فرانسه اجازه نفس کشیدن به لهستان نداد/ طلای والیبال المپیک پاریس بر گردن انگاپت و رفقا

تیم ملی والیبال فرانسه با برتری مطلق برابر لهستان قهرمان المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد. در این دیدار تلاش ستاره های لهستان نتیجه نداد تا اروین انگاپت ستاره فرانسوی دنیای والیبال و همبازیانش مدال طلای المپیک را از آن خود کنند.
کد خبر: ۱۲۵۲۸۹۷
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶ 10 August 2024
|
3777 بازدید

فرانسه اجازه نفس کشیدن به لهستان نداد/ طلای والیبال المپیک پاریس بر گردن انگاپت و رفقا

به گزارش تابناک ورزشی، از ساعت 14:30 امروز و در چهاردهمین روز بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تیم های فرانسه و لهستان برای کسب مدال طلای والیبال مقابل هم قرار گرفتند.

دیدار نهایی والیبال المپیک ۲۰۲۴، برخلاف پیش بینی ها چندان نزدیک و پایاپای از آب در نیامد و میزبان المپیک برای پیروزی به دردسر زیادی نیفتاد و در پایان سه ست متوالی جشن قهرمانی گرفت.

فرانسه در ست نخست ۲۵ بر ۱۹ و در ادامه ۲۵ بر ۲۰ به برتری رسید. در ست سوم نیز فرانسه نمایش عالی خود را در حضور انبوه تماشاگرانش ادامه داد و ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسید تا این دیدار با برتری مطلق فرانسه به پایان برسد.

فرانسوی ها به راحتی و در سه ست پیاپی ایتالیا را شکست داده و پا به فینال گذاشته بودند. شاگردان گربیچ هم با پشت سرگذاشتن آمریکا به دیدار نهایی راه یافته بودند.

این دومین قهرمانی فرانسه در المپیک بود و آن ها توانستند از عنوان قهرمانی خود در المپیک 2020 توکیو دفاع کنند و در خانه جشن قهرمانی بگیرند.

گفتنی است در دیدار رده بندی هم آمریکا 3 بر صفر ایتالیا را برد و مدال برنز والیبال را از آن خود کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...