پرونده ویدیویی تابناک

نخستین تصاویر و جزئیات ترور اسماعیل هنیه / مواضع مقام رژیم اسرائیل چندی قبل از ترور / روایت صداوسیما از پاسخ ایران

اسماعیل هنیه بامداد امروز با هدف قرار دادن محل اقامتش در تهران با موشک رژیم صهیونیستی به شهادت رسید؛ تروری که نخستین تصاویر و جزئیاتش را در تابناک می‌بینید.
کد خبر: ۱۲۵۱۱۷۲
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹ 31 July 2024
|
124794 بازدید

نخستین تصاویر و جزئیات ترور اسماعیل هنیه / مواضع مقام رژیم اسرائیل چندی قبل از ترور / روایت صداوسیما از پاسخ ایران

به گزارش تابناک، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور به تهران سفر کرده بود، ساعت دو بامداد امروز در تهران با اصابت موشک به محل اقامتش در مناطق شمالی تهران ترور شد. نخستین تصاویر و جزئیات ترور اسماعیل هنیه به همراه مواضع مقامات رژیم اسرائیل قبل از ترور و روایت سی ان ان از حادثه را به همراه دیگر واکنش‌ها را در پرونده ویدیویی تابناک می‌بینید.

 


نخستین تصاویر از محل ترور اسماعیل هنیه و جزئیات برخورد موشک

خلیل الحیه عضو ارشد حماس درباره شیوه ترور رئیس دفتر سیاسی حماس گفت شاهدانی که با اسماعیل هنیه بودند، تأیید کرده‌اند که یک موشک به اتاقی که او در آن بود اصابت کرده است. مکان حادثه به واسطه انفجار موشک تخریب شده و برخی از شیشه‌ها، پنجره‌ها، درها و دیوارها آسیب دیدند. اکنون منتظر تحقیقات کامل از سوی مراجع ذی‌صلاح هستیم. روایت کامل این عضو ارشد حماس و نخستین تصاویر از محل وقوع حمله تروریستی را در تابناک می‌بینید. 

 


گزارش سی ان ان و صداوسیما درباره شیوه ترور اسماعیل هنیه

سی ان ان مدعی شد یک هواگرد (هواپیما یا پهپاد) اسرائیل موشک را دقیقا از داخل پنجره اتاق خواب اسماعيل هنيه رئیس دفتر سیاسی حماس، به داخل آن شلیک کرده است. از سویی دیگر در صداوسیما نیز عنوان شده احتمالاً از یک ریزپرنده برای هدف قرار دادن هنیه استفاده شده است. ادعاهای خبرنگار سی ان ان با زیرنویس فارسی اختصاصی تابناک و گزارش صداوسیما را در کنار هم در تابناک می‌بینید و می‌شنوید. 

 

 

سخنان معنادار نتانیاهو و گالانت قبل از ترور هنیه

بنیامین نتانیاهو و یوآف گالانت به تازگی در سخنانی درباره ترور رهبران حماس مواضعی گرفته بودند که حالا معنادار می‌شود. در ضمن این صحبت‌ها آنها به پرواز رهبران حماس اشاره می‌کنند و تاکید می‌کنند آنها در معرض مرگ هستند. این سخنان که به زبان عبری است را با زیرنویس اختصاصی تابناک می‌بینید. 

 


لحظه اعلام ترور اسماعیل هنیه در شبکه‌های مختلف

لحظه اعلام ترور اسماعیل هنیه در شبکه‌های مختلف را می‌بینید. برخی از رسانه‌ها گمانه زنی‌هایی داشته‌اند و مشخصاً العربیه به نقل از برخی منابعش نوشته که هنیه در ساعت ۲ بامداد به وقت بامداد با شلیک مستقیم موشک ترور شد. 

 


آخرین مصاحبه اسماعیل هنیه در تهران

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظانش حدود ساعت دو بامداد امروز در اثر هدف قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند. آخرین مصاحبه اسماعیل هنیه در تهران را می‌بینید. 

 


تصاویر دیده نشده از آخرین دیدار رهبر انقلاب و هنیه

 شهید اسماعیل هنیه روز گذشته (سه‌شنبه ۹ مرداد) در پی حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید با مقام معظم رهبری دیدار کرد. ویدیویی از این دیدار و حرف‌های ناشنیده هنیه را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید. 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...