اولین دختری که در این مسابقه مدال طلا گرفت

بانوی دونده تیم ملی نابینایان و کم بینایان از مسابقات جهانی ژاپن و تفاوت پوشش خود با دیگر ورزشکاران توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۱۲۴۰۶۵۰
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹ 02 June 2024
|
3100 بازدید

 

اولین دختری که در این مسابقه مدال طلا گرفت

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ هاجر صفرزاده قهرمان تیم ملی دو ومیدانی کم بینایان و نابینایان  گفت: مسابقات کوبه، برای کسب سهمیه پارالمپیک بود و نفرات اول و دوم سهمیه مستقیم می گرفتند. من هم اولین باری بود که به مسابقات جهانی اعزام می شدم وخداروشکر توانستم نتیجه خوبی بگیرم و هم رکورد آسیا را زدم و هم اولین دختری بودم که در مسابقات پارادوومیدانی موفق به کسب مدال طلا شده است.

صفرزاده درباره تفاوت پوشش خود با دیگر دونده های حاضر در رقابت جهانی افزود: پوشش من برای خیلی از کشورهای دیگر نیز جالب بود و جالب تر اینکه توانستم با این پوشش متفاوت بدوم و به قهرمانی برسم.رکورددار پارادوومیدانی آسیا درباره اردوهای پیش رو گفت: ۹۰ روز دیگر تا مسابقات پارالمپیک مانده است و باید دید نظر کمیته ملی پارالمپیک برای اردوها چیست؟ 

اما نظر خودم بر این است که در استان خودم به تمرین بپردازم. چون شرایط تمرینی خوبی دارم و هم فیزیوتراپ و ماسور و تمام امکاناتی که لازم دارم را در اختیار دارم و نتیجه ای که از اردوهای غیرمتمرکز داشتیم بهتر بوده است. حالا باید ببینیم برنامه کمیته پارالمپیک چیست؟

صفرزاده در آخر خاطرنشان کرد: یک ورزشکار همیشه دغدغه اش باید تمرین کردن باشد. من به مسوولین همیشه گفته ام همانطور که از ما انتظار  مدال و رکورد خوب دارند ماهم صد درصد از آن ها انتظار حمایت کردن داریم. یک ورزشکار نباید دغدغه مالی و هزینه ها را داشته باشد. انتظاراتی که تا الان براورده شده است نه خیلی زیاد بوده نه خیلی کم، بلکه در حد معمول بوده است.

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات