فینال زودهنگام لیگ با میزبانی تراکتور

هفته دوم لیگ برتر فردا با انجام 4 مسابقه آغاز می شود که در حساس ترین مسابقه تراکتور تبریز میزبان پرسپولیس است.
کد خبر: ۱۲۵۴۹۶۵
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵ 21 August 2024
|
2851 بازدید

هفته دوم لیگ برتر| تراکتور- پرسپولیس؛ فینال زودهنگام لیگ

به گزارش تابناک به نقل از فارس،  هفته دوم لیگ برتر فردا در حالی آغاز می شود که خانه به دوشی پرهوادارترین باشگاه های فوتبال کشورمان همچنان ادامه دارد! استقلال در قزوین میزبان ملوان شده و چادرملو اردکان در تهران به مصاف شمس آذر می رود.  با این حال اتفاقات مثبتی مثل استفاده از کمک داور ویدئویی، بازی های مهیج و... در این لیگ رقم خورده که مدیران فدراسیون گفته اند به زودی هر 8 مسابقه با کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد. نگاهی به بازی های فردا می اندازیم؛

گل گهرسیرجان – استقلال خوزستان؛ به دنبال اولین بردگل گهر هفته گذشته از انزلی دست خالی به خانه برگشت و حالا باید به مصاف تیم احیا شده استقلال خوزستان برود آبی های اهواز با سرمربی کروات خود به دنبال بازگشت به روزهای خوب گذشته در لیگ هستند هرچند در بازی خانگی مقابل آلومینیوم اراک فقط یک امتیاز گرفتند.دیدار فصل گذشته این دو تیم برنده نداشت وهر دو بازی مساوی به پایان رسید. مهدی تارتار معمولا تیم هایش در شروع مسابقات یکی دو هفته خوب نتیجه نمی گیرد ولی بعد به شرایط مطلوب می رسد.بوژوویچ سرمربی کروات استقلال خوزستان هم به هواداران این تیم وعده داده که تیمش زیبا و تماشاگر پسند بازی کند. البته هواداران این تیم بیشتر به دنبال نتیجه هستند تا دیگر در هفته های اخر با استرس نگران بقای تیم شان نباشند! فردا هر دو تیم به دنبال برد اول خود در این فصل هستند.

هفته دوم لیگ برتر| تراکتور- پرسپولیس؛ فینال زودهنگام لیگ

آلومینیوم اراک – نساجی مازندران؛ اولین گل و اولین برد فصل!؟این دو تیم کری زیادی باهم دارند، بعد از فینال جام حذفی که سه چهار فصل پیش باهم داشتند همچنان با هم کری خوانی دارند و می خواهند برتری شان را به رخ یکدیگر بکشند، فصل گذشته سه بار باهم دیدار کردند که آلومینیوم برنده هر سه مسابقه بود. نساجی هفته گذشته در خانه مقابل فولاد شکست خورد و آلومینیوم یک امتیاز از اهواز سوغاتی به اراک آورد ولی هر دو تیم در هفته نخست هیچ گلی نزدند.از سویی دیگر مالک نساجی همچنان در فکرواگذاری امتیاز تیمش است ولی آلومینیوم حداقل در بخش مالکیتی و مدیریتی مشکلی ندارد. باید دید اولین برد و اولین گل را کدام تیم در این مسابقه به دست می آورد.

هفته دوم لیگ برتر| تراکتور- پرسپولیس؛ فینال زودهنگام لیگ

تراکتور تبریز- پرسپولیس؛ فینال زودهنگام لیگ یکی از فینال های زودرس لیگ برتر فردا برگزار می شود، جایی که قهرمان فصل گذشته مقابل تیم پرمهره و مدعی تراکتور صف ارایی می کند. فصل گذشته پرسپولیس هر دو بازی رفت و برگشت را برد اما اکنون قرمزپوشان تبریزی سرمربی اسبق تیم ملی را جذب کرده اند و سه ستاره پرسپولیس یعنی بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فرد را هم به خدمت گرفته اند تا به دنبال جام قهرمانی باشند.البته پرسپولیس از بیرانوند شکایت کرده و منتظر صدور حکم ارکان قضایی فدراسیون است و به نظر می رسد بیرانوند در این بازی حساس هم درون دروازه قرمزپوشان تبریزی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم هر دو باشگاه را در آستانه این دیدار حساس به آرامش دعوت کرده است.اسکوچیچ فوتبال ایران را خیلی بهتر از و بیشتر از گاریدو اسپانیایی سرمربی پرسپولیس می شناسد و همین مساله می تواند امتیاز مثبت بزرگی به سود تبریزی ها باشد.

پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته نخست نمایش بدی نداشت اما نتوانست پیروز شود ولی تراکتور به راحتی مس را با  دو گل شکست داد. برنده این مسابقه تا هفته ها می تواند برای حریف کری بخواند.جمعی از بهترین بازیکنان لیگ در این دیدار حضور دارند و همه منتظر یک مسابقه مهیج و با کیفیت هستند. قندوز دروازه بان پرسپولیس دوئلی مخفی با بیرانوند خواهد داشت و هواداران پرسپولیس عیار دروازه بان خارجی تیم شان را فردا به خوبی ارزیابی می کنند!

هفته دوم لیگ برتر| تراکتور- پرسپولیس؛ فینال زودهنگام لیگ

امید عالیشاه یکی از بازیکنان با تجربه پرسپولیس به دلیل مصدومیت در بازی فردا حضور ندارد. از سویی دیگر به دلیل تبلیغ یک شرکت فروش تلفن همراه سعید صادقی، مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند با نامه دادگستری محروم شده بودند که با باز پس دادن پولی که بابت تبلیغات دریافت کرده بودند ومشکل شان برای حضور در بازی فردا حل شده است.
فولاد خوزستان – مس رفسنجان؛ اولین برد قرمزپوشان اهوازی؟در کمال شگفتی فولاد در چند فصل اخیر نتوانسته مس رفسنجان را شکست بدهد و این تیم رفسنجان بوده که همیشه مقابل قرمزپوشان اهوازی پیروز شده است. با این  حال وضعیت دو تیم در این فصل متفاوت است، فولادی ها شرایط خوبی دارند،  هرچند یحیی گل محمدی در هفته نخست به دلیل برخی مشکلات نتوانست روی نیمکت تیمش حاضر شود و برعکس آنها،  مس رفسنجان سرمربی داشت ولی بازیکن نداشت! این تیم فقط با 13 بازیکن و بدون دروازه بان ذخیره به مصاف تراکتور رفت! محرم نویدکیا هم بعد از باخت خیلی ناراحت بود و از زمین و زمان انتقاد کرد تا به کمیته انضباطی احضار شود. او حتی از مدیران باشگاه و شرکت مس هم گلایه کرد و در همین هفته اول حرف از استعفا زد. با این وضعیت شاید فولاد خوزستان به اولین برد خود مقابل مس نزدیک باشد.

هفته دوم لیگ برتر| تراکتور- پرسپولیس؛ فینال زودهنگام لیگ

برنامه هفته دوم - گرامیداشت روز پزشک و هفته دولتپنجشنبه اول شهریور 1403گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان، ساعت 19:30، ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجانآلومینیوم اراک - نساجی مازندران، ساعت 19:30، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراکتراکتور تبریز - پرسپولیس، ساعت 19:45، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریزفولاد خوزستان - مس رفسنجان، ساعت 20:30، ورزشگاه شهدای فولاد اهوازجمعه 2 شهریور 1403ذوب‌آهن اصفهان - هوادار تهران، ساعت 19:15، ورزشگاه فولادشهر اصفهانچادرملوی اردکان - شمس آذر قزوین، ساعت 19:30، ورزشگاه شهید دستگردی تهرانخیبر خرم‌آباد - سپاهان اصفهان، ساعت 19:30، ورزشگاه تختی خرم‌آباداستقلال - ملوان بندر انزلی، ساعت 19:30، ورزشگاه سردار ازادگان قزوین

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...