ادارات لرستان چهارشنبه تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به کاهش ساعت کاری ادارات این استان برای فردا سه‌شنبه به علت گرمای هوا، گفت: روز چهارشنبه نیز فعالیت ادارات تعطیل اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۲۵۲۰۱۱
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲ 05 August 2024
|
4789 بازدید
|
۱

به گزارش «تابناک»، مهدی پازوکی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: بر اساس مصوبه کارگروه تقاضا و مصرف برق استان که به ریاست استاندار لرستان شامگاه دوشنبه برگزار شد باتوجه‌به تداوم گرما و افزایش دما هوا تا پایان روز جمعه و هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان و بر اساس درخواست شرکت توزیع برق ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان، بانک‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی و شیفت گردان در روز سه‌شنبه از ساعت ۶ تا ۱۱ و روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با ادارات کل صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مقرر شد اصناف و اتحادیه‌ها و کسبه و بازاریان نیز در مدیریت مصرف انرژی همکاری و کاهش ساعت فعالیت داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، گفت: براین‌اساس بازاریان و کسبه در روز چهارشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ عصر تعطیل هستند و از ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۳۰ مجدد فعالیت خود را آغاز کنند و از ساعت ۷:۳۰ عصر نیز فعالیت کسبه در روز چهارشنبه تعطیل است.

پازوکی، افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل صمت همچنین مقرر شد تعطیلی یک روز در هفته صنایع به ۳۶ ساعت افزایش پیدا کند.

وی ضمن تشکر از صنایع استان و کسبه و بازاریان استان، گفت: امیدواریم با مدیریت مصرف انرژی بتوانیم پیک گرما را رد کنیم و خاموشی به مصارف خانگی منتقل نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
سال دیگه رو چه کنیم الان شهرک های صنعتی هفته ای دو روز تعطیل هستن
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...