بازدید 1362

پاداش ویژه ثروتمندترین مرد گرجستان برای گولسیانی و همبازیانش

ثروتمندترین مرد گرجستان اعلام کرد که به خاطر صعود تیم ملی این کشور به دور حذفی یورو به بازیکنان تیم ملی گرجستان ۱۰ میلیون یورو جایزه می دهد.
کد خبر: ۱۲۴۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ 28 June 2024

به گزارش تابناک به نقل از فوتبالی،مطابق خبر وبسایت اسکای،  بیدزینا ایوانیشویلی ، ثروتمندترین مرد گرجستان اعلام کرد که به خاطر صعود تیم ملی این کشور به دور حذفی یورو ۲۰۲۴ به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان ۱۰ میلیون یورو جایزه می‌دهد. این مرد که دهمین سیاستمدار ثروتمند جهان است وعده داد که در صورت پیروزی مقابل اسپانیا و صعود به جمع ۸ تیم برتر رقابت های یورو ۲۰۲۴ این رقم را ۲ برابر میکند و بازیکنان تیم ویلی سانیول ۲۰ میلیون یورو پاداش می‌گیرند.

پاداش ویژه ثروتمندترین مرد گرجستان برای گولسیانی و همبازیانش

بیدْزینا ایوانیشْویلی تاجر و سیاستمدار گرجی است که در آوریل ۲۰۱۲ حزب خود را تأسیس کرد. او رقیب اصلی سیاسی رئیس‌جمهور گرجستان و حزب او منتقد جدی سیاست‌های دولت میخیل ساآکاشویلی در گرجستان به‌ شمار می‌آید. وی در فهرست ثروتمندترین افراد که توسط مجله فوربس در مارس ۲۰۱۲ منتشر کرد، با ثروتی در حدود ۶.۴ میلیارد دلار، رتبه ۱۵۳ را به خود اختصاص داد و وی با این دارایی، ثروتمندترین فرد گرجستان لقب گرفت و در حال حاضر او دهمین سیاستمدار ثروتمند جهان است.

شاگردان ویلی سانیول در رقابت های یورو ۲۰۲۴ توانستند به عنوان یکی از تیمهای سوم برتر در اولین حضور‌ خود در تورنمنتهای معتبر به دور بعدی صعود کنند و به افتخار بزرگی برسند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری