔ روحی به بسیاری از ملت‌ها وارد می‌کند و امنیت جهان را با اقدامات افراطی طرفینی مهیای مخاطرات جدی می‌کند، نمی‌توان ساده‌انگارانه آن را در حد اعمال متعارف و مجاز دانست که ملاک آن‌ها را فقدان صدمهٔ حسی برای دیگران می‌پندارند.

گرچه بزرگان ادیان مختلف و بسیاری از مسئولان کشورها و سازمان‌های بین‌المللی این عمل را محکوم کردند، ولی تکرار این اقدام پلید نشانگر ناتوانی این حد از ابراز تأسف است.

من پیشنهاد آقای سیدحسن نصرالله را مفید و لازم می‌دانم که کشورهای اسلامی سفرای کشور سوئد را اخراج کنند، حتی با این فرض که مملکت سوئد نیز عملی متقابل انجام دهد. غرب باید متوجه شود رعایت حریم قرآن در حدی است که روی همهٔ مناسبات کشورهای اسلامی با آن‌ها تأثیر می‌گذارد. علاوه‌براین، کشورهای اسلامی با چنین اقدامی از اعمال افراطی متقابل جلوگیری می‌کند و از امنیت جهانی حفاظت خواهد کرد.»

به دنبال این اقدام موهن و ضد اسلامی، موج گسترده اعتراضات در میان کشورهای اسلامی آغاز شده که نقطه شروع آن از عراق بوده است.

دیروز و ساعتی پیش از هتک دوباره قرآن کریم و آتش‌ زدن پرچم عراق در مقابل سفارت این کشور در استکهلم بود که دولت بغداد جلسه‌ای فوری به ریاست «محمدشیاع السودانی»، نخست‌وزیر و فرمانده نیروهای مسلح این کشور برای بررسی اقدامات دولت سوئد تشکیل داد. یک منبع رسمی درباره تصمیم مهم این جلسه گفت که دولت سودان رسماً به همتای سوئدی خود از قصد عراق برای قطع روابط در صورت سوزاندن مجدد قرآن اطلاع داده است.

ساعتی بعد، فرد هتاک در جنایتی تکراری و برای دومین بار، تحت حمایت رسمی پلیس سوئد و جلوی چشمان صدها مسلمان، نسخه‌ای از قرآن کریم را به همراه پرچم عراق در مقابل سفارت این کشور سوزاند. السودانی به وزارت امور خارجه دستور داد تا کاردار عراق را از سفارت این کشور در استکهلم فرا بخوانند. «احمد الصحاف»، سخنگوی وزارت امور خارجه عراق هم خبر داد: دستور بازگشت سفیر عراق از استکهلم و اطلاعیه خروج سفیر سوئد بغداد صادر شد.

«هیام الیاسری»، وزیر ارتباطات دولت عراق دستور داد تا این وزارتخانه و تشکل‌های تابع آن تعامل با تمام شرکت‌های سوئدی را ممنوع کنند. «علی المؤید»، رئیس اداره رسانه و ارتباطات هم با صدور حکمی، مجوز فعالیت شرکت مخابراتی اریکسون سوئد را در خاک عراق به حالت تعلیق درآورد. 

از عصر دیروز تا حوالی شب اهالی استان‌ها و مناطق مختلف عراق با در دست داشتن نسخه‌هایی از قرآن کریم و برافراشتن پرچم عراق به خیابان‌ها آمدند. ساکنان بغداد هم با تجمع در میدان «التحریر» انزجار و خشم خود از اقدامات تروریستی دولت سوئد را با آتش‌ زدن پرچم این کشور نشان دادند.

واکنش گسترده مسلمانان جهان به اقدام شنیع توهین به قرآن در سوئد/ درخواست سید حسن نصرالله و علی لاریجانی برای اخراج سفرای سوئد در کشورهای مسلمان/ ادامه اعتراضات در عراق، ایران و سایر جوامع اسلامی

عصر دیروز، شورای ملی سرمایه گذاری عراق، در همراهی با پویش‌های ملی در این کشور طی بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به همه شرکت‌های سرمایه‌پذیر و فعالان اقتصادی در عراق دستور می‌دهیم که اجازه سرمایه گذاری شرکت‌های سوئدی در عراق و هرگونه فعالیتی که مربوط به شرکت‌های سوئدی است را ندهند.

حمایت‌های حزبی و پارلمانی از تصمیم دولت عراق هم قابل توجه بود. مقتدا صدر، رهبر جریان صدر، «نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولت قانون، «حیدر العبادی» رئیس ائتلاف النصر، ائتلاف سُنی «العزم»، حزب «تقدم»، «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان این کشور و چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با انتشار بیانیه‌های جداگانه‌‌، حمایت خود از تصمیم دولت السودانی برای قطع روابط با سوئد را اعلام کردند.

«قیس الخزعلی»، رئیس عصائب اهل الحق در بیانیه‌ای خواستار اخراج فوری سفیر سوئد و کارکنان سفارت این کشور در بغداد شد. «محسن المندلاوی» نائب رئیس پارلمان عراق در بیانیه‌ای از همه کشورهای مسلمان خواست در برابر حوادث سوزاندن قرآن ـ که تلاش برای ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی است ـ متحد شوند؛ صدر روز گذشته و در توئیت دوم خود، تصریح کرد: از عربستان و ایران می‌خواهم در قبال حادثه آتش زدن قرآن موضع بگیرند.

نصرالله: کشور‌های اسلامی سفرای سوئد را اخراج کنند

 سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت شب‌های محرم اعلام کرد: ما شاهد اهانت و بی حرمتی به قرآن کریم در سوئد، آتش زدن پرچم کشور عراق و اهانت به یک کشور و مردم آن بودیم.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد، آنچه در سوئد شاهدیم، ادامه تحریک احساسات مسلمانان بوده و کاملا روشن است کسی که اقدام به آتش زدن و اهانت به قرآن کریم کرد با اجازه و مجوز دولت سوئد این کار را انجام داد.

سید حسن نصر الله خاطرنشان کرد اهانت به قرآن کریم، بی حرمتی به همه مسلمانان است و این حق مردم است تا خشم و عصبانیت خود را ابراز دارند.

وی در ادامه گفت: از ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهم تا از دولت‌های خود مطالبه کنند سفرایشان را از سوئد خارج و نیز سفرای سوئد را از کشورشان اخراج کنند.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد، در صورت تکرار اهانت به قرآن کریم، گام بعدی قطع روابط با سوئد خواهد بود.

حسن نصرالله تصریح کرد تقاضا دارم تجمعات اعتراضی فردا برگزار شود و شعار آن «اخراج دیپلمات‌های سوئدی از کشور‌های ما و نیز خروج دیپلمات‌های ما از سوئد» باشد.

تظاهرات دوباره عراقی‌ها در محکومیت اهانت به قرآن

منابع خبری امروز (جمعه) از تظاهرات مردم عراق در محکومیت اهانت به قرآن کریم در سوئد خبر دادند.

خبرگزاری شفق نیوز عراق در این باره اعلام کرد، معترضان عراقی از جمله حامیان جریان صدر، امروز و پس از برپایی نماز جمعه در شهرک صدر در شرق بغداد علیه اهانت به قرآن کریم در سوئد تظاهرات کردند.

واکنش گسترده مسلمانان جهان به اقدام شنیع توهین به قرآن در سوئد/ درخواست سید حسن نصرالله و علی لاریجانی برای اخراج سفرای سوئد در کشورهای مسلمان/ ادامه اعتراضات در عراق، ایران و سایر جوامع اسلامی

معترضان عراق اهانت به قرآن کریم توسط «سلوان مومیکا» مهاجر عراقی الاصل در استکهلم را محکوم کردند.

طبق این گزارش، معترضان عراقی در ادامه اعتراض به این اقدام غیراخلاقی پرچم سوئد و همجنس گرایان را به آتش کشیدند.

معترضان عراقی برای محافظت از خود در برابر گرمای ۴۴ درجه‌ای در شهرک صدر از چتر استفاده کردند.

واکنش عربستان سعودی به هتک حرمت قرآن در سوئد

وزارت امور خارجه عربستان سعودی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه عربستان سعودی آمده است: «عربستان اقدام مقامات سوئد در اعطای مجوز به افراط‌گراها برای آتش زدن نسخه‌ای از قرآن را محکوم و رد می‌کند.»

وزارت امور خارجه عربستان سعودی اضافه کرد که این کشور کاردار سفارت سوئد را احضار خواهد کرد و از دولت سوئد خواهد خواست تا تمامی اقداماتی که مخالف با تمامی آموزه‌های دینی بوده را متوقف کند.»

دبیر کل سازمان ملل با مسلمانان جهان ابراز همبستگی کرد

 «آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل شامگاه پنجشنبه در دیدار با نمایندگان سازمان همکاری اسلامی، نابردباری، خشونت و اقدامات اسلام هراسانه را محکوم و اعلام کرد با جامعه مسلمانان همبستگی دارد.

در بیانیه کتبی که سخنگوی سازمان ملل منتشر کرده، اشاره شده است که گوترش با اعضای سازمان همکاری اسلامی در ساختمان سازمان ملل در نیویورک دیدار کرده است.

طبق این بیانیه، گوترش تاکید کرد که سازمان ملل برای اجرای قطعنامه شورای حقوق بشر «برای مبارزه با نفرت ضد مذهبی که منجر به تبعیض، خصومت و خشونت می شود» تلاش خواهد کرد.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه گوترش با جامعه مسلمانان همبستگی دارد، آمده است: «دبیر کل نابردباری، خشونت و اقدامات اسلام هراسانه را که باعث افزایش تنش و ایجاد تبعیض و افراطی‌گری می‌شود، محکوم می‌کند.»

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
مرز آزادی آنجا است که به اعتقادات و حقوق دیگران احترام گذاشته شود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
درسته ولى ٢ پهلو نوشتى
ناشناس
| Japan |
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
اون مسلمونی که تو سوئد زندگی میکنه و از اهانت به قران ناراحت لطفا برگرده به همون خراب شده ای که ازش فرار کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
قطعا این عمل از نظر هر انسان آزاده ای زشت و مردود است و حتما 80 میلیون ایرانی با آن مخالفند اما با مردم چه شده است که جمعیت 8 هزار نفر نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
آیا واکنش نشان دادن به این واقعه تنها به جری شدن و تکرار رفتار این افراد کمک نمی کند؟
به مثنوی مولوی مراجعه و داستان خدو انداختن دشمن بر صورت علی علیه السلام را بخوانید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
استدلال مقامات رسمی سوئد برای دادن مجوز به چنین کاری چیست؟
پاسخ ها
احمد
| Norway |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
آزادی بیان وکردار.
رضا اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
من هم معترض هستم اما خواهشن مواظب باشید یعده سفارت رو آتیش نزنن بعدا هزینشو من زیر خط فقر باید بپردازم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
واقعا این کارای احمقانه که به مقدسات ملت‌ها توهین میکنه چیه،
اینا مگه عقل و شعور ندارن که همچین مجوزهایی میدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
دولت هیچ کشوری جرات همچین غلطی نداره چون جمعیت مسلمونا میلیاردیه و همه جا هستن
اجازه تجمع از پلیس گرفته و بعد سوءاستفاده کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
از این به بعد هر اتفاقی تو دنیا افتاد چه میدونم مثلا لایه ازون سوراخ شد جیبوتی حمله کرد هرچی ما باید انتقامش رو فقط از جنبش فواحش بگیریم.
پاسخ ها
صدرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
شناخته شده ترین فحاشی که میشناسم تتلو هستش .
نظرت ؟؟؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
این آقای علی لاریجانی مگه از ایران نرفته و تابعیت کشور دیگری رو نگرفته است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
از اسكاتلند توييت كرده
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
کسی که در سوئد به قران اهانت کرد دیر یا زود به سزای عمل ننگینش خواهد رسید مسئله فقط زمان ان است که حتما زودتر از انکه این شیطان صفت فکرش را می کند خواهد رسید
آزادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
باید علت تنفر رو فهمید و با گفتگو این مشکل رو حل کرد
ناشناس
|
Austria
|
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
چرا این جمعیت چند هزار نفری (!) که در مقابل سفارت سوئد جمع شده اند، به ساختمان سفارت حمله نمی کنند و آنجا را به آتش نمی کشند؟ یعنی گناه عربستان در اعدام شیخ نمر، سنگین تر از گناه سوزاندن قرآن کریم بود؟
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟