وقتی عبور از خط پایان رویا می شود!

مسابقات المپیک پاریس در حال برگزاری است و ورزشکاران ایرانی یک به یک در حال حذف شدن هستند،در این میان عبور دوچرخه سوار کشورمان از خط پایان مایه مباهات مقامات ورزشی شده و این اتفاق را به عنوان موفقیتی چشمگیر فاکتور می کنند.
کد خبر: ۱۲۵۱۷۴۰
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴ 04 August 2024
|
2491 بازدید


به گزارش تابناک به نقل از نیمروز، رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری موفقیت تنها ملی‌پوش ایران در المپیک را عبور از خط پایان عنوان کرده بود و پس از عبور این ورزشکار از خط پایان چیزی شبیه جشن در کاروان کشورمان شکل گرفت، اتفاقی که به هیچ وجه در شان نام ایران نیست و شاید بتوان از آن سکانسی طنز در برنامه های ۹۰ قسمتی مهران مدیری تولید کرد!

 

البته که نفس حضور ایران در المپیک مایه مباهات است اما به نظر می رسد اینکه توان مقامات نه بر رقابت بلکه عبور از خط پایان متمرکز باشد قطعا مایه مباهات نیست.

اینکه دوچرخه سوار کشورمان هدفش عبور از خط پایان قرار گیرد نمی تواند افتخار تلقی شود کما اینکه در دوره های مختلف نیز ناتمام ماندن رقابت برخی دوندگان یا دوچرخه سواران در مسابقات به علت خستگی یا ناتوانی جسمی مایه سرافکندگی به شمار می رفت ، ماجرای تعیین هدف عبور دوچرخه سوار کشورمان از خط پایان به همان اندازه طنزآلود است که فدراسیون شنا غرق نشدن ورزشکاران را در مسابقات به عنوان هدف تعیین کند کما اینکه  سال گذشته تصاویر دست و پا زدن شناگر افغانستانی در یک مسابقات بین المللی در آب با تیتر غرق شدن شناگر افغانستان در استخر مضحکه خاص و عام شد!

به نظر می رسد کاروان ورزشی ایران در المپیک تاکنون عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشته و پایین تر از کشورهایی مثل آذربایجان، سنت لوسیا، دومینیکا،کوزوو، فیجی ،گراناداو …. قرار دارد و مثل همیشه قرار است تیم های افتخار آفرین مثل کشتی و وزنه برداری و تکواندو جور تورهای گردشگری سایر ورزشکاران را بکشند!

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...