قیمت یورو امروز یکشنبه 17 تیر

امروز یورو در بازار آزاد برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که یورو در بازار آزاد که روز قبل تا ۶۳,۷۱۲ (شصت و سه هزار و هفتصد و دوازده ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ مصادف با ۰۷ جولای ۲۰۲۴ - با رشد ۱.۸۳ درصدی به ۶۴,۹۰۰ (شصت و چهار هزار و نهصد ) تومان رسید.
کد خبر: ۱۲۴۶۷۴۴
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵ 07 July 2024
|
3152 بازدید

قیمت یورو امروز یکشنبه 17 تیر

به گزارش تابناک به نقل از اقتصادنیوز؛ امروز یورو در بازار آزاد برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که یورو در بازار آزاد که روز قبل تا ۶۳,۷۱۲ (شصت و سه هزار و هفتصد و دوازده ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ مصادف با ۰۷ جولای ۲۰۲۴ - با رشد ۱.۸۳ درصدی به ۶۴,۹۰۰ (شصت و چهار هزار و نهصد ) تومان رسید.

 

جدول قیمت 3 روز اخیر یورو در بازار آزاد
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۶۴,۹۰۰ ۱,۱۸۸ ۱.۸۳ 11:33
۶۳,۷۱۲ -۲,۵۰۵.۰۰ -۳.۹۴ روز قبل
۶۶,۲۱۷ -۱۶۳.۰۰ -۰.۲۵ ۳ روز پیش

 

 

قیمت یورو در صرافی ملی

امروز یورو در صرافی ملی مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. یورو در صرافی ملی که روز قبل تا ۵۰,۱۰۴ (پنجاه هزار و یکصد و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ مصادف با ۰۷ جولای ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۴۱ درصدی به ۵۰,۳۱۵ (پنجاه هزار و سیصد و پانزده ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر یورو در صرافی ملی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۵۰,۳۱۵ ۲۱۱ ۰.۴۱ 11:33
۵۰,۱۰۴ ۲۴۹ ۰.۴۹ روز قبل
۴۹,۸۵۵ ۲۸۷ ۰.۵۷ ۳ روز پیش

واحد پولی یورو امروزه پس از دلار آمریکا مهم‌ترین ارز بین‌المللی محسوب می‌شود و دومین ارز پرکاربرد در سراسر جهان محسوب می‌شود. این واحد پولی یکی از ارزهای قدرتمند جهان به حساب می‌آید، قیمت یورو یکی از مهم‌ترین شاخص‌های سنجش وضعیت پولی و در نگاه کلی‌تر اقتصاد اتحادیه اروپا است. این واحد پولی پس از دلار آمریکا بیشترین سهم را از مبادلات تجاری و ذخایر ارزی بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف جهان در اختیار دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟