بازدید 4382
۹

بازداشت یک نفر به اتهام توهین به هواداران پزشکیان

فرد توهین‌کننده به هواداران پزشکیان در مرند بازداشت شد.
کد خبر: ۱۲۴۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵ 03 July 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان آذربایجان در خصوص توهین یکی از هواداران جلیلی به طرفداران پزشکیان اطلاعیه ای صادر کرد.

به دنبال انتشار فیلم توهین یک فرد در جمع هواداران ستاد جلیلی در شهرستان مرند به مردم این شهرستان به خاطر رأی دادن به مسعود پزشکیان، ستاد سعید جلیلی در آذربایجان شرقی اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به استحضار مردم شریف مرند می‌رساند عصر روز سه‌شنبه برنامه‌ای توسط ستاد جوانان دکتر جلیلی با محوریت رای اولی و دانش‌آموزان تدارک دیده شده بود که در اواسط برنامه و هنگام پرسش و پاسخ آزاد متاسفانه فردی که در رده سنی برنامه و جزو مدعوین نبوده و مسئولیتی هم در ستاد آقای دکتر جلیلی نداشته است، به سمت سن و میکروفون برنامه رفته و با ایجاد اخلال در متن برنامه برای دقایقی سخنان موهن و غیر قابل قبولی بیان کرده است که این مسئله بلافاصله با واکنش مجری برنامه مواجه بوده است.

علاوه بر این به دلیل سخنان موهن و ایجاد اخلال در جریان برنامه و احتمال وجود برنامه‌ریزی قبلی و یا تحریک برای انجام چنین حرکتی، ستاد دکتر جلیلی ضمن شکایت از این فرد از مسیر قانونی این مسئله را پیگیری خواهد نمود.

خط مشی گفتمان دکتر جلیلی احترام به تمام آحاد مردم و طرفداران کاندیداها می‌باشد و شکسته شدن این خط قرمز را به‌هیچ‌وجه تحمل نخواهد نمود.


شکایت ستاد جلیلی از فرد هتاک در مرند

پس از شکایت ستاد سعید جلیلی در شهرستان مرند و آذربایجان‌شرقی از فرد هتاک به مردم مرند، این فرد توسط مراجع قضائی بازداشت شد.

روح‌الله رشیدی با اشاره به اینکه فرد هتاک به مردم مرند ربطی به ستاد سعید جلیلی نداشته و مسئولیتی در این ستاد ندارد، گفت: تذکر شفاهی به این فرد در جلسه داده شد و پس از جلسه‌، با شکایت ستاد شهرستانی و استانی سعید جلیلی به مراجع قضایی، شخص مذکور در همان روز دستگیر و بازداشت شد.

وی ضمن تکذیب هرگونه نسبت این شخص با ستاد سعید جلیلی، تأکید کرد: برخورد قانونی توسط ضابط قضایی و دادستانی مرند صورت خواهد گرفت.

مسئول ستاد استانی سعید جلیلی در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر ضرورت برخورد با بداخلاقی‌های انتخاباتی گفت: این شخص که مردم شریف شهرستان مرند نیز با او آشنایی دارند، متأسفانه پیش از این مسئله نیز در اکثر مجالس الفاظ نامناسب به کار برده است.

عصر دیروز در نشست انتخاباتی ستاد سعید جلیلی در شهرستان مرند، یک شهروند به حامیان مسعود پزشکیان در این شهرستان توهین کرد که با شکایت ستاد سعید جلیلی در شهرستان مرند و آذربایجان‌شرقی، مراجع قضائی بلافاصله شخص مذکور را بازداشت کردند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۹
احسنت به آقای جلیلی و پلیس و دستگاه قضا،بهترین کار رو کردند.
این عصبانیت فروخفته مردم که اصلاحطلبان عاملش اند.کاش میزاشتید حرفش را کامل بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
مردم یا قشر خاص؟
خب در مورد هتاکان مشهد هم کاش این اتفاق بیافتد
اینطور که پیداست جلیلی باید یکی یکی از هوادارنش تبری بجوید.
پس فردا آزاد است. خودش هم میدونسته توهین هیچ هزینه ای براش ندارد. البته مردم باید جواب این اهانت‎ها را با آرای خودشان بدهند. نه به تندروی، نه به افراط گرایی، نه به انحصارگرایی، نه به قانون شکنی، نه به .....
در دولت جلیلی پست میگیرند
پس دکتری که تو فیلم سخنان یارو را تائید می‌کنه کیه
پس فیلم را بادقت نگاه کنید
چه مسخره بازی. چطور اونا گفتن طالبان و هزار تا توهین کردن به طرفداران دکتر جلیلی
برچسب منتخب
# نتایج انتخابات # انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات