نامه گلایه آمیز جبهه اصلاحات به پزشکیان

جبهه اصلاحات در نامه ای به پزشکیان تاکید کرده است: هیأت دولت شما باید نماد سلامت، شایسته سالاری، کارآمدی و از همه مهم‌تر نماد تغییر و اصلاح سیاستگذاری ها و مدیریت کشور باشد و نه تداوم آن.
کد خبر: ۱۲۵۳۰۰۰
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸ 11 August 2024
|
7945 بازدید
|
۲

به گزارش «تابناک»، جبهه اصلاحات ایران در نامه ای خطاب به رئیس جمهور با بیان این که اخبار نگران کننده‌ای از چینش هیأت دولت شما به گوش می‌رسد، اعلام کرد: در مرحله اول شکل‌گیری هیأت دولت اجازه ندهید، ویژه گزینی‌ها و روندهای ناصواب موجب حذف شایستگان و ناامیدی مردم از انتخاب خود شود که حتی تا روز رأی‌گیری برای آمدن پای صندوق و رأی دادن به شما تردید داشتند.

این جبهه سیاسی با تأکید بر این که هیأت دولت شما باید نماد سلامت، شایسته سالاری، کارآمدی و از همه مهم‌تر نماد تغییر و اصلاح سیاستگذاری ها و مدیریت کشور باشد و نه تداوم آن، در نامه خود به مسعود پزشکیان یادآور شد: هر گامی که در این مسیر در دولت شما برداشته شود، با پشتیبانی این تشکیلات جمعی و فراگیر و نیز حمایت مردم همراه خواهد شد.

در بخش دیگری از نامه جبهه اصلاحات ایران آمده است: مجموعه فرآیندهایی که موجب پیروزی جنابعالی به عنوان چهاردهمین رئیس جمهور  ایران شد، فرصت مغتنمی را هم برای اصلاح شیوه حکمرانی در کشور و هم ترمیم شکاف بی‌سابقه بین حاکمیت و ملت فراهم آورده است و این دستاورد زمانی می‌تواند به تحقق اهداف گفته شده بینجامد که گفتار، رویکرد و عملکرد دولت برآمده از این انتخابات بتواند در وهله اول در راستای خواست و مطالبات مردم و تامین حقوق همه شهروندان این کشور باشد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
من مخالف پزشکیان و حامی جلیلی بودم ولی الان از اینکه پزشکیان شده رئیس جمهور راضی ام چون تا حالا بدی ازش ندیدم ؛

ولی نظرم در این مورد از روز اول تغییری نکرده که یک عده دنبال سوء استفاده از پزشکیان هستن و همین مساله بود که از سر ناچاری و ترس از این جماعت مجبور شدم به سمت جلیلی برم در صورتی که انتخاب اول من پزشکیان بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
ناراحت نباش ۴ سال دیگه اتوماتیک جلیلی رئیس جمهور میشه . البته ممکنه زودتر هم اتفاق بیفته
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟