ه گزارش تابناک، سینما اعتماد به نقل از کیهان نوشت : «تلاش برای اخذ مجوزهای تبلیغات شهری فصل دوم برنامه طنز جوکر در آستانه رحلت حضرت امام (ره)و چند روز پس از شهادت رئیس جمهور گویای عدم اهمیت همسان سازی شهری با حال و هوای کشور است.»
مشرق گزارش داد: چگونه ممکن است که در شرایطی که نمای شهری تهران باید جلوه ای از این شهادت خادمین ملت و در راس آن شهیدجمهور را تصویر کند، برخی به دنبال انتشار تبلیغات شهری جوکر است؟ ضمنا این سوال پیش می آید چگونه می توان برای یک پلت فرم، زمانی مجوزهای لازم تبلیغات شهری اثرش صادر نشده، با این تلاش مجدانه به اغلب افراد دخیل در این ماجرا به صورت تلفنی دستور صادر کرد تا تبلیغات جوکر جایگزین بنرها و تبلیغات شهری رئیس جمهور شهید شود؟
ضروری است که مسئولان مربوطه که برخی در زمره مدیران هم هستند و در برنامه اختصاصی این پلت فرم هم حضور داشته اند، به جای تسریع روند تبلیغاتی شهری جوکر به این موضوع توجه داشته باشند که هنوز از زمان شهادت رئیس جمهوری که به واسطه او سمت گرفته اند دو هفته نگذشته است.