خبرنگار حرفه ای در تراز انقلاب

‍ دکتر قاسم محمدی*
کد خبر: ۱۲۵۲۳۹۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷ 07 August 2024
|
3215 بازدید

خبرنگار حرفه ای در تراز انقلاب

بی شک شهیدان صارمی و سید اهل قلم آوینی و خبرنگاران شهید جبهه مقاومت الگوی هر خبرنگار روشنفکر ، آزاده ،آگاه ضمیر و وطندوست آرمان گرایی است که برای ثبت وقایع تاریخی قلم می زند ، کشف حقیقت می کند و آن را برای جامعه و آیندگان روایت می کند .

 

تفکر و اندیشه ارزش آفرینی ، خلق روایت‌ها ، توسعه‌ و رساندن پدیده و رخدادهای تاریخی ، آثار جهان شمول ارتباطی - انسانی و تقویت ساز وکارهای اطلاع رسانی و تنویر افکار عموی ؛ منشور مشترک جامعه شناختی این قبیله تحول گرای عظیم اجتماعی بوده و لاجرم خواهد بود .

 

ضرورتا امروز ، تبیین و اعلان حقانیت غزه و مردم  مظلوم فلسطین و رونمایی از سبوعیت ، ددمنشی تبهکاری باند جنایت کار و تروریست اسرائیل وظیفه انسانی ، اخلاقی ، حرفه ای و اقتضائی هر خبرنگار آزاده ، انساندوست و شرافتمند است .

 

و از زاویه دیگر افشا و چالش کشاندن و مبارزه با هرگونه فساد های مشمئز کننده و حفاظت ، حراست و صیانت از عدالت و منافع عمومی و ملی و کمک به شناسائی و فروپاشی جریان موذی و نامبارک نفوذ اولا برعهده مسئولین ذیربط و مالا بر‌ عهده خبرنگاران متدین و انقلابی است .

 

وطبیعتا ؛ زدودن دامن پاک خبرنگار و قلمرو وسیع قلم از هر گونه باج خواهی و خبرنگار نمایی و پرهیز از هرگونه جعل خبری فیک و ساختگی بویژه در حیطه بزرگ شبکه اجتماعی- مجازی ماموریت مهم و ذاتی خبرنگاران حقیقی و شناسنامه دار است که در این جهت به رنسانس و نهضت بزرگی نیازمندیم .

 

در روایت خدمت به جامعه عزیز ایران اسلامی ، خبرنگاران و حرفه خبر رسانی همسو با وفاق ملی است و میانه خوب ،  هم افزا و سازنده با خدمت جهادی بی منت دارد .

 

لیکن  دراین برهه بایستی ضمن همراهی مشفقانه و نقادنه ؛ دولت و مجریان محترم خدمت را از  مواضع حرف زدن و نظریه پردازیهای صرف بسوی گوش دادن ، عمل کردن و خدمت عملی و عینی به ملت فرا می خواند و این ماندگار ترین و خدمت تاریخی به کشور است تا به تحول حداکثری توسعه گرایانه متکی به برنامه محوری و فرامین و ابلاغیه سیاست های کلان مقام معظم رهبری همت گمارد.

روز خبرنگار را به همه همکاران عزیزم تبریک عرض می نمایم.

 

* نماینده ادوار مجلس، فعال و مدیر مسئول رسانه

 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...