بازدید 6491

شکستن شیشه و شعار در تبریز علیه تراکتور

کد خبر: ۱۱۸۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 22 August 2023

هواداران تیم تراکتور بعد از شکست برابر الشارجه و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، شعارهایی علیه بازیکنان و مربیان این تیم سر دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال تراکتور ایران سه‌شنبه شب در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با شکست سه بر یک مقابل الشارجه امارات، از صعود به دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 بازماند.

پس از اینکه تراکتور موفق شد اختلاف خود با الشارجه را با گلزنی مهدی هاشم‌نژاد در دقیقه 87 به یک گل برساند، برخی هواداران تیم تراکتور که به هیجان آمده بودند، شیشه جایگاه خبرنگاران ورزشگاه یادگار امام (ره) را شکستند.

بعد از پایان مسابقه و مسجل شدن باخت تراکتور در این مسابقه، هواداران علیه بازیکنان و مربیان این تیم شعار دادند. برخی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه از حال رفتند و به اورژانس منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱
تبریز و خصوصاً طرفداران تراکتور ظرفیت حضور در دوره های بالاتر آسیا را ندارند پس برای محفوظ ماندن آبروی این شهر همان بهتر که تراکتور حذف شد !
یجوری رفتار میکنن انگار با زحمت به اینجا رسیدن خوب عزیزم حق یه تیم دیگه رو خوردین خدا هم جای حق نشسته
یه خسته نباشید هم میگم به مسئولان که یه تیم بی‌تجربه و غیر آماده رو جایگزین تیم بین المللی
و آماده کردین و نتیجش هم شد حذف یک سهیمه ایران
این دشمنی با استقلال تا کی و کجا میخواد ادامه پیدا کنه؟
بیکاران
چقدر هزینه کردن ؟
کاش پرسپولیس هم توان این هزینه را داشت بعد می دیدید ؟.
از حال رفتنهای فیک
قدیم ها بازیکنان با استفاده از غیرت می بردن. الان ثروت و آموزش و تکنولوژی حرف اول را می زنه. بازکنان ایرانی نه اولی را دارند و نه دومی را.
ناراحتی نداره عزیزان واقعیت بازیکنان ماتوایران همینه چه تراکتور چه پرسپولیسش و بقیه چرا که واقعا حرفه ایی پول میلیاردی میگیرند ولی مبتدیانه بازی میکنند دلیش هم خیلی واضح بازیکن سالاری و دل ندادن به تمرین های سخت وتکبر وغرور. باور کنید بهترین مربی خارجی امثل فرگوسن یا ایکس هم بالا سر اینها باشه هیچ اتفاقی نخواهد افتاد هارت وپورشون ودر داخل فقط برای لیگ داخلی و بس. حیف از این جوانان که از اینها حمایت میکنند.
وقتی که مالک باشگاه و سایرین ، بجز مربی تیم ، در بستن تیم نقش دارن نتیجش همینه. چرا عصبانی میشن اونوخ تماشچیا؟ استیل آذین حسین هدایتی یادمون هستش. تراکتور الان یک ورژن از اون تیمه
استرس و فشار های روحی و روانی به روی مردم زیاد است و متاسفانه آستانه تحمل مردم خیلی پایین آمده است.
برید پرچم امارات رو بزنید وسط استادیوم بجای آوردن پرجم ژاپن!
وقتی فوتبال رو سیاسی کنی همین میشه
هر نوع شعار به غیر از ورزش در استادیوم شنیده میشه
مسولین هم بگمانم جرات مداخله ندارن
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری