بازدید 4884
۳

حمله تند رامین رضاییان به صداوسیما

رامین رضاییاندر واکنش به پخش نشدن بازی فینال جام حذفی استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
کد خبر: ۱۲۴۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۴ 19 June 2024

به گزارش «تابناک»، رامین رضاییان، ستاره تیم سپاهان در واکنش به پخش نشدن دیدار فینال جام حذفی از شبکه‌های سه و ورزش استوری تندی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. او در صفحه خود نوشت:

«در تاریخ ایران بنویسید که فینال جام حذفی ایران را نه شبکه سه پخش زنده نشون میده نه شبکه ورزش ... واقعا این کارتان بی‌احترامی به تمام تیم‌های شهرستانی است.»

دیدار فینال جام حذفی بین سپاهان اصفهان و مس رفسنجان، ساعت ۱۷:۴۵ روز پنج‌شنبه ۳۱ خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
بشین بابا
حالا برای ما مدافع تیمهای شهرستانی شده اقا
وقتی که تاج میگه تلویزیون بجز فوتبال هیچی نداره باید تبعات حرف زدنش رو هم بدونه که داره چی میگه. اینم نتیجش و عدم پخش بازی.
این هم دلیل دیگری از اینکه تیم های شهرستانی فقط جهت بازارگرمی لیگ هستند و حق قهرمان شدن و ادعایی ندارند اگر یکی از دو تیم تهرانی یک از پایه ها فینال بودند حالا چند هفته بود که کل صد و سیما و خبرگذاری ها تبلیغ بازی را می کردند و بهترین امکانات را فراهم می کردند ولی چون دو تیم شهرستانی خصوصا سپاهان یک پایه فینال جام حذفی است ببینید چه گونه و در چه سطحی برگذار می شود ابتدا قزوین را محل مسابقه اعلام می کنند بعد تصمیم به عدم پخش مسابقه می گیرند و ...
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری