رونمایی استقلال از زیلیکیچ بوسنیایی

هافبک تهاجمی و وینگر بوسنیایی با باشگاه استقلال قرارداد دو ساله بست.
کد خبر: ۱۲۴۹۵۷۶
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸ 23 July 2024
|
5378 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از "ورزش سه"، باشگاه استقلال پس از جذب میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمدحسین اسلامی، علیرضا کوشکی و سامان فلاح، ششمین خرید خود در نقل و انتقالات تابستانی را به آلمدین زیلیکیچ اختصاص داد.

آلمدین زیلیکیچ که طی هفته‌های گذشته بحث حضورش در استقلال مطرح بود، در تهران حضور یافت و برای امضای قراردادی به مدت دو فصل به توافق رسید و شاگرد جواد نکونام شد.

این وینگر 28 ساله در فصل اخیر 28 بازی در لیگ برتر بوسنی و هرزگوین برای تیم رده چهارمی سارایوو انجام داد که طی این مدت هشت گل به ثمر رساند و پنج پاس گل داد و یک بار هم در جام حذفی به میدان رفت و در دو مسابقه پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا هم یک گل به ثمر رساند، اما پس از پایان کارش در این باشگاه تصمیم گرفت به ایران بیاید و با استقلال قرارداد امضاء کند.

زیلیکیچ نخستین بازی ملی خود برای تیم بوسنی و هرزگوین را در سال 2020 در لیگ ملت‌های اروپا با حضور تعویضی در لحظات پایانی مقابل هلند انجام داد و هفت ماه پس از آن هم در دیدار تدارکاتی برابر دانمارک به میدان رفت.

 
خرید جدید استقلال که در مقاطع مختلف تجربه دعوت به تیم ملی بوسنی و هرزگوین را دارد، سومین و آخرین بازی ملی خود را هفت ماه قبل در هفته دهم مرحله گروهی و انتخابی یورو با حضور تعویضی مقابل اسلوواکی انجام داد.

زیلیکیچ پیش از حضور در سارایوو، یک فصل و نیم در اسلوونی برای لیوبلیانا به میدان رفت و در لیگ برتر این کشور 45 بازی انجام داد و هشت گل به ثمر رساند و پنج پاس گل به نام خود ثبت کرد.

این بازیکن بوسنایی در فصل 16-2015 برای نووی پازار صربستان 22 بازی در لیگ انجام داد و یک سال پس از آن هم برای گوریسا کرواسی به میدان رفت، اما پس از آن در هفت فصل متوالی، یک سال و نیم در اسلوونی حضور داشته و در سایر مواقع در لیگ برتر کشورش به میدان رفته که حالا تصمیم گرفته به آسیا بیاید و برای استقلال به میدان برود.

زیلیکیچ که فصل گذشته کاپیتان سارایوو در لیگ برتر بوسنی بوده، بهترین عملکردش در سالیان اخیر را هم برای همین باشگاه ارائه کرده بود که اکنون قراردادی دو ساله با استقلال امضاء کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
فکر می کنید دولت پزشکیان در آینده نزدیک بنزین را گران کند؟