باز هم «اسنپ فود» از دسترس خارج شد!

اسنپ فود که توانسته با برخی ترفندها رقبا را از دور خارج کرده و حتی در این مسیر دست به اقدامات انحصارطلبانه هم زده، بار دیگر از دسترس خارج شد و به نوعی دست کاربرانش را در پوست گردو گذاشت!
کد خبر: ۱۲۴۶۵۹۸
|
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳ 06 July 2024
|
7974 بازدید
|
۵
به گزارش «تابناک»، در روزهایی که مشغله های زندگی به ویژه در شهرهای پرجمعیت زیاد شده و بسیاری از مردم ناچار به سفارش غذا از بیرون هستند، مجموعه اسنپ در یکی از زیرمجموعه هایش سرویس سفارش و توزیع غذا دایر کرده که به دلایل بسیار، با اعتراض بسیاری از کاربران مواجه است.
 
مجموعه ای تحت عنوان اسنپ فود که بعید است از کاربران و مشتریانش باشید و دست کم یکبار پیه بدقولی یا کیفیت نازل و مشکلات دیگر آن به تنتان نخورده باشد و از اینکه راهی برای جایگزینی‌اش ندارید، افسوس نخورده باشید. مجموعه ای تقریبا بی رقیب که البته در روزگاری نه چندان دور رقبای جدی داشت که با برخی اقدامات خاص اسنپ، رقابت را به این رقیب نه چندان منصف واگذار کردند و از دور رقابت خارج شدند.
 
باز هم «اسنپ فود» از دسترس خارج شد!
 
مجموعه ای که در ابتدای راه فعالیتش تنها به دریافت سهمی از رستوران‌ها قانع بود اما با شکست دادن رقبا، حالا حتی از محل دریافت کرایه حمل و نقل هم درآمد دارد؛ انگار نه انگار که تا همین چندسال قبل «پیک رایگان» بخشی از خدمات جانبی اغلب رستوران ها و فست فودها در شهرهای بزرگ برای جذب مشتری بود.
البته داستان گلایه‌های مشتریان اسنپ فراتر از این موارد است و حتی دایره موارد فنی و پشتیبانی را هم در بر می گیرد. مثل رویدادی که از ساعتی پیش رقم خورده و موجب شده کاربرانی که تقریبا چاره‌ای جز استفاده از اسنپ فود برای خرید غذا ندارند، با مراجعه به آن به اشکال فنی و از دسترس خارج شدن اسنپ فود پی ببرند و مایوس شوند.
 
یاسی که بسیاری از کاربران این سرویس آنلاین بعد از دریافت خدمات مشکل دار هم به نوعی با آن مواجه می شوند چراکه انتظار طولانی برای اتصال به اپراتور، در نهایت در اغلب اوقات به جواب های سربالا و خارج از شمول پروتکل های پاسخگویی مجموعه های آنلاین در دنیای استارتاپ ها منجر می‌شود و جز افزایش نارضایتی، نتیجه ای در بر ندارد!
 
وضعیتی که می‌شود گفت نتیجه تک صدایی ایجاد شده در این عرصه است؛ مونوپولی عجیبی که بررسی سوابق نشان می‌دهد اسنپ فود برای رقم زدنش دست به اقدامات عجیب و حتی تخلفات از وظایف قانونی هم زده و چه بسا اگر مورد رسیدگی مسئولان قرار می‌گرفت، شاهد ارائه خدمات اینچنین نازل و سرویس‌دهی پر ایراد اسنپ فود نبودیم. مشکلاتی که احتمالا با ورود نهادهای قانونی و نظارتی از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، دستگاه قضا و...، به شدت کمرنگ خواهند شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
چو عیب اش بگفتی هنرش نیز بگو ... من مشتری هر روز اسنپ فود هستم ... اشکالاتی وجود داره ولی حقا و انصافاً سرویس دهی و خدماتی که ارایه میده منحصر به فرد هست و من راضی هستم ... مطالبی که نوشتید خیلی مغرضانه و یکطرفه هست از چهارچوب نقد منصفانه خارج ...
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
اول ببینین به کجا وصله بعد میفهمین چرا کسی کاریش نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
سرویس فروشگاه اسنپ از اسنپ فود خیلی بدتره ، خرید رو انجام میدی ، پول رو میدی ، بعد یکی دوماه درگیر میشی، نه فروشنده جنس رو می فرسته نه پول رو پس میده ، سرویس حمل و نقلشم که مایه عذاب راننده و مسافر ، قوانین ضد انحصار باید در ایران اجرا بشه ال بعضی شرکتها نتونن خون مردم رو تو شیشه کنن
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
تو ایران حریف یه اسنپ فود نمیتونن بشن . بعد دم از ریشه کن کردن فساد و .... میزنن. واقعا برای مسئولان متاسفم که بودن و نبودنشون هیچ هیچ فرقی نداره
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
من هم از مشتریان یکی از این آشپزخانه های محله خودمان هستم که با توجه به اینکه اسنپ فود در سری اول برای من کد تخفیف فرستاد از طریق اسنپ فود اقدام به خرید و سفارش غذا نمودم که در این سفارش با توجه به اینکه خود محل خرید من کرایه دریافت نمی کرد ولی اسنپ اقدام به دریافت هزینه ارسال از من را نمود و بعد از آن هم دیگر کد تخفیفی در کار نبود ومن نیز مانند سابق اقدام به خرید مستقیم از محل خرید خود محل نمودم که دیگر هزینه ارسال را نیز شامل نمی شود لطفاً اقدامات لازم را برای جلوگیری از این کلک اسنپ را انجام دهید با تشکر از شما
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟