بازدید 7797
۸

یک فرمانده اوکراینی: در حال شکست خوردن هستیم

یکی از فرماندهان گردان «آزوف» اوکراین اذعان کرد این کشور در حال شکست در جنگ است و اگر تغییراتی رخ ندهد، اوکراین تماما شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۱۲۴۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲ 19 June 2024

 

به گزارش تابناک، درحالیکه کنفرانس صلح اوکراین اوایل این هفته در سوئیس برگزار شد، اما همچنان هیچ چشم‌انداز صلحی برای این کشور جنگ‌زده وجود ندارد زیرا نه تنها در این کنفرانس روسیه حضور نداشت، بلکه کشورهای غربی با ارسال تسلیحات به کی‌یف موجب طولانی‌تر شدن جنگ می‌شوند.

«دیمیتری کوخارچوک» از فرماندهان گردان «آزوف» اوکراین طی مصاحبه‌ای با خبرنگار روزنامه آنلاین «اوکراینسکا پراودا» بیان کرد: «ما در حال شکست در این جنگ هستیم. ما سرزمین‌هایمان را می‌بازیم و بهترین مردمان را از دست می‌دهیم. اگر به یک جمع‌بندی نرسیم و اشتباهات را درست نکنیم، شکست خواهیم خورد.»

وی افزود: «امروز اتحادی که در ابتدای حمله روسیه میان مردم بود، وجود ندارد. برخی طرفدار مذاکرات و برخی خواستار عقب‌نشینی هستند اما اکثریت دیگر جنگ نمی‌خواهند و در عین حال وضعیت بحرانی‌تر می‌شود.»

این فرمانده اوکراینی در ادامه اذعان کرد که روسیه با «تاکتیک‌های موثری» که در پیش گرفته است، خسارات سنگینی را به نیروهای مسلح اوکراین وارد می‌کند.

دیمیتری کوخارچوک در قسمت دیگری از اظهاراتش «خستگی» نیروهای اوکراینی را برجسته کرد و گفت: «ما دستاوردی نخواهیم داشت و آنهایی که داشته‌ایم به دلیل اشتیاق مردم در سنگرها بوده است. نیروهای اوکراینی بسیار خسته هستند و نتایج نشان می‌دهند که همه چیز از اینجا به بعد بدتر خواهد شد.»

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۸
کشتن شدن با عزت بهتر از زندگی با ذلت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
جدی میفرمایی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
برو اوکراین بجنگ خب
خودمون میدونیم نیاز نبود بگی
غربگدا تسلیت
دلاوری اوکراین از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد
درصورتیکه فرماندهان نظامی اکراین امیدی به پیروزی ندارند خردمندانه ترین تصمیم آن است که از طریق تماس با نیروهای مسلح روسیه تسلیم شده و از جنگ ویرانگر بخاطر اهداف ددمنشانه غربی هاجلوگیری کنند.
چه بهتر
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری